U Cunsigliu di u Terremotu di Istanbul hà tenutu a so prima riunione

U cunsigliu di u terremotu di Istanbul hà tenutu a so prima riunione
U cunsigliu di u terremotu di Istanbul hà tenutu a so prima riunione

İmamoğlu: "Avemu da preparà a cità per un eventuale disastru senza batterla" İBB, Prof. Dr. Hà stabilitu u Cunsigliu di u Terremotu di Istanbul sottu a coordinazione di Miktat Kadıoğlu. A prima riunione di u cunsigliu hè stata fatta per teleconferenza. U presidente di l'IMM hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione. Ekrem İmamoğlu fattu. Enfatizendu chì hè essenziale per un prublema impurtante cum'è u terrimotu per esse una questione indispensabile è prioritaria per a Turchia, İmamoğlu hà dettu: "Cù novi mudelli sustinuti economicamente, definiscemu un prucessu senza batter a vita urbana, soprattuttu senza aumentà a densità di Istanbul. da una banda, per assicurà a rinuvazione di sta cità, ma da l'altra banda, per prevene eventuali disastri. Avemu da preparà in u modu più seriu ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), espertu di meteorologia è gestione di disastri Prof. Dr. Hà stabilitu u "Consigliu di u Terremotu di Istanbul" sottu a coordinazione di Miktat Kadıoğlu. Scientisti, amministratori IMM è burocrati chì travaglianu in diverse discipline anu participatu à u cunsigliu. A prima riunione di u cunsigliu hè stata tenuta per teleconferenza è da u presidente IMM. Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di Mehmet Çakılcıoğlu, Vice Sicritariu Generale di İBB, chì hà moderatu a riunione introduttiva, hà spartutu infurmazioni nantu à u cunsigliu. Pigliendu a parolla dopu à Çakılcıoğlu è facendu u discorsu d'apertura di a riunione, İmamoğlu hà dichjaratu ch'ellu spera chì u cunsigliu farà una seria cuntribuzione à u prucessu. Dicendu, "U prublema di a mente, a scienza è a priorità hè assai impurtante in tali prucessi", İmamoğlu hà dettu:

"U TERMOTU DI ISTANBUL hè una minaccia enormi"

"Cumu tutti sapemu, u terrimotu d'Istanbul, cum'è avete trasmessu è spiegatu à noi, hè una grande minaccia per a vita di Istanbul è Turchia, è dopu per l'esistenza ecunomica di u nostru paese. Recentemente, a nostra istituzione hà spartutu a ricerca chì hà realizatu cù l'Università Boğaziçi è l'Osservatorio Kandilli à u publicu nantu à u traumu, u dannu di l'edificazione è a perdita apprussimativa di vita chì u grande terremotu di Istanbul attesu pruvucarà in Istanbul. Avà, a ghjente entra da quì è vede chì tipu di dannu è perdita di vita pò accade in u so propiu distrittu. Di sicuru, in più di a ricerca scientifica, pudemu veramente vede sta minaccia viva quandu a guardemu da un puntu di vista d'osservazione ".

"Avemu da piglià a via rapida"

Enfatizendu chì un prublema impurtante cum'è u terrimotu deve esse un prublema indispensabile è priorità per a Turchia, İmamoğlu hà dettu: "Credu veramente chì pò causà centinaie di miliardi di dollari di perdita economica è recessione. Perchè Istanbul hè u core è u centru di produzzione di Turchia; ogni centru. In l'entrevista ch'e aghju assistitu è ​​tenutu à l'esteru, aghju vistu chì u terrimotu d'Istanbul era ancu un prublema seriu fora di u paese. Perchè tutti sapemu chì Istanbul hà investitori di tuttu u mondu è hè un centru impurtante per l'investimentu ecunomicu. Questu hè cumu avemu da vede u prucessu. Trovu ognuna di queste opere assai, assai preziose in questu sensu. Avemu da andà prestu. Definizione di un prucessu cù novi mudelli sustinuti economicamente, senza dannu a vita urbana, soprattuttu senza aumentà a densità di Istanbul, è assicurendu u rinnuvamentu di sta cità da una banda; Ma à u listessu tempu, avemu da preparà per un eventuale disastru in u modu più seriu ", disse.

"NESSUNA ISTITUZIONE POSA SOLUZIONE U TERREMOTU SOLA"

Dicendu: "Sapemu chì avemu bisognu di una tremenda educazione suciale nantu à ciò chì faremu prima è dopu à u disastru", İmamoğlu hà dettu, "In questu sensu, a nostra istituzione cuntinueghja à travaglià in i dui centri di furmazione, spazii di assemblea, sensibilizà i citadini. , è l'identificazione di custruzzione in cità. Tuttu chistu anderà, duverebbe marchjà. Ma lasciami sprime questu: "Quale hè a suluzione à u terrimotu? Quandu dite "Quale faci questu", vogliu fà a listessa definizione quì chì aghju fattu in altre piattaforme. p.e.; "U guvernu risolve u terrimotu". Sò assai in disaccordu. In altri palori, u guvernu solu ùn pò micca risolve u terrimotu ancu s'ellu vulia. 'A municipalità pò risolve u terrimotu.' Innò; ùn pò micca risolve. Sì solu sti dui istituzioni uniscenu, ùn pò ancu risolve. Vecu stu prucessu cum'è un pocu più di mobilizazione. In fatti, avemu spressu u nostru parè nantu à a furmazione di un istituziunalisimu suprapuliticu nantu à parechje piattaforme. A delegazione chì hà da travaglià cum'è un cunsigliu quì hè preziosa ".

"U PROCESSU PANDEMICU ùn pò micca bluccà u nostru travagliu di terremotu"

Ricordendu a riunione tenuta da u Ministru di l'Urbanistica Murat Kurum prima di a pandemia è à a quale sò stati invitati, İmamoğlu hà dettu: "À a riunione, aghju espressu a nostra opinione nantu à a furmazione di un cunsigliu suprapuliticu. Anu ancu accoltu cun intelligenza è hà dichjaratu chì deve esse stabilitu. Di sicuru, a pandemia hè entrata in u prucessu. L'aghju infurmatu per scrittura chì u prucessu pandemicu ùn pò micca impedisce u nostru travagliu nantu à u terrimotu è chì avemu bisognu urgente di stu prucessu. Avemu bisognu di creà un pianu d'azzione rapida. Caru Ministru, u nostru ministeru, l'uffiziu di u guvernatore, a nostra cumuna è tutte e istituzioni cunnesse ; Avemu da gestisce u prucessu è creà mudelli cù un cunsorziu, chì include micca solu l'istituzione publica, ma ancu u settore bancariu, in particulare u settore di l'assicuranza, è ancu i cuntratturi, i materiali di custruzzione è i pruduttori. Avemu tali mudelli à a nostra dispusizione. "Probabilmente u ministeru l'hà ancu", disse.

"NESSUN DICHIARAZIONE POLITICA; C'È BESO DI GUARDARE AVANTI"

İmamoğlu hà dettu: "Avemu da trasfirià u rinnuvamentu di sta cità cù un meccanismo di cuntrollu strettu è un pianu d'azzione assai rapidu, u rinnuvamentu è u rinfurzamentu di l'edificazioni, micca cù l'aumentu di a zonificazione, ma cù un sustegnu finanziariu in parechji lochi, cum'è un rapidu. mobilizazione ", è cuntinuò u so discorsu cusì:

"Perchè mi importa di u cunsigliu ? Stu suggerimentu hè ghjuntu à noi da i nostri scientisti. L'idea di u cunsigliu ùn serà micca una dichjarazione fatta quì, micca una dichjarazione pulitica. I trasmissioni di i scientisti indipendenti seranu una trasmissione egualitariu à a sucetà, un missaghju egualitariu. In altri palori, qualchì volta si vede cumu si deve fà cuncessione quandu a pulitica guverna stu spaziu. Cridite à mè, questu ùn hè micca una festa. Cridite à mè, ùn ci hè micca una tale persona. Pensu chì u so prucessu sarà dibattiti vioti avà. Avemu da fighjà avanti. Mi importa di a trasfurmazioni di prucessi senza fà cuncessione, sempre chì e persone indipendenti coordinanu stu prucessu in u modu più scientificu. Cum'è què; Pensu chì hè di primura chì a ghjente trasfurmeghja i so palazzi in una mubilisazione cù un mudellu induve si pò rinnuvà è rinfurzà i so palazzi assai prestu. Autrement dit, il s’agit d’un concept au-delà de l’entendement qui corrompe la ville, qu’elle l’emporte, qu’elle porte à un mauvais modèle d’urbanisme.

GRAZIE À I PARTICIPANTI SCIENTIFIC

"Vogliu successu in anticipu à stu cunsigliu, chì servirà à l'iniziu di un tali prucessu, attivà a ricerca è priorità a pruduzzione inseme" İmamoğlu hà dettu, "In particulare u Prof. Dr. Vogliu ringrazià Miktat Kadıoğlu in anticipu. Vogliu ancu ringrazià tutti i participanti, tutti l'accademici, i scientisti è i burocrati è i dirigenti chì cuntribuiscenu à stu prucessu. Cumu l'aghju dettu in a presentazione, avemu datu un cuntu di 1 annu ieri; In fatti, a priorità più impurtante di Istanbul hè u terrimotu, è ùn possu micca accettà chì altri cuncetti chì ponu dannà a cità ùn cuntribuiscenu micca à u prucessu di a cità mentre u terrimotu si ferma. In stu sensu, ti pregu à voi, à noi è à a ghjente di sta cità successu in sta mubilisazione di u terrimotu. Semu seguitori. Vogliu dichjarà chì mi ramintaraghju à i me culleghi, soprattuttu à mè è à sta cità, u terrimotu è e suluzioni ogni ghjornu. Ti pregu successu in anticipu ".

Dopu à u discorsu di İmamoğlu, a prima riunione di u Cunsigliu di u Terremotu d'Istanbul hà continuatu cù a presentazione di Tayfun Kahraman, Capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi Terremoti è Migliuramentu Urbanu di l'IMM, è l'opinioni di i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*