ISBAK Made Mask Disinfection Machine

Isbak hà fattu a macchina di disinfezione di maschere
Isbak hà fattu a macchina di disinfezione di maschere

ISBAK, una filiale di IMM, hà sviluppatu una macchina chì disinfetta e maschere cù raghji ultravioletti (UV). E maschere, chì saranu consegnate à Istanbuliti cù a macchina custruita da ISBAK, saranu disinfettate prima di esse imballate.

Cù a rapida diffusione di l'epidemie di coronavirus, İSMEK, chì hà rimboccatu e maniche per risponde à a crescente dumanda di maschere da u publicu, hà ricevutu un grande sustegnu da İSBAK, a filiale tecnologica di a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

ISBAK hà iniziatu un studiu R&D per assicurà chì i raghji ultravioletti, chì sò usati in i studii di sterilizazione di e sale operatorie, ponu ancu esse aduprati in i prucessi di disinfezione di maschere chirurgiche. In u risultatu di u studiu, hè statu determinatu chì i raghji ultraviolet puderanu distrughje i microorganismi nantu à a superficia di a maschera da 90 per centu. Dopu avè finitu a custruzzione di a macchina di disinfezione, İSBAK disinfettarà e maschere in cuuperazione cù İSMEK. E maschere chì saranu disinfettate prima di l'imballazione saranu consegnate à a ghjente di Istanbul in modu più sanu.

IMM cuntinueghja à pruduce novi prughjetti chì prutegge a salute è a sicurità di e persone di Istanbul durante u prucessu epidemicu difficiule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*