L'F-35 turchi seranu ufficialmente consegnati à a Forza Aerea di i Stati Uniti

turk fs serà ufficialmente consegnatu à a forza aerea di i Stati Uniti
turk fs serà ufficialmente consegnatu à a forza aerea di i Stati Uniti

Sei aerei F-35A Lightning II pruduciuti per a Forza Aria Turca cum'è parte di u prugramma Joint Strike Fighter (JSF) seranu inclusi in l'inventariu di l'Air Force di i Stati Uniti.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da Reuters, u cumitatu di u Senatu di i Stati Uniti; Hà autorizatu l'Air Force di i Stati Uniti per mudificà 6 aerei F-35A pruduciuti per Turchia. In questu cuntestu, l'aviò F-400A, chì sò stati pruduciuti da Lockheed Martin per a Forza Aria Turca, ma ùn pudianu micca vene à u territoriu di a Republica di Turchia è ùn pudianu micca esse dispiegati à u 7u Main Jet Base Command per via di l'embargo impostu. u pretestu di furnisce u S-35, serà inclusu in l'inventariu di a Forza Aria di i Stati Uniti cambiendu a so pittura.

Per d 'altra banda, hè ancu una questione di curiosità chì tipu di prucessu serà seguitu per u ritornu di i 35 miliardi di dollari americani pagati da Turchia per a supply of warplanes F-1.4A. In a dichjarazione fatta da u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi AKAR in i ghjorni passati, u Ministru AKAR hà enfatizatu chì ci hè un cuntrattu di 35 miliardi di dollari trà Turchia è USA in quantu à u Joint Strike Fighter (JSF) F-2.1 Lightning II, è hà dettu: "U prublema hè sempre in corso. Avemu un cuntrattu di $ 2.1 miliardi. Avemu pagatu 1.4 miliardi di dollari à i Stati Uniti. Mentri a pruduzzione di più di mille parti di sti piani cuntinueghja, ci hè un prublema. I negoziati sò in corso per risolve e difficultà. Cumu ci hà forzatu à cumprà l'S-400 ùn ci dete micca Patrioti, dicemu chì ùn fate micca listessa cosa cù u F-35. sò state fatte dichjarazioni.

"A separazione di Turchia porta un costu addiziale di 500-600 milioni di dollari"

Ancu pocu tempu, u presidente di a Presidenza di a Republica di Turchia Industria di difesa Prof. Dr. In a dichjarazione fatta da İsmail DEMİR, "Ùn avemu micca dati chjaru nantu à ciò chì hè accadutu esattamente da u latu di i Stati Uniti d'America. Tuttavia, avemu vistu l'ultimi sviluppi è u riscaldamentu di e relazioni.

Ciò chì aghju sempre enfatizatu in u prucessu F-35 hè chì simu partenarii in questu prucessu, è l'azzioni unilaterali in quantu à a cullaburazione ùn anu micca una basa legale è ùn anu micca sensu. Cunsiderendu tutta a struttura di partenariatu, ùn ci hè micca una basa per associà stu passu cù u S-400. Piglià una decisione di ùn dà l'aviò in Turchia hè una gamba, ma l'altru hè un prublema chì ùn hà nunda di fà. Ancu s'è avemu intesu questu à i nostri interlocutori parechje volte è ùn avemu micca ricevutu risposte logiche quandu avemu fattu, u prucessu cuntinuava. Ancu in e so parolle, hè statu dichjaratu chì ci saria un costu supplementu di almenu 500-600 milioni di dollari per u prugettu in tuttu stu prucessu. In novu, secondu i nostri calculi, vedemu un costu addiziale di almenu 8 à 10 milioni di dollari per aviò. sò state fatte dichjarazioni.

source: Industria di difesa ST

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*