DS francese hà apertu u so Second Showroom in Istanbul è u terzu Showroom in Turchia in Kalamış

DS francese hà apertu u so Second Showroom in Istanbul è u terzu Showroom in Turchia in Kalamış
DS francese hà apertu u so Second Showroom in Istanbul è u terzu Showroom in Turchia in Kalamış

Monde Motorlu Araçlar Ticaret ve Sanayi A.Ş., una filiale di Koluman Holding, in Turchia. A marca francese di vittura di lussu DS, rapprisentata da DS, cuntinueghja i so investimenti senza interruzzione. DS, chì hà apertu u so primu showroom in Istanbul in u 2018 è u so secondu showrom in Ankara in maghju scorsu, hà avà cuminciatu à serve sottu u nome "DS Store Istanbul Anadolu" in Kalamış, unu di i quartieri più prestigiosi di Istanbul. DS Kalamış, u sicondu showroom in Istanbul, era dotatu di a tecnulugia più avanzata in una zona di 400 metri quadrati senza sacrificà u lussu. Se i clienti di DS Kalamış Store volenu sperimentà i mudelli, puderanu pruvà e vitture per un periodu di 24 ore.

"Izmir Showroom apre in dicembre"

Monde Motorlu Araçlar A.Ş., una filiale di Koluman Holding. U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Altuğ Erciş, hà dichjaratu chì anu vendutu 8 unità DS in i primi 370 mesi di l'annu, cumprese u periodu epidemicu, è hà dettu: "Attualmente vendemu 7 mudelli diffirenti, DS-3 è DS- 2 Crossback, in u nostru terzu showroom apertu in Kalamış. Da aprile 2021, u nostru mudellu di berlina assertiva DS-9, chì hà una linea elegante, putente è sofisticata, vene in Turchia. Cù stu mudellu, DS, chì hè una di e trè marche in crescita in Europa in u segmentu di lussu, hà da cumincià ancu à cresce in Turchia. Cum'è Koluman, continueremu i nostri investimenti per DS, chì rapprisenta u lussu francese in l'automobile, cù u showroom chì apremu in Izmir in dicembre. I nostri investimenti continueranu in diverse cità in 3 è 2021 ", disse.

"Nisuna annullamentu per via di u regulamentu SCT"

Erciş hà dichjaratu chì a nova regulazione SCT è e fluttuazioni di i tassi di scambiu anu causatu aumenti di i prezzi in particulare in u segmentu di lussu è hà dettu: "10 di ogni vitture 6 vendute in u nostru paese sò mudelli impurtati. U novu regulamentu SCT per riduce u deficit di u cuntu currente è i costi derivanti da i tassi di scambiu spinta i prezzi in u segmentu di lussu. I nostri clienti, chì prima anu fattu un prepagamentu per cumprà DS è stavanu aspittendu i so veiculi, ùn anu micca annullatu e so compra per via di a diferenza SCT. Questu hè un indicazione di l'interessu per a nostra marca ".

"U segmentu premium ùn regreserà micca"

Nutendu chì e vendite di l'automobile anu battutu record in l'ultimi dui mesi cù u prucessu di nurmalizazione è e richieste rinviate, Erciş hà dettu: "Prevede chì a vendita tutale di l'automobile chjuderà quest'annu à u livellu di 650-700 mila, cù dispunibilità è s'ellu ùn ci hè un nova minaccia epidemica. U segmentu premium, invece, compie questu annu senza alcuna perdita cumparatu cù l'annu passatu, malgradu a regulazione SCT è l'aumentu di u scambiu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*