Campionatu di Turchia di Ciclismo Strada Finitu

Campionatu di Turchia di Ciclismo Strada Finitu
Campionatu di Turchia di Ciclismo Strada Finitu

U Campionatu Turchia di Ciclismo Stradale 2020 tenutu da TBF in Sunflower Bicycle Valley hè statu finitu. Sakarya Metropolitan Cycling squadra hà vintu u campiunatu, chì hà vistu una grande eccitazione. L'atleti di a cità metropolitana vincìu 3 medaglie in a categuria maschile senior.

U Campionatu Turcu di Cycling Road 2020, tenutu da a Federazione Turca di Ciclismo in Sunflower Cycling Valley, hà vistu una grande eccitazione. U Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team, chì hà fattu a so marca in a prova di cronometru in u primu ghjornu di u campiunatu, hà pigliatu u so postu nantu à u podium l'ultimu ghjornu di e corse.

U presidente Yüce hà felicitatu l'atleti

Facendu una dichjarazione dopu à a fine di e corse, chì anu vistu una grande eccitazione, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Avemu ospitu u Campionatu Turchia di Bicicletta Strada organizatu da TBF in u nostru Sunflower Bicycle Valley, u stabilimentu di bicicletta più mudernu in u nostru paese. "Vogliu ringrazià tutti l'atleti chì anu participatu à a corsa in u campiunatu è felicitamu di core à i nostri atleti chì anu ottinutu successu", disse. À a ceremonia di premiazione tenuta à a fine di e competizioni, e medaglie sò state presentate à l'atleti da u presidente di a Federazione Turca di Ciclismo Erol Küçükbakırcı è u vicepresidentu Muhammed Berat Alphan, u presidente di u Club Sakaryaspor Cevat Ekşi, u capu di u dipartimentu di i servizii di a ghjuventù di a municipalità metropolitana è u dipartimentu di sport İlhan Şerif. Aykaç.

Campionatu finitu

L'ultimu ghjornu di u campiunatu, 139.3 atleti di 22 squadre anu cumpetitu nantu à a pista di strada di 60 chilometri in a categuria maschile senior. Mentre u Salcano Sakarya Metropolitan Cycling Team ùn abbandunò u podium in a categuria maschile senior à nimu, Onur Balkan, unu di l'atleti di a Municipalità Metropolitana, hà finitu a corsa in u primu locu. I cumpagni di squadra di Balkan Halil İbrahim Doğan anu finitu a corsa in u sicondu postu è Emre Yavuz hà pigliatu u so postu nantu à u podium cumpiendu a corsa in u terzu postu. In l'ultima corsa di u campiunatu, 17 atleti da un totale di 56 squadre cuncorsi ferocemente in a categuria di i ghjovani. Trà l'atleti chì cumpetenu nantu à a pista di 100 chilometri, Kaan Soylu Özkalbim da İlgem Cycling Club hà pigliatu u primu postu, mentri Ali Osman Çelik è Ahmet Maral da Konya Torku Şeker Spor anu spartutu i posti 2 è 3.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*