Offerta di superstruttura di l'aeroportu regiunale di Çukurova cunclusa

cunclusu l'offerta di l'aeroportu di cukurova
cunclusu l'offerta di l'aeroportu di cukurova

L'offerta più bassa in l'offerta di superstruttura di l'Aeroportu Regionale di Çukurova hè stata data da a joint venture Favori İşletmecilik AŞ/YAKO Tekstil Sanayi ve Dış Ticaret AŞ per 147 milioni 297 mila euro più IVA à a fine di 100 turni.

Sicondu a nutizia di Mustafa Çakır da Cumhuriyet; "Limak-Kalyon-Cengiz Joint Venture Group hè statu eliminatu in l'offerta precedente per l'aeroportu di Çukurova. Hè nutate chì Cahit Turhan, l'allora Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hè statu licenziatu 12 ghjorni dopu à l'offerta. L'offerta hè stata annullata 18 ghjorni dopu chì u novu ministru Adil Karaismailoğlu hà pigliatu u postu. Prima, hè stata annunziata chì a nova licitazione si terrà u 26 d'ottobre. In ogni casu, hè stata dopu posposta à u 20 di nuvembre. L'offerta hè stata tenuta ieri à a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMİ). A matina prima di l'offerta, TAV hà annunziatu ch'elli avarianu ancu presentatu un'offerta. U presidente di a Cummissione, Ömer Gönül, Capu di u Dipartimentu di Acquistu è Fornitura di DHMI, hà dettu in a so dichjarazione prima di l'offerta chì e cumpagnie 7 anu acquistatu i schedari è i so documenti di locu sò stati appruvati. Gönül hà dettu:

  1. Una lettera di apprezzamentu hè stata presentata da Taya Liman İşletmesi AŞ.
  2. Favori İşletmecilik AŞ/YAKO Tekstil Sanayi ve Dış Ticaret AŞ joint venture,
  3. EMT İnşaat Turizm Sanayi ve Ticaret AŞ/Ziver İnşaat Taah. Art. Tipu. Sun. Cantu. Tic. joint venture AŞ,
  4. RC Rönesans Construction Contracting Inc.,
  5. IC İçtaş İnşaat ve Ticaret AŞ,
  6. YDA Construction Industry and Trade Inc.,
  7. TAV Havalimanları Holding AŞ hà fattu un'offerta.

Hè nutate chì u Gruppu Joint Venture Limak-Kalyon-Cengiz, chì era prima eliminatu da l'offerta, ùn hà micca presentatu una offerta. L'asta hè stata fatta perchè ci era più di un offerente. I tours durò tuttu u ghjornu. A sera, in u risultatu di 147 round di negoziazione, hè statu annunziatu chì a joint venture Favori İşletmecilik AŞ/YAKO Tekstil Sanayi ve Dış Ticaret AŞ hà fattu l'offerta più adatta per 297 milioni 100 mila euro più IVA. Dui cumpagnie, TAV, YDA, chì sò attivi in ​​i campi di l'aeroportu è di a custruzzione, RönesansHè nutate chì hà lasciatu grandi cumpagnie cum'è İçtaş.

E duie cumpagnie chì vincenu l'offerta Çerkezköy origine. Favori İşletmecilik AŞ hè stata fundata in u 2005. U so campu di attività hè a "gestione di l'aeroportu". Favori İşletmecilik hà pigliatu u funziunamentu di l'aeroportu di Mogadiscio in Somalia, chì hè statu apertu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, per 20 anni. L'altra cumpagnia hè YAKO Tekstil Sanayi ve Dış Ticaret AŞ. Çerkezköy origine. U campu di attività di a cumpagnia pare esse "fabricazione di calzini". E duie cumpagnie operanu in realtà in u Gruppu di Cumpagnia Kozuva. Çerkezköy Quandu u situ web di Kozuva Group of Companies hè esaminatu, YAKO Tekstil è Favori İşletmecilik sò trà e cumpagnie affiliate. Başakşehir College appartene ancu à stu gruppu di cumpagnie. U presidente di u Gruppu di Cumpagnia Kozuva Süleyman Kozuva, da AKP in l'ultime elezzione. Çerkezköy Era candidatu à u sindaco. Kozuva ancora Çerkezköy Serve cum'è u presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria. U risultatu di l'offerta diventerà ufficiale dopu l'appruvazioni di u Ministru Adil Karaismailoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*