Una Cultura Specifica à u Ghiaccio è à i Sport Invernali Sarà Creata in Erzurum

In Erzurum si stabilirà una cultura specifica di u ghjacciu è di i sport invernali
In Erzurum si stabilirà una cultura specifica di u ghjacciu è di i sport invernali

Ellu hà dettu chì "Erzurum hè ancu davanti à u Turismu Invernale" è chì u scopu principale hè di creà una cultura specifica per i sport invernali in a cità.

Ahmet Temurci, Direttore Generale di Organizzazioni Internaziunali è Relazioni Estere, inseme cù u Coordinatore Generale EYOF 2017 Erzurum è u Capu di u Dipartimentu di l'Organizazioni Internaziunali Necati Kaplan, hà discututu i sport invernali cù u staffu di a Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport di Erzurum.

Temurci, chì hè ghjuntu à Erzurum per avè infurmazioni nantu à e strutture di sport invernali è l'urganisazioni internaziunali di Erzurum, chì hè una cità di marca chì hà pruvucatu in u mondu in quantu à u Turismu di Sport Invernali è l'Organizazioni Internaziunali di Sport Invernali, hà fattu dichjarazioni impurtanti.

"Erzurum hè ancu davanti à u turismu invernale", hà dettu Ahmet Temurci, Direttore Generale di l'Organizazioni Internaziunali è e Relazioni Estere, aghjustendu: "I sport d'invernu è di ghiaccio sò indispensabili per Turchia è Erzurum. U nostru scopu principale hè di creà una cultura di u sportu specificu per i sport invernali è di ghiaccio in Erzurum. "Erzurum hè u centru più adattatu per questu cù a so infrastruttura è e so facilità", disse.

Türkiye hè u paradisu di l'urganizazione

Dichjarà chì a Turchia puderia micca solu l'ospiti di l'Olimpiadi d'estate è di l'inguernu, ma ancu avè accoltu cù successu ogni tipu d'urganisazione sportiva maiò, Temurci hà dettu: "Erzurum hè una cità chì hà accoltu cù successu dui urganisazioni giganti cum'è 2011 UNIVERSIADE è 2017 EYOF. U nostru paese hà accoltu parechje urganisazioni giganti. In corta, pudemu dì chì Türkiye hè un paradisu di l'urganizazione. "Cum'è paese, avemu urganizatu urganisazioni internaziunali serii in 20 anni", disse.

A NAZIONE TURCA hè incredibilmente pratica

Sottulineendu chì Turchia hà ospitu recentemente u Campionatu Europeu di Ginnastica in Mersin, u Direttore Generale di l'Organizazioni Internaziunali è e Relazioni Estere Ahmet Temurci hà dettu: "Comu sapete, l'Azerbaigian ci vulia à urganizà u campionatu europeu per via di a guerra di l'Azerbaigian cù l'Armenia nantu à Karabakh. noi. Avemu accettatu cun piacè è in pocu tempu avemu tuttu prontu è urganizatu u Campionatu Europeu di Ginnastica. I Turchi sò incredibbilmente pratichi in queste materie. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u successu di l'urganizazione", disse.

SENMU UN PAESE RICCHU DI STABILITÀ

Dichjarà chì a Turchia hà avanzatu davanti à parechji paesi in Europa cù a so mossa di sviluppu di facilità, Temurci hà dettu: "U nostru paese hà stadii muderni è impianti sportivi. Ogni tipu d'urganisazioni sportivi internaziunali ponu esse facilmente urganizati in Turchia. Perchè avemu abbastanza facilità per questu. Inoltre, i nostri impianti sportivi sò più ghjovani di e strutture in Auropa è a so infrastruttura hè equipata secondu e esigenze di l'età. I nostri impianti sò assai muderni è ancu davanti à l'Europa. "Pudemu cun orgogliu chì Turchia hè un paese riccu di facilità", disse.

SIAMU MISSATI SOGLI IMPORTANTI

Ahmet Temurci, Direttore Generale di Organizzazioni Internaziunali è Relazioni Estere, hà dettu chì Turchia hà passatu soglie impurtanti in l'urganisazioni internaziunali è hà dettu: "11. Videmu u turismu sportivu cum'è strategicu in u scopu di i prugrammi di sviluppu. "Hè cum'è u turismu di salute", disse.

PREPARAremu L'INVENTARIU DI TURISMU SPORTIU

U General Manager Temurci hà dettu: "Preparemu l'Inventariu di Turismu Sportiu di Turchia", è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Crearemu un inventariu di u turismu sportivu di u nostru paese. L'avemu trasfurmatu in un pianu d'azzione. A pandemia di coronavirus (Covid-19) ci hà ancu amparatu nantu à a cummercializazione di l'affari. Avemu ghjuntu à Erzurum è avemu vistu prima e facilità in situ. Dopu avemu vistu a presentazione preparata da a nostra Direzzione Pruvinciale. "Hè statu fantasticu per noi".

U direttore generale Temurci hà aghjustatu chì anu lanciatu a pagina Facebook Spor İn Turkey per ghjunghje à un publicu più largu.

Intantu, u Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport Fuat Taşkesenligil hà fattu una presentazione nantu à l'attività è l'urganisazioni sportive di l'istituzione. U Coordinatore Generale di Erzurum EYOF 2017 è u Capu di u Dipartimentu di l'Organizazioni Internaziunali Necati Kaplan hà accumpagnatu a visita di u Direttore Generale Temurci à Erzurum.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*