A pupulazione di u Parcu Wildlife di İzmir hè in crescita: i primi cuccioli di 2021 sò nati

A pupulazione di u parcu naturali di Izmir hè in crescita, hè natu u primu figliolu di u mondu
A pupulazione di u parcu naturali di Izmir hè in crescita, hè natu u primu figliolu di u mondu

I primi figlioli di u 2021 sò nati in u Parcu di Vita Naturale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì accoglie centinaie di spezie. Un ciucciu di zebra è cinque porchi pigmei si sò uniti à i residenti di u parcu.

I primi cuccioli di 2021 sò nati in İzmir Metropolitan Municipality Natural Life Park. Cù u zitellu di zebra chì hà apertu l'ochji una settimana fà, u numeru di zebre in u parcu hà aumentatu à 13. Unu di i porchi nani purtati da Mersin Metropolitan Municipality Tarsus Nature Park divintò mamma. A mamma, chì hà datu nascita à cinque porchi pigmei, quattru masci è una femina, hè in bona salute.

U direttore di u Parcu di a Vita Naturale, Şahin Afşin, hà dettu chì a stagione di nascita hè stata aperta è sperimentanu una eccitazione sfarente in ogni zitellu natu. Afşin hà dettu: "Una nova eccitazione hè ghjunta in u parcu cù novi nascite. Tutti i cuccioli nati in u mondu sò in bona salute ", disse.

Ci hè un invitu da Izmir à tutta a Turchia.

Ricordendu chì i citadini sò chjusi in e so case per via di l'epidemie di coronavirus in İzmir, cum'è in tutta a Turchia, Şahin Afşin hà dettu: "Avemu avutu grandi difficultà per via di a pandemia. Semu bloccati in casa. Quandu a nurmalizazione principia in u paese, accogliamu micca solu Izmir, ma tutta a Turchia in u Parcu Naturale di a Vita. Questa hè una grande zona. Inoltre, hè intrecciatu cù a natura è hà un aria pulita. In più di e bellezze naturali quì, anu avutu l'uppurtunità di vede l'invitati di u parcu. Accoltamu i zitelli, in particulare cù i so genitori. Credu chì venendu quì aumenteranu u so amore per l'animali ".

İzmir Wildlife Park hè chjusu à i visitatori da u 17 di nuvembre di u 2020 cum'è parte di a lotta contru a pandemia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*