Una nova era hè principiata in u trattamentu di a perdita di udizione

una nova era hè principiata in u trattamentu di a perdita di l'audizione
una nova era hè principiata in u trattamentu di a perdita di l'audizione

Anzianu presidente di a Società di Otologia è Neurootologia è Specialista in Chirurgia di l'Orechja, Nasu, Gola è Testa è Collu, Prof. Dr. Ülkü Tuncer hà dichjaratu chì una nova era hà iniziatu in quale a perdita di l'audizione hè ricuperata grazia à l'implant cochlear, ma a bassa cuscenza hè un ostaculu impurtante per l'usu generalizatu di questu.

prof. Dr. Tuncer hà datu infurmazioni nantu à u studiu Delphi Consensus è i so risultati, chì hà riunitu accademichi impurtanti è organizzazioni non governamentali nantu à a salute di l'audizione è i trattamenti, è hà sviluppatu strategie globale per l'implantazione cochlear di individui adulti. U duttore Tuncer hà dichjaratu chì u studiu, in quale l'esperti accunsenu nantu à l'implantazione di l'adulti in u nostru paese, hè una guida impurtante in quantu à a sensibilizazione è a determinazione di i passi da piglià in quantu à l'accessu à i trattamenti attuali.

A Dichjarazione Internaziunale di Consensu di Delphi, chì stabilisce normi glubale nantu à l'approcciu di cuscenza è trattamentu chì permetterà l'usu più diffusa di implanti cochleari chì ponu furnisce una audizione sana in i pazienti adulti cù perdita di udizione totale, attira l'attenzione à u prublema di ciò chì pò esse fattu in adulti cù perdita di udizione neurosensoriale severa è prufonda. Sicondu e statistiche spartuti dopu à u studiu, hè dichjaratu chì solu 20 di ogni 1 adulti chì ponu benefiziu di un implante cochlear hà un implant cochlear.

Parlendu nant'à u sughjettu, Prof. Dr. Ülkü Tuncer hà dettu: "Mentre hè pussibule di sente più sanu cù l'usu di implanti cochleari, sfurtunatamenti u numeru d'adulti chì prufittàranu di l'implanti cochlear resta assai bassu per via di a poca cuscenza. I Pacienti chì ponu ghjunghje à una suluzione definitiva perde u tempu utilizendu apparecchi acustici chì ùn rispondenu micca cumplettamente i so bisogni è ricevenu solu supportu parziale. Questu risultatu in una perdita irreversibile di capacità di udizione è di capiscitura. Sapemu chì l'impianti cochleari pruduciuti cù tecnulugii innovatori furniscenu una megliu audizione è una comprensione di u discorsu 8 volte più altu chè altre soluzioni. Avemu ottene risultati assai riesciuti cù l'applicazioni di l'implante cochlear è i prugrammi di riabilitazione in i pazienti chì e so cundizioni sò adattati per via di l'esame è di l'esame da i medichi ORL ".

prof. Dr. Ülkü Tuncer hà dichjaratu chì l'aspettativa di vita in Turchia cresce gradualmente, cum'è in i paesi sviluppati, è chì a perdita di l'udito chì pò accade à una età precoce, s'ellu ùn hè micca trattata, provoca l'individui à guidà una vita isolata sepanduli da a vita suciale per parechji anni. Dr. Tuncer hà cuntinuatu cusì: "Puderemu superà un seriu prublema di salute publica è una disabilità auditiva per via di una perdita di udizione permanente, cù a cuscenza di più pazienti nantu à l'applicazioni di implanti cochleari fatti in u scopu di rimborsu da SGK à l'Università è l'Educazione è a Ricerca. Ospedali".

Mencionendu l'impurtanza di a Dichjarazione Internaziunale di Consensus Delphi in Turchia è in u mondu, Dr. Tuncer hà dichjaratu chì grazia à sta dichjarazione, tutti l'esperti chì travaglianu in u campu di l'audizione è l'associazioni di pazienti anu ottinutu una strada di strada aghjurnata è hà dettu: "A mancanza d'infurmazioni nantu à a perdita di udizione hè unu di i prublemi più impurtanti in u mondu. Oghje, solu 20 in 1 persone chì puderanu prufittà di un implante cochlear l'anu. Panelists, cumposti da 13 esperti cumposti da otorinolaringoi è audiologi di 31 paesi diffirenti di u mondu, è i capi di 7 organizzazioni non governamentali di l'Unione di Consumatori è Prufessiunali, firmavanu una dichjarazione internaziunale, in fattu, hè statu dichjaratu chì a tecnulugia pò esse usata più. in u trattamentu di a salute di l'audizione, è cusì a disfunzione di l'audizione pò esse ridutta assai. Hanu dichjaratu u principiu di una nova era in quale pò esse sradicatu ".

Specialista in chirurgia di l'orechja, u nasu, a gola è a testa è u collu da a Washington University School of Medicine, Dr. A Dichjarazione di Consensu di Delphi, presieduta da Craig Buchman, hè stata publicata in u JAMA Journal of Otolaryngology-Head & Neck Surgery in l'ultimi mesi cum'è un studiu cumpletamente obiettivu è imparziale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*