Istituzione di u Ministru: Poneremu i fundamenti di u nostru prughjettu Kanal Istanbul in l'estiu

Poneremu i fundamenti di u nostru prughjettu di u canali di u ministeru Istanbul in i mesi d'estate
Poneremu i fundamenti di u nostru prughjettu di u canali di u ministeru Istanbul in i mesi d'estate

U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, Murat Kurum, hà assistitu à a riunione introduttiva è hà dichjaratu chì a Base di Produzione è Cummerciu à Scala Media HİTAM hè situata assai vicinu à u Ponte Yavuz Sultan Selim, u 3u Aeroportu, l'Autostrada di Marmara di u Nordu è u Canale Istanbul, induve si trovanu. romperà a terra in i mesi d'estate.

U Ministru Kurum, in u so discorsu à l'Associu di l'Industriali Indipendenti è di l'Impresentanti (MÜSİAD) HİTAM Incontru di Pruduzzione Mediu è Prumuzione di Base di Cummerciu, hà dichjaratu chì oghje, inseme, anu ottenutu una prima in Turchia, è aghjunse chì sò novi à u grande mubilizazione di sviluppu chì hà iniziatu sottu à a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì anu aghjustatu un altru anellu è mudellu.

Vulendu chì u prughjettu serà beneficu per u paese, Kurum hà ricurdatu chì u presidente Erdoğan hà dichjaratu 2021 cum'è l'annu di l'Ordine Ahi è hà dettu chì hè assai preziosu chì stu grande passu fattu da MÜSİAD per u paese hè fattu in l'annu di l'Ordine Ahi.

Dichjarà chì MÜSİAD hè una di e più grandi urganisazioni prufessiunali è non governamentali in Turchia, chì hà mantinutu tutte l'esperienze di a storia di a civilisazione è l'ordine Ahi vivu oghje da u ghjornu chì hè stata fundata, Kurum hà dettu chì MÜSİAD hà rinvivitu l'urganizazione Ahi. , chì appellu assai al di là di l'età cù i so scopi umanitarii, è chì u paese socio-ecunomicu Hà dichjaratu chì hà purtatu un novu soffiu à a so vita.

L'istituzione hà ricurdatu chì quist'annu hè u 30 anniversariu di MÜSİAD è hà enfatizatu chì cuntinueghja à creà valore aghjuntu è impieghi cù un prughjettu gigante in u so 30u annu, aghjustendu:

"Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu riunitu cù i nostri industriali. Avemu fattu azzione per pruduce strutture industriali chì sò più muderni è ponu serve in megliu cundizioni, trasferendu i siti industriali di e nostre cità, chì sò oghji obsoleti è ùn ponu micca serve à i nostri citadini, a nostra nazione è i nostri cummercianti, à a periferia di a cità. cù prughjetti di trasfurmazioni urbani è furnisce l'infrastruttura necessaria. Per mezu di a nostra Direzzione Generale di Iller Bank, avemu fattu rapidamente a nostra pianificazione di u trasportu, l'infrastruttura è u sviluppu urbanu per questa zona chì simu attualmente. Avemu fattu tutti i nostri studii è i nostri piani è finalizatu a nostra offerta. Oghje, facemu i passi di u nostru prughjettu HİTAM, chì promuovemu, chì serà stabilitu in questa zona di 1 milione 650 mila metri quadrati in Arnavutköy, cuntribuisce 35 miliardi di lire annu à a nostra ecunumia è darà impieghi à 70 mila di i nostri fratelli. Averemu 3 posti di travagliu in parechji settori diffirenti, da l'automobile à i mobili, i pezzi di ricambio, a custruzzione è i materiali di custruzzione. Furnirà un serviziu megliu à i nostri cummercianti chì sò chjappi in a cità è ùn anu micca abbastanza grandezza. In questu sensu, stu prughjettu serà u più grande centru di vendita è serviziu di u mondu. U nostru scopu hè di furnisce u serviziu à 500 milioni di citadini annu in stu centru. U persunale qualificatu necessariu in tutti i settori cummerciale serà ancu furmatu quì. Averemu centri di furmazione quì. Averemu scole tecniche quì è millaie di i nostri fratelli è surelle riceveranu una furmazione prufessiunale quì. "Sperendu, seranu impiegati à a basa di produzzione quì dopu avè ricevutu a so furmazione prufessiunale".

"AMU FATTU I PIÙ GRANDI FOLLE IN A STORIA DI A REPUBBLICA"

U Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum hà enfatizatu chì in più di questi, ci saranu parchi, piazze, spazii verdi, scole, moschee, R&D, salute, giovani è centri sportivi in ​​l'area cumuna di 54 decares è hà dettu: "Di corsu, sta basa di pruduzzioni naziunali è naziunali hè dinù Hè situatu assai vicinu à u Yavuz Sultan Selim Bridge, u 3rd aeroportu, u Nordu Marmara Highway è Canal Istanbul, induve avemu a sperenza rumpiri a terra in i mesi estivi. Mentre facemu questi piani, avemu cuncepitu e rotte di trasportu quì è stabilitu un locu chì furnisce grandi vantaghji in a cummercializazione di i nostri prudutti lucali è naziunali in u mondu sanu, per via di a so vicinanza à u 3u ponte, u nostru aeroportu è a strada di u Canal Istanbul. "Inseme, purteremu i prudutti è i valori chì pruduciamu in u mondu sanu cù a marca Türkiye". disse.

U MinistruKurum hà dichjaratu ch'elli ponenu e fundazioni di a basa, chì hè unu di i più grandi prughjetti di u 2021, à u più tardi di lugliu, è hà dettu: "Com'è quì oghje, avemu riunitu cù i nostri industriali, imprenditori è cummercianti in diverse occasioni. , è facemu cunsultazioni ascultendu i so prublemi inseme è truvendu suluzioni. Videmu sempre in u quadru di sti cunsultazioni chì s’è no simu uniti, seremu grandi Cum’è u nostru presidente hà dettu, s’è no simu grandi, seremu vivi, s’è no simu vivi, seremu noi, seremu più forti. pruduciemu di più, cuntribuiremu di più à a nostra ecunumia è à u nostru paese. Quandu guardemu veramente sta sala, vedemu chì faremu questi passi inseme cù i nostri imprenditori, MÜSİAD è a nostra cooperativa per a grande Turchia chì sognu. Continueremu à cuntribuisce à u nostru paese è à a nostra ecunumia, facendu questi passi inseme è realizendu prughjetti assai più grandi in u futuru. Travagliemu duramente ghjornu è notte per Türkiye, u paese di punta in a so regione è in u mondu. À questu puntu, e nostre cità sò a petra è a dinamo di Turchia, u paese di punta. "Avemu insistente è dicemu più forte chì mai chì avemu da cuntinuà à realizà i nostri prughjetti per tutte e nostre cità cù l'intelligenza di e cità forti, Turchia forte". Hà utilizatu e so espressioni.

Dichjarà chì u mondu d'oghje hè à a vigilia di grandi cambiamenti è trasfurmazioni, Kurum hà dettu chì l'umanità hè in lotta cù parechji prublemi glubale cum'è l'epidemie è u cambiamentu climaticu.

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì i prublemi cum'è i cunflitti è e guerre regiunale, a stagnazione in u cummerciu glubale è a crisa climatica minaccianu l'umanità più chè mai è hà dettu: "Com'è Turchia, avemu a lotta cù questi prublemi inseme. Gestemu un prucessu assai impurtante in u nostru paese in a lotta contru u cambiamentu climaticu è l'epidemie, è inseme luttemu sta lotta chì darà un esempiu per u mondu. Mentre luttemu sta lotta, cuntinuemu a nostra strada eliminendu tutti l'ostaculi chì ci venenu, unu à unu, per diventà u paese cintrali di u mondu novu chì nascerà. Sottu à a dirigenza di u nostru presidente, avemu fattu i più grandi scuperte in a storia di a Republica in l'ultimi 20 anni, da a pulitica à l'ecunumia, da l'educazione à a salute, da l'agricultura à l'industrialismu, è cuntinuemu à fà. Una volta, quandu a Turchia era mintuvata, era chjamatu un paese agriculu. Quandu si vede oghje, u nostru paese hè diventatu un paese cunnisciutu per a so industria media è alta scala, l'alta tecnulugia è l'industria di difesa di più successu in u mondu. Türkiye si prepara avà à scrive storie novi cù stu putere.

"A FUNDAZIONE DI KANAL ISTANBUL SERÀ STATA IN I MESI D'ESTATE"

U Ministru Murat Kurum hà dichjaratu chì l'area di u prughjettu HİTAM hè solu à 2 chilometri da l'area di u prughjettu di u Canal Istanbul è hà dettu: "Dui ghjorni fà, u nostru presidente hà datu a bona nutizia in a riunione di u gruppu. Speremu, ponemu i fundamenti di u nostru prughjettu di u Canal Istanbul in i mesi d'estate, cum'è stu prughjettu. Spergu chì u prucessu serà cumpletu simultaneamente è apreremu l'apertura inseme. disse.

Kurum hà enfatizatu chì a Turchia hà una pusizioni geopolitica è geostrategica assai impurtante, è chì u Bosforu è u Strettu di Dardanelli sò l'unica porta di uscita da i piani friddi è largu di i paesi di u Mari Neru è di a Russia à l'oceani caldi è vasti di u sudu, è cuntinuò. e so parolle cusì:

"L'unica strada cummerciale chì cunnetta i paesi di u Mari Neru à u mercatu mundiale per l'acqua hè Turchia, Istanbul. Dunque, quandu si vede oghje, Türkiye hè u paese più criticu di a Strada di a Seta di Ferru in u trasportu. Quandu aghjunghjemu u Canal Istanbul à queste caratteristiche, avemu principiatu un prucessu assai impurtante in termini di marittimi è di trasportu è cambieremu a storia di u cummerciu mundiale inseme. Avemu dettu: "Custruemu u Canal Istanbul". Cridemu avà più chè mai. Canal Istanbul serà una maraviglia di l'ambiente è l'urbanismu. Spergu chì una nova cità serà custruita da i dui lati di u canali, cù una cità intelligente è ancu una architettura horizontale adattata per a tessitura naturale è a cultura di u vicinatu, cù una populazione tutale di micca più di 500 mila persone. Questu riducerà u risicu di disastru di Istanbul, è serà una cità induve si producenu residenze di riserva è sò prudutte e zone di riunione di terremoti. "Ùn ci sarà micca pupulazione addiziale, è spergu chì sta regione emergerà cum'è una zona induve e nostre residenze di riserva seranu prodotte, chì ci darà una accelerazione assai impurtante, soprattuttu in a lotta contru i terrimoti".

U Ministru Murat Kurum hà ancu infurmatu chì u Pianu Ambientale di u Prughjettu di u Canale Istanbul hè statu appruvatu è cuntinuatu cusì:

"Avemu ancu appruvatu i piani di zoning di implementazione 1/100.000, 1/5.000 è 1/1.000. In u quadru di stu pianu, avemu attribuitu u 52 per centu di a superficia tutale di spazii verdi è strutture suciali. Serà un prughjettu di zona verde chì darà à Istanbul una soffiata d'aria fresca, cù chjassi di caminari è ciclisti, un corridore ecologicu chì unisce u Mari Neru à a Marmara, è da quì à l'Egeu è u Mediterraniu. Realizzeremu un prughjettu assai impurtante, cù i so giardini publichi, i grandi parchi, i centri di R&D, l'università, i valli di l'informatica è i centri d'incubazione, sperendu cum'è u più grande prughjettu in a storia di a nostra Republica, è purtemu à Istanbul è u nostru paese. Cù stu prughjettu, aghjunghjemu una marca à u valore di a marca di a nostra amata Istanbul, è spergu chì realiceremu stu prughjettu inseme cù a nostra amata nazione, cù a so cuntribuzione à a cità è à l'ecunumia per mezu di l'impieghi. U nostru stimatu presidente stessu hà dichjaratu ch'ellu jetterà e fundazioni in i mesi di l'estate, è faremu passi chì aghjunghjenu valore à u nostru paese è à Istanbul realendu stu prughjettu inseme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*