I rifiuti causati da u mucillagiu affettanu ancu l'api

I rifiuti chì causanu mucillagini anu ancu affettatu l'api.
I rifiuti chì causanu mucillagini anu ancu affettatu l'api.

U mucilagiu, chì hà cuminciatu à esse efficace in i Dardanelli da marzu, hà cuminciatu à spustà versu u Mari Egeu. Ahmet Bağran Aksoy, espertu di meli è prudutti d'api, hà avvistatu chì i rifiuti chì causanu a furmazione di mucillagini è a distruzzione di e criature marine ponu ancu dannà l'api è l'altri criaturi.

U mucillagiu, chì principia in u Mari di Marmara, a più grande massa d'acqua di a Regione di Marmara, è scende à u Mari Egeu, hè a fine di i nostri criaturi marini. Attendendu l'attenzione à e cause di mucillagini, l'Espertu di u Miele è di l'Api, Ahmet Bağran Aksoy hà fattu avvirtimenti impurtanti dicendu: "Mentre a tecnulugia si sviluppa, l'omu cuntinuanu à aduprà tutte e risorse di a natura è dannu a natura, i criaturi viventi in a natura, è u sistema ecologicu. cù i rifiuti ch'elli pruducianu.

I rifiuti chì causanu mucillagini dannu a natura!

Spartendu i dati di u 2018 di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione per attirà l'attenzione à i rifiuti chì provocanu a furmazione di mucillagini, Ahmet Bağran Aksoy hà dettu: "Secunnu l'ultimi dati publicati da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, a quantità tutale di rifiuti periculosi in tutta a Turchia hè stata. determinatu cum'è 1 milione 513 mila 624 tunnellate. Sfurtunatamente, avemu principiatu à vede i danni chì sti rifiuti causanu à a natura ogni ghjornu. "I rifiuti periculosi chì causanu a furmazione di mucillagini causanu a distruzzione ecologica, a diminuzione di a biodiversità è l'estinzione di l'api dumani", disse.

Se ùn pudemu micca prutegge u verde, l'api spariranu!

Dichjarà chì hè u nostru duvere d'agisce cun a cuscenza di prutezzione di a natura è di e creature viventi in a natura, Aksoy hà dettu: "A perdita di l'habitat di i criaturi viventi afecta ancu negativamente a vita di l'api. Se ùn pudemu micca impedisce a generazione è a cuncrezione di scarti, pudemu affruntà prublemi maiò cum'è l'estinzione di l'api. A continuità di l'ecosistema ùn pò esse assicurata senza l'abi. L'esistenza di a vita nantu à a Terra dipende da u travagliu è a sopravvivenza di sti picculi criaturi. "Avemu da prutege a vita di tutte e cose viventi, cumprese l'api, curandu e spazii verdi", aghjunse.

Ci tocca à fà u sforzu di priservà a biodiversità !

Infine, Aksoy hà dettu chì duvemu cumpiendu e nostre rispunsabilità per prutege a natura è aghjunse: "Una mubilizazione hè stata dichjarata sottu a guida di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione per sbarazzarsi di a furmazione di mucilagine u più prestu pussibule. "Speremu chì riceveremu una bona nutizia annantu à u Mari di Marmara u più prestu pussibule è mustrà a dedizione necessaria per prutege a natura è a biodiversità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*