E piante mostranu speranza in u trattamentu di u cancer

scopre l'effetti di a fitoterapia in u cancer
scopre l'effetti di a fitoterapia in u cancer

Specialista in fitoterapia Dr. Şenol Şensoy hà parlatu di l'effetti di a fitoterapia in u trattamentu di u cancer è hà attiratu l'attenzione à quantu boni risultati ponu esse ottenuti cù l'usu di estratti di piante medicinali in a forma ghjusta.

A proliferazione incontrollata di e cellule com'è u risultatu di danni à l'ADN hè chjamata "cancer". U cancer hè a seconda causa di morte in u mondu è hè a causa di circa 2020 milioni di morti in 10. Circa 6 di 1 morti in u mondu è 5 di ogni XNUMX morti in u nostru paese hè causatu da u cancer.

I tipi di cancru più cumuni in l'omi sò u cancer di pulmone, di prostata, di u culurale, di u stomacu è di u fegatu, mentre chì i tipi di cancru più cumuni trà e donne sò u cancer di u pettu, u culurale, u pulmone, u cervicu è a tiroïde.

I nostri abitudini è a cunnessione di u cancer

Circa un terzu di i morti per u cancer sò dovuti à 5 abitudini cambianti maiò:

  • altu indice di massa di corpu (obesità),
  • Bassa ingesta di frutta è verdura
  • Mancanza di attività fisica, sedentariu
  • L'usu di tabacco
  • L'usu di l'alcohol.

L'usu di u tabacco hè u fattore di risicu più impurtante per u cancer è hè rispunsevule per circa 22% di i morti di u cancer. Una caratteristica distintiva di u cancer hè a proliferazione rapida di e cellule anormali chì crescenu fora di i so limiti abituali è ponu tandu invade i zoni vicini è si sparghje à altri organi, l'ultimu prucessu chjamatu metastasi. Metastasi sò una causa impurtante di morte da u cancer.

Chì provoca u cancer?

1- Carcinogeni fisici cum'è a radiazione ultravioletta è ionizzante;

2- Carcinogeni chimichi cum'è l'amianto, i cumpunenti di u fumu di tabacco, l'aflatossina (un contaminante di l'alimentu) è l'arsenicu (un contaminante di l'acqua potabile),

3- Carcinogeni biologichi, cum'è infizzioni da certi virus, batteri o parassiti.

4- L'anzianu hè un altru fattore chjave per u sviluppu di u cancer. Quandu una persona invechja, i miccanismi di riparazione cellulare diventanu menu efficaci.

5- Alcune infizzioni croniche sò fattori di risicu per u cancer. Hè di grande impurtanza in i paesi à redditu bassu è mediu. Circa u 2012% di i cancers diagnosticati in u 15 sò stati attribuiti à infizzioni carcinogeni, cumpresi Helicobacterpylori, Papillomavirus umanu (HPV), virus Hepatitis B, virus Hepatitis C è virus Epstein-Barr.

Reduce u pesu di u cancer

 Attualmente, u 30-50% di i cancers ponu esse prevenuti evitendu i fatturi di risichi è aduprendu strategie di prevenzione basate in evidenza esistenti. A carica di u cancer pò esse ridutta da u diagnosticu precoce di u cancer. Se diagnosticatu prima è trattatu in modu adattatu, i pazienti anu una alta probabilità di ricuperazione.

Trattamentu di u cancer

Un diagnosticu precisu di u cancer hè essenziale per un trattamentu adattatu è efficace perchè ogni tipu di cancru necessita un regimen di trattamentu specificu chì include una o più modalità cum'è a cirurgia, a radioterapia è a quimioterapia. A determinazione di i scopi di trattamentu è cura palliativa hè un passu impurtante. I servizii di salute duveranu esse integrati è centrati in e persone. U scopu primariu hè di solitu curà u cancer o allargà significativamente a vita. A migliurà a qualità di vita di u paci hè ancu un scopu impurtante. Questu pò esse rializatu cù cura di supportu o palliativu è sustegnu psicosociale.

Espressioni notevuli di un paziente di cancru stadiu 4;
"Di sicuru, a mo vita finiscerà à un certu puntu, ma mi sentu chì ùn saria micca per via di u cancer è aghju luttatu. Chì nimu perde a speranza, ch'ellu si batta ".

Fitoterapia

 U benefiziu di e terapie tradiziunali è cumplementarii cum'è a fitoterapia in u trattamentu di u cancer aumenta a so impurtanza ghjornu per ghjornu. L'alimentazione propria di u paci è u sustegnu di u trattamentu medico attuale cù e piante medicinali aumenteranu assai e probabilità di successu in u trattamentu. L'umanità hà millaie d'anni di cunniscenza antica è sperienza nantu à e piante medicinali. Numerosi studii sò stati realizati nantu à e piante medicinali, in particulare in l'ultimi 25 anni, è migghiara d'articuli sò stati publicati chì mostranu chì e piante medicinali anu effetti in quasi ogni stadiu di u cancer, da a prevenzione di danni à l'ADN, vale à dì l'effetti preventivi di u cancer. a furmazione di cancru à u principiu, per a prevenzione di metastasi distanti.

In studii nantu à e piante medicinali;

1- L'effetti antitumorali mostranu una funzione selettiva, vale à dì, anu un effettu citotossicu nantu à e cellule cancerose, ma ùn dannu micca e cellule di tissuti normali.

2- Aumenta l'efficacità di a quimioterapia è a radioterapia, riduce i so effetti secundari è impedisce chì e cellule cancerose sviluppanu resistenza.

3- L'angiogenesi (vascularizazione) formata da e cellule cancerose hè impedita, è a crescita di tumore è metastasi sò impediti.

4- Resistente à a chimioterapia è a radioterapia à e cellule staminali cancerose Hà un effettu citotossicu contr'à elli è li porta à u suicidiu di cellula programatu, chì chjamemu apoptosi.

5- Espone e cellule cancerose, chì utilizanu diversi miccanismi per ammuccià da u sistema immune, rompendu sti miccanismi, è rende funziunali l'effetti anticanceru di e nostre cellule immune.

6- U putente antioxidante è l'effetti di scavenging radicali liberi di quasi tutte e piante medicinali cuntribuiscenu à u trattamentu di tutte e malatie, in particulare u cancer.

E cellule cancerose funzionanu cum'è i terroristi chì si sò ribellati contr'à u corpu da quale venenu, u cunnosci assai bè, cunnoscenu i so debbuli, sviluppanu tattiche in cunseguenza è pruvate di distrughje u corpu cù u sustegnu chì riceve da l'internu è l'esternu. I pianti medicinali, invece, agiscenu cum'è suldati vuluntarii cù ogni tipu d'equipaggiu contr'à tutte e tattiche di guerra di a cellula di u cancer, chì cuntenenu numerosi proprietà curativi.

Sempre chì u paci pò esse alimentatu per via orale, pudemu benefiziu di e piante medicinali in ogni stadiu di a malatia. I prudutti fitoterapichi ponu esse cunsiderati cum'è supportu nutrizionale, cibi spiciali chì rinfurzanu l'immunità, è agenti medicinali terapèuti. Pudemu prufittà di a fitoterapia ancu in e tappe quandu ùn ci hè micca l'uppurtunità di prufittà di trattamenti medichi cunvinziunali.

Se u paci vole esse megliu, hè megliu.

Oncologu di fama mundiale Prof. Dr. E parolle seguenti di Umbertu Veronici (1925-2016) sò assai impurtanti in l’avvicinamentu di i malati di cancro : « Nimu pò dì à nimu quantu vivrà. Sò in sta professione dapoi 55 anni è aghju vistu parechji miraculi. Se u paziente vole megliu, sarà megliu ".

Ibn Sina: Ùn ci hè micca una malatia senza cura

Ibn Sina (1000-980), chì hà campatu à l'iniziu di l'anni 1037, chì l'Occidenti chjamanu Avicenna (U Ruler of the Scholars)"Ùn ci hè micca una malatia incurable, eccettu una mancanza di vuluntà". cù l'ammalatu di cancro di u 4u stadiu sopra citatu è u Prof. Cume esattamente e parolle di Veronici si sovrapponenu, nò ?

Serà u paziente di cancru ricuperà? Iè, hè megliu, finu à chì u paziente vole megliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*