A spedizione di generatori di vapore prodotta per a 2a Unità di Akkuyu NPP Iniziata

A spedizione di generatori di vapore prodotte per l'unità di Akkuyu ngs hà iniziatu
A spedizione di generatori di vapore prodotte per l'unità di Akkuyu ngs hà iniziatu

Atommash, una filiale di AEM Technologies A.Ş, chì face parte di Atomenergomash A.Ş, a divisione di costruzione di macchine di a Corporazione Atomica di l'Energia Atomica Russa Rosatom, hà iniziatu a spedizione di generatori di vapore pruduciuti per a Seconda Unità di a Centrale Nucleare Akkuyu ( NGS). 355 generatori di vapuri, ognunu pisendu 4 tunnillati, ghjunghjeranu à u situ di custruzzione dopu un viaghju marittimu di 3 chilometri.

U direttore generale di AEM-Technologies, Igor Kotov, hà dettu: "A custruzzione di u primu di i 4 generatori di vapore hè stata finita 8 mesi prima di u calendariu. U tempu di creazione di basa di u set hè statu dimezzatu. Questu hè stata ottenuta grazia à l'avanzata efficace è intensiva di a cumpagnia. Avemu rinfurzatu assai a nostra basa di produzzione è hà purtatu tecnulugia digitale. Cuntinuemu à aumentà l'efficienza è u sviluppu di u persunale. In u risultatu, avemu principiatu a spedizione di u set per a seconda unità di a prima centrale nucleare in Turchia oghje. U puntu chjave per noi hè chì questu hè un trasportu chì hà cuminciatu assai prima di u tempu stabilitu. Pudemu dì chì a fabricazione di l'equipaggiu nucleare in a facilità hà righjuntu un livellu stabile di "ritmu di produzzione" cù a massima utilizazione di e capacità di produzzione ", disse.

I generatori di vapore sò l'equipaggiu principalu di u primu circuitu di u reactor. U prugettu Akkuyu NPP include quattru unità di putenza cù reattori VVER-4 di generazione 3+, ognuna di e quali sarà dotata di 1200 generatori di vapore. Akkuyu NPP, u primu prughjettu di a centrale nucleare in u mondu custruitu cù u mudellu "Build, Operate, Own", serà custituitu da VVER-1200 type 3+ generation 4 reactors. A capacità di ogni reattore serà di 1200 MW.

U generatore di vapore hè cunsideratu un pruduttu di salvezza di prima classe. U corpu di u generatore di vapore, chì hè custituitu da una nave cilindrica horizontale cù duie basi ellittiche, si trova à mezu à i cullettori d'entrata è di uscita di u cooler di u reattore. Ci hè un spaziu di vapore à a cima di u corpu è una superficia di scambiu di calore custituita da 11.000 16 tubi inossidabili à u fondu. I tubi di u generatore di vapore, chì anu un diametru di 11 mm è una lunghezza di 17 à 148,5 metri, ponu ghjunghje à una lunghezza di 15 km s'ellu sò cumpletamente cumminati. L'estremità di i tubi sò fissati à dui cullettori. Mentre a durata di u generatore di vapore righjunghji circa 4 metri, u so diametru supera i 355 metri. U pesu di l'equipaggiu righjunghji XNUMX tunnellate.

A spedizione da Attomash à u cliente hè fatta in cumminazione, per terra è mare. L'equipaggiu serà principarmenti trasportatu per terra à u portu di a diga di Tsimlyansk. I generatori di vapore saranu poi caricati nantu à a barca cù una gru di ponte di 650 tunnellate è spediti in Turchia per mare.

U bastimentu "fiume-mare" parterà da Volgodonsk è passerà longu u fiumu Don attraversu e cità di Konstantinovsk, Semikarakork, Rostov-on-Don, Azov. Dopu passà per u Mari d'Azov è u Strettu di Kerch à u Mari Neru. L'equipaggiu, chì passerà dopu à u Bosforu, ghjunghjerà à u Mari Mediterraniu dopu à u Mari di Marmara, i Dardanelli è u Mari Egeu. L'equipaggiu ghjunghjerà cusì à u situ di custruzzione di Akkuyu NPP dopu un viaghju marittimu di circa 3.000 XNUMX km.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*