L'esportazioni di i prudutti di a pesca è di l'animali anu superatu 1 miliardi di dollari in l'ultimu annu

L'esportazioni di l'acquacultura è di i prudutti d'animali anu superatu miliardi di dollari in l'ultimu annu
L'esportazioni di l'acquacultura è di i prudutti d'animali anu superatu miliardi di dollari in l'ultimu annu

U settore di l'aquacultura turca è di i prudutti d'animali hà decoratu i tavulini di u mondu per 3 pranzi à ghjornu, aumentendu e so esportazioni da 28 per centu in l'ultimu annu, scalendu da 2 miliardi 350 milioni di dollari à 3 miliardi 6 milioni di dollari. Per a prima volta in a storia di l'industria, hà superatu u limitu di 3 miliardi di dollari.

U settore di l'aquacultura è di i prudutti d'animali, chì hà righjuntu u so scopu d'esportazione di 2023 miliardi di dollari per u 2,5 à a fine di u 2020 è hà aumentatu u so scopu di u 2023 à 3,5 miliardi di dollari, traccia una maghjina chì ghjunghjerà facilmente u so scopu di 2023, chì hà aumentatu.

L'esportazioni di ottu mesi superanu 2 miliardi di dollari

L'esportazioni di u settore di l'acquacultura turca è di i prudutti d'animali in u periodu di ghjennaghju-aostu di u 2021 sò; aumentatu da 37 per centu da 1 miliardi 524 milioni di dollari à 2 miliardi 82 milioni di dollari.

Sottulineendu chì l'aumentu di a dumanda di pesci, carne bianca, ova, latticini è prudutti di meli, chì aumentanu a resistenza di u corpu durante u periodu pandemicu, hà purtatu record d'esportazioni, Sinan Kızıltan, presidente di u Cunsigliu Settore di a Pesca Turca è di i Prodotti Animali. Associazione Exporters, hà dettu chì in questu modu, u settore di a pesca è di i prudutti di l'animali hà dichjaratu chì l'esportazioni superanu 3 miliardi di dollari per a prima volta.

Spieghendu chì u settore di l'acquacultura è di i prudutti d'animali hà a più grande parte cù 2021 milioni di dollari in esportazioni di 2 miliardi 82 milioni di dollari in l'esportazione di 880 miliardi 499 milioni di dollari in u periodu ghjennaghju-aostu di u 238, Kızıltan hà dettu: "L'industria avicola hè custituita. di 737 milioni di dollari da a carne di pollame è 268 milioni di dollari da l'espurtazioni d'ova, hà righjuntu una cifra d'esportazione di 2020 milioni di dollari. L'industria lattiera hà guadagnatu $ 17 milioni in valuta straniera. L'industria di i prudutti lattichi hà elevatu a Cina, per a quale hà guadagnatu diritti d'esportazione, à a so pusizione di punta in 180. Mentre a nostra esportazione di u meli era di XNUMX milioni di dollari, avemu ottenutu XNUMX milioni di dollari di ingressu in cambiu da altri prudutti in u scopu di u nostru settore.

Creta: "Semu davanti à l'umanità per trè pasti à ghjornu"

Bedri Girit, presidente di l'Associu di l'Esportatori di Pesche è Animali di l'Egeu, hà enfatizatu chì, cum'è u settore di l'acquacultura è di i prudutti d'animali, offrenu trè pasti à ghjornu à l'umanità in cibi sani chì rispondenu à i bisogni di proteine ​​​​di u corpu.

Ricordendu chì u settore di l'aquacultura è di i prudutti d'animali hà righjuntu u so scopu d'esportazione di 2023 miliardi di dollari per u 2,5 à a fine di u 2020, è hà aumentatu u so scopu per u 2023 à 3,5 miliardi di dollari, Girit hà dettu: "Uova, meli è latticini per u colazione, pollo per lunch, è cena per cena, offremu l'opzione di pesce. Hè per quessa chì eramu menu affettati da u prucessu pandemicu chè altri settori. Avemu u putenziale di purtà e nostre esportazioni, chì eranu 2020 miliardi 2 milioni di dollari in 450, à 2021 miliardi 3 milioni di dollari à a fine di u 250. Cridemu chì, cù l'aumentu di l'esportazioni, realicemu in 2022 è 2023, ghjunghjeremu facilmente l'obiettivo di esportazione di 2023 miliardi di dollari chì avemu stabilitu per a fine di u 3,5 ".

Miliardi di persone in 152 paesi preferiti

Esprimendu chì i prudutti acquatici sani è ricchi di proteini, carne di pollame, ova, latticini è prudutti di meli eranu preferiti da miliardi di persone in 2021 paesi in u periodu ghjennaghju-aostu di u 152, Girit hà cunclusu e so parolle cusì: "A Turchia furnisce a pesca è a pesca. i prudutti d'animali à i paesi 152. Mentre l'esportazione, l'Iraq hà mantinutu a so pusizione di punta cù 334 milioni di dollari. Mentre u settore di l'acquacultura è di i prudutti animali hà esportatu 2020 milioni di dollari in a Federazione Russa in u periodu di ghjennaghju-aostu di u 71, hà aumentatu e so esportazioni à 2021 milioni di dollari cù un aumentu record di 175 per centu in u periodu di ottu mesi di u 196. L'Italia hà fattu u terzu passu di a lista cù una esportazione di 108 milioni di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*