Achievement d'ingegneria di primu livellu da Ford Otosan: "Prima è unica trasmissione domestica in Turchia"

Successu di l'ingegneria di u primu livellu da u primu è l'unicu gearbox domesticu di Ford Otosan Turkey
Successu di l'ingegneria di u primu livellu da u primu è l'unicu gearbox domesticu di Ford Otosan Turkey

Koç Holding Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Ford Otosan Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Ali Y. Koç è u General Manager di Ford Otosan Haydar Yenigün è l'impiegati di Ford Otosan anu assistitu.

Ford Otosan, u capu di a produzzione di veiculi cummerciale d'Europa è u campionu di l'esportazione di Turchia, hà introduttu "a prima è l'unica trasmissione domestica di Turchia" cù una cerimonia tenuta in a so pianta Eskişehir. Cù u primu è l'unicu investimentu di trasmissione domestica chì hà iniziatu in u 2018, Ford Otosan hè diventatu unu di i pochi fabricatori di camion globale chì sviluppa è fabrica tutti i trè motori, assi è trasmissioni.

Cù un investimentu di 58 milioni d'euros è un incentive R&D di 13,5 milioni di TL da TÜBİTAK, a prima è l'unica trasmissione Ecotorq domestica cuncepita è sviluppata da ingegneri Ford Otosan, a marca cummerciale pesante di Ford Otosan Ford Trucks hà una larga gamma di servizii in veiculi commerciali pesanti. pruduciutu in Eskişehir. u tassu di localizazione righjunghji u 90%. U primu è l'unicu gearbox domesticu di Turchia, in quale 230 ingegneri anu finitu e fasi di cuncepimentu, teste è sviluppu in 5 anni, hè statu pruvatu à più di 1 milione di km in cundizioni diverse è dure. Cù a so nova trasmissione domestica, a marca Ford Trucks cuntribuisce à l'aumentu di a cumpetitività di Turchia in a produzzione di veiculi cummirciali pesanti in l'arena glubale, è à u sviluppu di l'ecosistema sub-industria è di supply in Turchia.

Varank: "A trasmissione domestica cuncepita è sviluppata da l'ingegneri Ford Otosan hè diventata u nostru novu orgogliu"

Enfatizendu chì stanu circannu di sviluppà cù a produzzione domestica in Turchia, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu u seguente nantu à a prima è l'unica trasmissione domestica di Turchia: "Ford Otosan, chì hè statu u campionu di l'esportazione per l'ultimi 6 anni, cuntinueghja à investisce. in u presente è u futuru di Turchia. . Malgradu a pandemia, cuntinueghja a so strada senza rallentà o ancu alzendu a marcia. In dicembre 2020, Ford Otosan hà annunziatu a bona nutizia di un novu investimentu di 2 miliardi d'euros à u publicu. In novu, à u principiu di questu annu, avemu accumpagnatu u nostru presidente à a ceremonia di firma di l'accordu di compra trà Ford Otosan è Ford Europe. Dopu à u mutore Ecotorq sviluppatu cù u sustegnu di TÜBİTAK, a trasmissione domestica cuncepita è sviluppata da ingegneri Ford Otosan cun un investimentu di 58 milioni d'euros hè diventata u nostru novu orgogliu. Ford Otosan; diventerà unu di i pochi fabricatori di camion globale chì ponu sviluppà tutti i trè di u mutore, l'assi è a trasmissione. Cuntribuisce ancu assai à u putere cumpetitivu di a Turchia in i mercati mundiali cù u so investimentu di trasmissione. A tarifa di u locu di i camioni, chì u so disignu è R & D sò realizati da ingegneri turchi, ghjunghjeranu à 90%. Inoltre, i scatuli di trasmissione pruduciutu seranu esportati in più di 40 paesi in camioni. In riassuntu, sia Ford Otosan, l'industria automobilistica domestica è Turchia vinceranu. Cù questu è l'investimenti simili à altu valore aghjuntu, a custruzzione di una Turchia grande è putente hà da esse realizatu cù passi fermi. Vogliu piglià sta occasione per ringrazià a famiglia Ford Otosan, chì hà cuntribuitu à u prugettu, è vogliu chì a prima è l'unica scatula domestica di Turchia sia benefica per u nostru paese è a nazione.

Ali Y. Koç: "Pensemu chì hè u nostru duvere di realizà u putenziale di u nostru paese è di esse sempre posizionatu in un puntu cumpetitivu in l'arena glubale"

Dicendu chì crede chì questu investimentu preziosu cuntribuisce assai à purtà l'industria automobilistica turca in u futuru è à aumentà a so cumpetitività in l'arena glubale, Koç Holding Vicepresidente di u Cunsigliu è u Presidente di u Cunsigliu di Ford Otosan Ali Y. Koç hà dettu: cunzidira a visione u nostru duvere. U megliu riassuntu di i mutivi di l'esistenza di u nostru gruppu hè di vede u putenziale, per ùn esse scuraggiatu, per sviluppà è cresce dicendu "patria prima". Sta filusufìa hè diventata una parte di l'ADN di u nostru Gruppu cum'è u mottu "Se u mo paese esiste, esisto". Ford Otosan, chì hè stata stabilita per via di a cullaburazione à longu andà trà Koç Group è Ford Motor Company, cuntinueghja à offre investimentu, produzzione è valore per queste terre cun questa perspettiva.

"A mela di l'ochju di u nostru gruppu, Ford Otosan hè un attore globale in tutti l'aspetti di l'industria automobilistica"

Sottulineendu chì a più grande carenza di u nostru paese in a cumpetizione glubale hè l'investimenti in l'industria è a tecnulugia, Ali Y. Koç hà dettu: "Tutti d'accordu chì questu deve aumentà. Cum'è Turchia, avemu bisognu di pudè pruduce l'infurmazioni è a tecnulugia cù e nostre risorse umane qualificate è offre prudutti è servizii d'altu valore aghjuntu per superà sta carenza. Cum'è una cumunità, u nostru scopu più grande hè; Aumentendu a cumpetitività tecnologica di Turchia, hè un centru globale è unu di i pochi attori in u mondu in questu campu. Per rializà stu scopu, in ogni travagliu chì facemu; turnemu a nostra direzzione versu u futuru, a sustenibilità, a R&D è l'innuvazione. Ci sforzemu di sviluppà prudutti è servizii per u futuru cù i nostri investimenti tecnologichi ininterrotti. A mela di l'ochju di u nostru Gruppu, Ford Otosan, chì hà fattu grandi passi in a realizazione di stu scopu, hè oghje un attore globale in l'industria di l'automobile in tutti l'aspetti. È da u puntu chì avemu ghjuntu, cumpetemu in u mondu cun tecnulugii innovatori. Ci rende tutti fieri chì i nostri veiculi cummirciali pesanti, sviluppati da ingegneri turchi da A à Z cù e so cumpetenze di altu livellu, sò assai dumandati in u paese è cumpetenu cù u stampu "Made in Turkey" in l'arena glubale ".

"Un pezzu di noi, vogliu chì a prima è l'unica trasmissione domestica di Turchia sia benefica per u nostru paese è l'industria di l'automobile"

Ali Y. Koç hà enfatizatu chì crede chì u momentu di crescita è a vulintà di Ford Otosan, chì rializeghja u 25% di a produzzione di l'automobile di Turchia è hè statu campione d'esportazione di Turchia per l'ultimi 6 anni, diventerà più forte, è chì cuntinueghjanu i so investimenti è travagli. senza rallentà per questu scopu. Esportemu i nostri veiculi commerciali pesanti pruduciuti in Eskişehir in più di i paesi 40, principalmente l'Europa. Dopu à stu successu mundiale di F-MAX, simu felici di purtà a prima è l'unica trasmissione domestica di Turchia, chì hè un successu ingegneria di primu livellu. Aghjunghjemu un novu à a nostra capacità di R&D è di ingegneria sviluppendu è producendu a prima è l'unica trasmissione domestica di Turchia è un pruduttu cù un altu valore tecnologicu aghjuntu in u segmentu di i veiculi commerciali pesanti. Attachemu una grande impurtanza à u tema di a località è cuntinuemu à offre un valore aghjuntu à a nostra ecunumia maximizendu a tarifa di località di i nostri veiculi. U tassu di domesticità di i nostri veiculi cummirciali pisanti, chì producemu inseme cù a nostra trasmissione domestica, hè avvicinatu à u 90 per centu. Cum'è un paese, demu a priorità à a tarifa di località in parechje industrii. Stu camionu hè veramente un travagliu di l'ingegneria turca è l'artigianalità. Un pezzu di noi, vogliu chì a prima è l'unica scatula domestica di Turchia serà benefica per u nostru paese è l'industria di l'automobile ".

"Cercà di capisce a Turchia cù l'analisi à cortu termine hè un grande sbagliu; Tutti quelli chì investenu in stu paese à longu andà vincenu "

Ali Y. Koç hà dettu: "Un Turchia più prusperu, più stabile, più felice di u futuru hè u nostru sognu cumunu" è cuntinuò e so parolle cum'è seguitu: "Credu di tuttu u core chì avemu ogni tipu di putenziali per realizà stu sognu inseme. Cù a so visione di creà valore à longu andà, u Gruppu Koç cuntinueghja à investisce in u futuru di stu paese è sparte cù u nostru populu ciò chì guadagna da sta terra. Chì nimu dubiti di quessa. Spergu chì u successu di u nostru Gruppu, chì agisce in questu modu, ancu in i periodi più difficiuli di a nostra ecunumia, è u successu di i nostri partenarii internaziunali, chì anu fiducia in noi, inspirà tutti è dà un esempiu. Cumu ripete à ogni opportunità, hè un grande sbagliu per pruvà à capisce a Turchia per mezu di l'analisi di cortu termine; Tutti quelli chì investenu in stu paese à longu andà vincenu. Pudete esse sicuru chì avemu da cuntinuà à travaglià cù a nostra visione di creà valore à longu andà, per piglià a rispunsabilità è cuntribuisce à u nostru paese à a luce di u principiu fundatore di Vehbi Koç cù e parolle "Se aghju un paese, esiste".

Yenigün: "Contribuirà assai à a cumpetitività di a nostra marca di cambio naziunale è u nostru paese in l'arena internaziunale"

U direttore generale di Ford Otosan, Haydar Yenigün, hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à furmà u futuru di l'industria di l'automobile cum'è l'unica "cumpagnia di l'automobile turca" cù e capacità è l'infrastruttura per cuncepisce, sviluppà è pruvà cumplettamente un veiculu da zero finu à chì si trasforma in un pruduttu cummerciale. cumpresu u so mutore:

"Cum'è Ford Otosan, a putenza di punta di l'industria automobilistica turca, avemu fattu un novu terrenu è scrivite storie di successu in l'industria automobilistica per più di 60 anni. Cù i nostri investimenti riesciuti, crescemu l'ecosistema automobilisticu è i fornitori di u nostru paese cun noi. Cuntinuemu à cresce inseme. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje, esportemu a nostra marca cummerciale pesante, a nostra mela di l'ochju, Ford Trucks, è i nostri trattori, strade è custruzzione di serie di veiculi commerciali pesanti pruduciuti in Eskişehir in più di 40 paesi. Cum'è Ford Otosan, avemu sviluppatu è pruduciutu cù e nostre risorse, è i premii ricevuti, in particulare u premiu "Camion Internaziunale di l'annu" per u F-MAX, creanu un grande impattu in u mondu è aumentanu a dumanda di i nostri veiculi. Malgradu a pandemia chì hà affettatu u mondu, cuntinuemu a nostra strutturazione è crescita in i mercati più impurtanti d'Europa cù Ford Trucks. Questi successi ùn sò micca accidintali, sicuru. Daretu à l'orgogliu chì sperimu oghje, in più di i nostri ingegneri, chì anu iniziatu studii di ingegneria di produttu subitu dopu à a so creazione è hà fattu sta unità a più grande R&D in u settore privatu in Turchia annantu à l'anni, e nostre eccellenti strutture di produzzione è strutture di travagliu, chì anu travagliatu cù a più alta qualità, efficienza è flessibilità da u primu ghjornu avemu amici. È oghje ... Fortunatamente, a nostra cumpagnia face un'altra innuvazione cù u gearbox chì avemu sviluppatu interamente da u disignu à i prucessi di prova. Cù a trasmissione domestica, chì avemu implementatu cù un investimentu di 58 milioni d'euros, aumentemu a tarifa di localizazione di i nostri veiculi da 74% à 90%, facendu una grande cuntribuzione à a competitività di a nostra marca è di u nostru paese in l'arena internaziunale. Vogliu sprime u mo ringraziu sinceru à tutti i mo culleghi chì anu cuntribuitu à l'implementazione di u gearbox domesticu. Inoltre, vulemu ringrazià u nostru statu, e so istituzioni è u nostru Ministru di l'Industria è Tecnulugia, u sgiò Mustafa Varank, per u so sustegnu è a fede in noi.

A crescita globale di Ford Trucks cuntinueghja senza calà malgradu a pandemia

A marca di veiculi cummirciali pesanti di Ford Otosan, Ford Trucks, chì produce è sviluppa veiculi micca solu in Turchia, ma ancu in più di 40 paesi per i mercati mundiali, cuntinueghja a so crescita globale senza rallentà malgradu a pandemia. Dopu à u premiu 2019 International Truck of the Year (ITOY), Ford Trucks hà ritardatu i so piani di crescita cù l'alta dumanda da l'Europa per u F-MAX. Infine, a cumpagnia, chì hè stata recentemente trasferita in Germania, u più grande mercatu cummerciale pesante d'Europa, hà u scopu di espansione a so crescita globale à 2019 paesi à a fine di u 2021 è à 45 paesi à a fine di u 2024.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*