Petrol Ofisi hà ricivutu 3 premii in u Crystal Apple Competition

Petrol Ofisi hà ricivutu 3 premii in u Crystal Apple Competition
Petrol Ofisi hà ricivutu 3 premii in u Crystal Apple Competition

Petrol Ofisi hè statu cunsideratu degne di trè premii à u Crystal Apple Competition, chì hè cunsideratu l'urganisazione più prestigiosa in l'industria di publicità. "Petrol Ofisi Respect Stadium", a scatula di ghjocu sviluppata da Petrol Ofisi in cullaburazione cù Altınordu, hà ricevutu un Crystal Apple in a categuria "Design - Game". A stessa scatula di ghjocu hè stata ancu premiata u Premiu d'argentu in a categuria "Design - Packaging Design" di u cuncorsu. A marca d'olii di motori di Petrol Ofisi hà vintu u Premiu d'argentu in a categuria "Media - Product - Service" di u prestigiosu cuncorsu cù u so prugramma TV "My Second Home on the Road with Selim Yuhay", sponsorizatu da Maximus. I vincitori sò stati annunziati. I vincitori di a più prestigiosa cumpetizione di creatività è marketing di Turchia, chì hà riunitu tutti l'attori di l'industria, in particulare i creatori di publicità, l'agenzii è i publicitari, anu ricevutu i so premii in una cerimonia tenuta u 3 dicembre. Petrol Ofisi, chì hè in cima in ogni campu in quale opera è pioniere di u settore cù l'innuvazioni ch'ellu hà purtatu è i primi chì hà realizatu, hà attiratu l'attenzione ricevendu 33 premii à una volta in issu cuncorsu impurtante induve a creatività hè ricumpensata.

"Petrol Ofisi Respect Stadium" hà ricevutu 2 premii in diverse categurie

Petrol Ofisi hà ricivutu 1 premii à u "Petrol Ofisi Respect Stadium", a scatula di ghjocu sviluppata in u quadru di u prughjettu "Cumpagneria" iniziatu in 2017 cù Altınordu, u club numeru 2 di u sistema di equità di football turcu, in Crystal Apple. "Petrol Ofisi Respect Stadium", chì hà ricevutu u premiu Crystal Apple in a categuria "Design - Game", hà ancu vintu u Silver Award in a categuria "Design - Packaging Design". Ancu s'è u "Petrol Ofisi Respect Stadium" pare una scatula da l'esternu, si trasforma in un stadiu quandu hè apertu. U ghjocu di football Tik Tok chì avemu ghjucatu in a nostra zitiddina hè ghjucatu à u stadiu cù e muniti cù i loghi Petrol Ofisi è Altınordu in a casella.

Petrol Ofisi hà ancu pigliatu u palcuscenicu in Kristal Elma, u show televisiu "My Second Home on the Roads with Selim Yuhay", sponsorizatu da Maximus, a so marca distinta in l'olii di motore. U prugramma, in quale i cabine di i veiculi, chì sò i spazii viventi di l'eroi di e strade è di i camionisti, sò rinnuvati, hè stata premiata u Premiu d'argentu in a categuria "Media - Product - Service" di u prestigiosu cuncorsu.

"Semu felici d'addiu à l'annu cù premii"

Enfatizendu chì cù a so missione di dirigenza, Petrol Ofisi hà realizatu prughjetti esemplarii è pionieri in u so settore in ogni campu, Petrol Ofisi CMO Sinan Seha Türkseven hà dettu: "Cum'è una di e marche più impurtanti di Turchia, nata in questa terra, micca solu cù i nostri i prudutti è i servizii, ma ancu cù l'avvene di u nostru paese, vedemu cum'è un duvere impurtante di sustene i prughjetti chì cuntribuiscenu. A nostra cumpagnia di successu cù Altınordu per 4 anni hè un esempiu impurtante di questu. Significa assai per noi chì u ghjocu "Petrol Ofisi Respect Stadium", chì avemu sviluppatu in u quadru di sta cooperazione chì avemu realizatu per cuntribuisce à u futuru di u sport in Turchia, hà ricevutu 2 premii, unu di i quali hè Kristal Elma, da una piattaforma cusì prestigiosa. U fattu chì u prughjettu 'My Second Home on the Road cù Selim Yuhay', chì avemu realizatu per i camionisti è i camionisti, chì vedemu micca solu cum'è un cliente à quale vendemu prudutti, ma ancu cum'è un impurtante cumpagnu di cummerciale, hè statu cunsideratu degnu. di un premiu in una urganizazione cusì impurtante palesa u valore di u nostru travagliu. Continueremu à toccu è sustene a vita di l'eroi di e strade cù Selim Yuhay, u nome amatu di i schermi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*