Grande aumentu di u trasportu di veiculi per mare in a baia di Izmir!

Grande aumentu di u trasportu di veiculi per mare in a baia di Izmir!
Grande aumentu di u trasportu di veiculi per mare in a baia di Izmir!

U numeru di cunduttori chì preferanu u trasportu marittimu invece di a strada in Izmir hè aumentatu di 2021 per centu in 81 paragunatu à l'annu precedente. Enfatizendu l'aumentu di u prezzu di carburante in e so preferenze di trasportu, i residenti di Izmir anu dettu chì anu risparmiatu tempu è carburante cù u trasportu marittimu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA municipalità metropolitana di Izmir hà aghjustatu u 7u battellu à a so flotta in linea cù u scopu di rinfurzà u trasportu marittimu. U battellu chjamatu Mavi Körfez hà iniziatu u so viaghju.

Izmir Metropolitan Municipality, Sindaco di Izmir Metropolitan Municipality Tunç SoyerCuntinueghja à travaglià in linea cù u scopu di aumentà a parte di u trasportu marittimu in u Golfu è di riduce a carica di trafficu in a cità. U 7u ​​battellu di vittura, chì u presidente Soyer hà annunziatu per include in a flotta İZDENİZ, hà iniziatu u so viaghju in u Golfu. Cù u lanciu di u battellu di vittura Mavi Körfez, chì hà cuminciatu à serve cù una capacità di 51 veiculi è 315 passageri, hè destinatu à prevene a congestione in e zone d'attesa di i veiculi lanciando dui battelli durante l'ora di punta.

L'aumentu di i prezzi di carburante hà aumentatu l'interessu in u battellu

L'aumentu di a freccia di i viaghji è l'aumentu di u prezzu di u carburante aumentanu l'interessu in u trasportu marittimu ghjornu per ghjornu. L'aumentu di i prezzi di i carburanti per via di a crisa ecunomica crescente hà purtatu i cunduttori à u battellu. Mentre un totale di 2020 mila 761 veiculi sò stati trasportati da i battelli İZDENİZ in 140, 2021 milione 81 mila 1 veiculi sò stati trasportati per mare in 379 cun un aumentu di 546 per centu. I cunduttori anu riduciutu u so tempu di viaghju da Bostanlı à Üçkuyular à 25 minuti cù trasportu còmode, risparmiendu u cunsumu di carburante.

Dui battelli ponu navigà à u stessu tempu

İZDENİZ A.Ş. U Manager di l'Operazioni Hakan Kurtboğan hà dettu: "Da u principiu di u 2021, servemu cù i nostri battelli cù una frequenza di 15 minuti. In novu, avemu inclusu u ferry Mavi Ege, chì avemu allughjatu in settembre di l'annu passatu, in a flotta. Avà avemu aghjustatu forza à a nostra flotta cù u ferry Mavi Körfez chì avemu allughjatu. In u risultatu di l'investimenti, a nostra figura di trasportu di veiculi hè aumentata di 81% in paragunà à l'annu precedente. I nostri citadini mostranu un grande interessu in u trasportu marittimu. Cù a messa in funziunamentu di u nostru novu ferryboat, pudemu prevene i periodi periodichi di mantenimentu è riparazione è annullamenti in casu di guasti imprevisti. In novu, seremu capaci di prevene a congestione in i spazii d'attesa di i veiculi alzendu dui battelli à u stessu tempu durante l'ora di punta. In questu modu, i nostri citadini puderanu ghjunghje facilmente durante l'ore di punta senza aspittà l'ora di partenza regulare. Puderemu lancià dui battelli da u molo à u stessu tempu. Operemu attualmente 61 voli reciproci nantu à a linea Bostanlı-Üçkuyular. Se ci hè una dumanda da i nostri passageri durante i mesi d'estate, puderemu avanzà l'ultimi tempi di volu u venneri è u weekend ", disse.

"Risparmio di carburante è tempu"

Betül Gültekin, unu di i cunduttori chì anu preferitu u trasportu marittimu invece di u trasportu stradale, hà dettu: "Avemu avutu grandi difficultà in quantu à u trafficu. da Üçkuyular KarşıyakaU car ferry mi pare sempre più sicuru invece di sperimentà a densità di u trafficu è u stress in a strada per . Puderaghju viaghjà in pace. Ricertamenti, avemu avutu difficultà cù l'effettu di l'aumentu di u prezzu di carburante. I prezzi di i carburanti sò aumentati assai, avà a mo preferenza hè per ellu in questa direzzione ", disse. Özhan Özgünay, invece, hà dettu: "Emu risparmiu tempu è riposu mentre attraversu a strada è aghju un viaghju piacevule. I prezzi di a benzina ghjucanu ancu un rolu attivu in u mo usu di i battelli ", disse.

"Puderaghju truvà un battellu à ogni ora chì vogliu"

Sezen Külahlı, chì và à u travagliu ogni ghjornu in ferry, hà dettu: "Prima di tuttu, l'aghju valutatu economicamente. Facemu un risparmiu significativu. Pensu ancu u tempu. Sò una persona d'affari, cuntrollà i mo e-mail durante u mo viaghju, facciu u mo travagliu. Aiuta à pianificà u mo ghjornu ", disse.

Selin Ürkmez hà dettu: "Puderaghju viaghjà senza perde u tempu in u trafficu. Puderaghju un battellu à ogni ora chì vogliu è possu attraversà a strada assai facilmente ", disse.

Chì hè statu fattu per rinfurzà u trasportu marittimu ?

Per rinfurzà u trasportu marittimu, 137 novi battelli sò stati messi in serviziu cù un investimentu di 2 milioni di lire in l'ultimi dui anni è mezu. I nomi di i battelli sò stati determinati da i voti di i citadini cum'è Martyr Police Officer Fethi Sekin, chì avemu persu in l'attaccu terrorista, è cum'è maestru ghjurnalistu Uğur Mumcu. U battellu chjamatu Mavi Ege, chì hè statu affrettatu in settembre 2021, hà unitu à a flotta. Cù u lanciu di u ferry Mavi Körfez u 17 di ghjennaghju, u numeru di battelli chì trasportanu veiculi in u Golfu hè aumentatu à 7.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*