Rolls-Royce 3.0 annuncia una nova era in Powertrain digitale è Chassis

Rolls Royce Digital Powertrain è Saside Herald una nova era
Rolls-Royce 3.0 annuncia una nova era in Powertrain digitale è Chassis

I testi nantu à u Spectre, a vittura tutta elettrica di Rolls-Royce, cuntinueghjanu à piena velocità. À u situ svedese di Arjeplog - coperto più di mezzo milione di chilometri à 40C, Spectre hà cumpletu 400% di u prugramma di teste globale chì simula più di 25 anni di usu.

Rolls-Royce 3.0″ annuncia una nova era in l'ingegneria di powertrain digitale è chassis: un powertrain all-electric è l'integrazione di l'Intelligenza Decentralizata in l'architettura di a marca. Spectre hà a distinzione di esse u Rolls-Royce più cunnessu mai. L'esperti di u chassis di Rolls-Royce sò attualmente chjamati "Rolls-Royce in alta definizione".

Intelligenza aumentata di l'architettura di propulsione elettronica è elettrica di Spectre, trasfurmazioni centralizzate in più di 1.000 funzioni
Parmette u scambiu liberu è direttu di infurmazioni detallati senza Hè bisognu di ingegneri per aumentà a lunghezza di u cable da circa 2 chilometri in i prudutti Rolls-Royce attuali à 7 chilometri in Spectre è scrive 25 volte più algoritmi. Un cuntrollu persunalizatu pò esse creatu per ogni inseme di funzioni, stu sistema furnisce un livellu senza precedente di dettagliu è raffinamentu.

Un stilu di corpu assai sensuale cù proporzioni generose hè statu sceltu per creà un disignu per a vittura elettrica. U quadru spaziale d'aluminiu Rolls-Royce hè u successore spirituale di u Phantom Coupe, a vittura basatu annantu à l'architettura di lussu. In quantu à u stilu di u Spectre, i diseggiani di a marca anu cunsideratu a dimensione è a sensualità di u Phantom Coupe è altri grandi coupes in u passatu di Rolls-Royce. Ùn sò micca solu chì creanu quella sensazione cù a siluetta è a dimensione di u fastback di u Spectre, ma ancu u Phantom Coupe
Anu ancu purtatu avanti una funzione di cuncepimentu impurtante: anu implementatu i fanali split iconichi, un principiu di disignu chì Rolls-Royce hà avutu per decennii.

A flessibilità di l'architettura proprietaria di Rolls-Royce riservata à l'usu esclusivu di a marca assicura chì u disignu esterno porta a scala necessaria per creà a presenza di una Rolls-Royce autentica. Stu disignu hè evidenti in a dimensione di a rota di u Spectre. Serà u primu coupé à esse equipatu di roti di 1926 inch dapoi u 23. Ponendu u pianu micca sopra o sottu à i sills, ma in u mità di e strutture di u sill, ci hè un canale estremamente aerodinamicu per a bateria, risultatu in un eccellente prufilu sottu u pianu. In listessu modu, questu crea una pusizione di seduta bassa è una sperienza di cabina avvolgente. Movendu u bulkhead, i diseggiani è l'ingegneri anu pussutu andà in fondu.

U locu di a batteria, attivatu da l'architettura di a marca, sblocca un altru vantaghju proporzionatu à l'esperienza Rolls-Royce. A struttura è a forma di a bateria serve com'è insulazione di u sonu supplementu.

Cù a fine di a fase di teste invernale, Spectre continuarà u so prugramma di teste globale. U Super Coupe Elettricu duverà compie quasi dui milioni di chilometri per chì l'ingegneri di a marca compie stu impegnu prima di e prime spedizioni di i clienti in u quartu trimestre di u 2023.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*