U Traffic Knot nantu à u Ponte Darica Osmangazi hè Unlied

U Traffic Knot nantu à u Ponte Darica Osmangazi hè Unlied
U Traffic Knot nantu à u Ponte Darica Osmangazi hè Unlied

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli porta un prughjettu chì farà u Ponte di Darica Osmangazi, unu di i punti nodali di u trafficu in Darica, un prughjettu attraente per a regione. In questu cuntestu, l'Unione di i Municipi di Marmara è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın hà esaminatu u "Darıca Osmangazi Bridge Replication and Connection Road Construction Works", chì hè statu cuncepitu per riduce a carica di u Darıca Osmangazi Bridge, è hà ricevutu informazioni da u persunale tecnicu nantu à l'opere. U sindaco Büyükakın hà nutatu chì u nodu di trafficu in a regione serà risoltu cù u prugettu, chì serà una alternativa impurtante à u Ponte Darıca Osmangazi.

"Sicuru, più còmode"

U sindaco Büyükakın, chì hà fattu una dichjarazione dopu à l'esame accumpagnatu da u sindaco di Darıca Muzaffer Bıyık, u sindaco di Gebze Zinnur Büyükgöz, u presidente di u distrittu di Gebze di u Partitu AK Recep Kaya, u secretariu generale adjuntu Gökmen Mengüç è u persunale tecnicu, hà dettu: nantu à l'Autostrada D-100. A strada di cunnessione serà trasfurmata in una strada 2 × 2. In questu cuntestu, a linea TCDD serà attraversata da un ponte à a Stazione Ferroviaria di Marmaray Osmangazi. Cù u ponte supplementu di 7 campate da esse custruitu, l'accessu da l'autostrada D-100 à a strada Aşiroğlu è e zone industriali in a regione serà più sicura è cunfortu.

"VAI BEN ORA"

Ricevendu l'infurmazioni chì un ponte di 205.85 campate di 7 m di lunghezza è strade di cunnessione cù una lunghezza di 1.280 metri seranu custruiti in u scopu di u prugettu, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Avemu datu l'iniziu à u nostru prughjettu chì farà l'entrate è esce à a regione più sicura. Cù u ponte di 7 campate è e strade di cunnessione da esse custruitu in a so continuazione, u prublema di u trafficu nantu à u Ponte Darıca Osmangazi serà eliminatu in gran parte. Vogliu bona furtuna à a nostra regione in anticipu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*