A natura hè in u Prughjettu di a cità Accuminciatu da u Rifugiu per i Pescatori di Mavişehir

A natura hè in u Prughjettu di a cità Accuminciatu da u Rifugiu per i Pescatori di Mavişehir
A natura hè in u Prughjettu di a cità Accuminciatu da u Rifugiu per i Pescatori di Mavişehir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u scopu di u prughjettu "A natura hè in a cità", chì hè statu creatu in linea cù a visione di "città resistente" di Karşıyaka I spazii verdi intornu à Mavişehir Fishing Shelter sò stati cuncepiti cù e piante chì ùn anu micca bisognu d'acqua.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu "Natura in a cità", creatu in u scopu di a visione "città resistente" di , hè iniziatu. Cù u travagliu realizatu cumuna da a Municipalità Metropolitana di Izmir è IzDoğa A.Ş. Karşıyaka I spazii verdi intornu à u Rifugiu di Pesca Mavişehir in u distrittu sò stati cuncepiti cù e piante chì ùn anu micca bisognu d'acqua.

Cù u prughjettu Natura in a cità, i pianti adattati per u clima è a vegetazione di Izmir sò piantati in diverse zone di a cità, è cusì parechje spezie animali ponu unisce à l'ecosistema è sopravvive in questi spazii verdi creati in a cità.

I pianti chì ùn volenu micca l'acqua cum'è u timu di Izmir è l'oleandre sò stati piantati.

Spezie chì sò adattati per u clima è a natura di Izmir è ùn anu micca bisognu d'acqua, cum'è blackgrass, mastic, Izmir thyme, oleander, tamarisk, heather (püren), sò stati piantati in u parcu situatu in u Mavişehir Fishing Shelter. In a creazione di u parcu, l'attenzione hè stata pagata micca solu à u so aspettu esteticu, ma ancu à u mantenimentu faciule è senza costu è l'usu di l'acqua bassa.

I pianti ricivuti da i viticultori

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu à a chjama fatta à i pruduttori per "cultivate e piante chì ùn anu micca bisognu d'acqua", i pruduttori anu vultatu à sti pianti è cuminciaru à cultivà e piante chì ùn anu micca bisognu d'acqua mentre crescenu. A maiò parte di e piante utilizati in u parcu di a nova generazione di Izmir, chì ùn hà micca bisognu di assai irrigazione, sò stati acquistati da i pruduttori di i membri di a cooperativa chì anu attentatu à sta chjama.

Aghjunghjite tavulini d'infurmazioni nantu à a pianta è l'uccelli

I segni introduttori sò stati aghjuntu à u parcu per scopi informativi. Ci sò ancu pannelli d'infurmazione in a zona chì cuntenenu u Delta di Gediz, u Bacinu di Pruduzzione Antica di u Delta di Gediz è e spezie d'uccelli truvate in u Delta di Gediz. Inoltre, duie unità di osservazione d'uccelli sò state custruite. In l'unità di osservazione d'uccelli, un disegnu panoramicu di u puntu di osservazione d'uccelli in u parcu è una longa tavola informativa chì cuntene e spezie d'uccelli di u Delta di Gediz scontranu cù i visitatori. In questu modu, i visitori puderanu prufittà di i disegni preparati apposta nantu à u Delta di Gediz è e spezie vegetali è d'uccelli in u delta, è uttene infurmazione cumpleta nantu à l'osservazione d'uccelli. U parcu include ancu una mappa di e cinque rotte İzmir Heritage di İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*