MEB hà stabilitu una piattaforma d'educazione digitale per i studienti cù disturbi di udizione

MEB hà stabilitu una piattaforma d'educazione digitale per i studienti cù disturbi di udizione
MEB hà stabilitu una piattaforma d'educazione digitale per i studienti cù disturbi di udizione

Una piattaforma di educazione digitale hè stata creata per i studienti cù disabilità auditiva. Annunciendu chì a piattaforma hè stata aperta à l'indirizzu "orgm.meb.gov.tr/icdep", u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì ci hè un cuntenutu riccu nantu à a piattaforma, cumprese libri è animazioni cù una narrazione di lingua di segni arricchita è interattiva.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu una dichjarazione à l'Agenzia Anadolu in quantu à l'attività realizate per i studienti cù bisogni educativi speciali.

Dichjarà chì cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, sò mobilizendu ogni tipu d'opportunità per i studienti di l'educazione speciale, Özer hà dichjaratu chì, da una banda, l'educazione di l'inclusione è l'integrazione sò offerte da una banda, è da l'altra banda, furnisce i studienti cù diversi prugrammi secondu a so disabilità in kindergartens d'educazione speciale, scole di pratica è scole prufessiunali.

Ricordendu chì dopu à risolve u prublema d'accessu, anu focu annantu à u sviluppu di materiali didattici per i studienti di l'educazione speciale in l'ultimi anni, è in questu cuntestu, u "Progettu di Materiali per i zitelli speciali" hè statu realizatu sottu l'auspici di a moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Emine Erdoğan. , è cuntinuau cusì:

"Avemu ancu patentatu più di 50 materiali, è avemu sviluppatu materiali didattici per 146 prudutti diffirenti, risponde à i bisogni materiali di tutte e nostre scole. In questu cuntestu, avemu riunitu più di 500 mila materiali cù e nostre scole è avemu pensatu à ghjunghje à u scopu di 1 milione à a fine di l'annu. U travagliu nantu à sta questione avanza in u calendariu. Spergu chì, à a fine di u 2022, ùn ci saranu micca prublemi cù i bisogni materiali di i nostri studienti in e nostre scole di educazione speciale. Tutti i materiali necessarii in tutte e nostre scole seranu à u serviziu di i nostri studienti gratuitamente.

Campagna di produzzione di materiale per 5 diverse aree di cumpetenze in educazione speciale

U Ministru Özer hà dichjaratu chì recentemente, spazii di pratica di cumpetenze sò stati creati in 5 scole di pratica di educazione speciale per i studienti in scole di pratica di educazione speciale per sviluppà e so cumpetenze di vita in 1.007 aree diverse, da l'arti visive à a musica, da u giardinamentu à a cura di l'animali, da u sport à cresce attività fisiche.

Spieghendu chì anu iniziatu una seria campagna in quantu à a produzzione di materiale di l'equipaggiu per questi spazii di cumpetenze, è cuminciaru à pruduce questi materiali d'equipaggiu è di mandà à e pruvince, u Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà dettu: "À a fine di l'annu, avemu da esse. guadagnà 1 milione di novi materiali per i spazii di cumpetenze in più di 1 milione di materiali in altre scole di educazione speciale ". disse.

"MEB cuntinueghja à aumentà a so capacità cù materiali di produzzione è piattaforme digitale"

Ricordendu chì anu focu annantu à e piattaforme digitale per i studienti di l'educazione speciale durante u prucessu epidemicu di Kovid-19 è chì a piattaforma d'educazione digitale chì anu marcatu cù u nome "Sò in l'educazione privata" hè ancu inclusa cum'è una pratica esemplare da l'urganisazioni internaziunali, Özer hà dettu. , "U Ministeru di l'Educazione Naziunale cuntinueghja à aumentà a so capacità cù materiali di produzzione è e plataforme digitale. . U locu induve mostremu a più sensibilità in questu campu hè l'educazione speciale ". disse.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à un novu studiu chì hà iniziatu per i studienti cù disabilità auditiva:

"Avemu lanciatu una campagna di produzzione di materiale digitale per a prima volta per i nostri studenti sorditi chì studianu sia in scole di pratica di educazione speciale sia in altre scole. I materiali digitali sò stati pruduciuti è dispunibuli da u Ministeru di l'Educazione Naziunale Direzzione Generale di Educazione Speciale è Servizi di Guida cù a participazione di tutti l'accademici è l'esperti. In questu cuntestu, avemu lanciatu a piattaforma di educazione digitale 'orgm.meb.gov.tr/icdep', una piattaforma di educazione digitale per i studienti cù disabilità auditiva. Avemu messu dispunibuli materiali digitali ricchi di cuntenutu, cumpresi libri arricchiti è interattivi, libri in lingua di i segni, animazioni è risorse supplementari nantu à a piattaforma. Cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, avà pruduciamu materiali educativi di supportu chì facilitanu l'apprendimentu di i nostri studienti sordi. Nant'à a piattaforma, chì hà u scopu di furnisce u modu più veloce è più faciule per accede à l'infurmazioni, sò stati offerti materiali di educazione digitale ricchi di cuntenutu per i studienti sordi.

Chì ci hè nantu à a nova piattaforma digitale?

"Children of Private Streets" set di libri di storia arricchitu preparatu da u Ministeru nantu à a piattaforma di educazione digitale aperta per l'usu nantu à l'indirizzu Internet "orgm.meb.gov.tr/icdep" per i studienti sorditi è e so famiglie, hè statu dispunibule in modu interattivu. Sezione "Accademia interattiva".

U libru di risorsa utile "Amparau à leghje è à scrive" per i studienti sorditi hà pigliatu u so postu nantu à a piattaforma in modu interattivu.

Animazioni supportate in lingua di i segni

Inoltre, u libru di u dizziunariu di a lingua di i segni turca è i libri di testu per i sorditi sò stati accessibili da a sezione di a biblioteca. Libri Z è altri libri per i malati di l'audizione, animazioni sustinuti da a lingua di i segni, è a rivista per i zitelli d'Educazione Speciale cù l'espressione in lingua di i segni anu fattu nantu à a piattaforma.

A Direzzione Generale di l'Educazione Speciale è di i servizii d'orientazione pensa à aumentà u cuntenutu di a piattaforma digitale è a prisentallu à i studienti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*