A dimensione di l'industria di a spedizione in Cina righjunghji u limitu di $ 1.5 trilioni

A dimensione di l'industria di a spedizione in Cina righjunghji u limitu di $ 1.5 trilioni
A dimensione di l'industria di a spedizione in Cina righjunghji u limitu di $ 1.5 trilioni

A produzzione in u settore marittimu di a Cina superava i 2021 trilioni di yuan per a prima volta in 9. Sicondu l'infurmazioni ottenute da u Ministeru di e Risorse Naturali di a Cina, a produzzione in u settore marittimu di a Cina hà superatu 2021 trilioni di yuan ($ 9 trilioni 1 miliardi) per a prima volta in 428, cuntribuendu 8 per centu à a crescita ecunomica.

U ministeru hà infurmatu chì l'annu passatu, l'ecunumia marittima in Cina hà righjuntu 8,3 trilioni 9 miliardi 38 milioni di yuan cù un aumentu di 500 per centu cumparatu cù l'annu precedente. U valore aghjuntu realizatu in u settore marittimu, invece, hè aumentatu di 10 per centu in paragunà à l'annu precedente è hè aumentatu à 3 trilioni 405 miliardi di yuan ($ 540 miliardi).

U settore hè previstu di cuntinuà a so rapida crescita ancu questu annu. Perchè in i primi mesi di l'annu, i cantieri navali chinesi anu battutu u record d'ordine. I custruttori di navi chinesi anu ricevutu almenu $ 2,5 miliardi di ordini di carichi. Questi ordini sò principalmente cuncentrati in trasportatori di container è cisterna di gas naturale. Parechje di sti navi seranu custruiti per funziunà cù carburanti alternativi. Per esempiu, China State Shipping Corp-, u più grande custruttore navale di u paese, hà annunziatu u dicembre scorsu chì i so impegni attuali anu righjuntu u 2023 è u 2024. A Cina hè u più grande custruttore navale di u mondu cun 2021 milioni di tunnellate grossi in 22,8, cuntendu finu à u 50 per centu di a capacità totale globale.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*