A Galleria d'Arte Konak Metro "Atatürk è Fotografie di i zitelli" hè stata aperta

A Galeria d'Arte di Konak Metro Ataturk è a mostra di fotografia di i zitelli hè stata aperta
A Galleria d'Arte Konak Metro "Atatürk è Fotografie di i zitelli" hè stata aperta

A galleria d'arte, chì a custruzzione hè stata cumpletata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in a Stazione Metro di Konak, hè stata aperta u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, cù una mostra di "Atatürk and Children's Photographs Selection" di u ricercatore-autore Hanri Benazus.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerE stazioni di metro sò state riconsiderate in linea cù u scopu di fà di İzmir una cità di cultura è arte. U spaziu viotu in a stazione di metro di Konak hè statu cunvertitu in una galleria d'arte. A nova galleria d'arte di İzmir hè stata aperta cù una mostra di l'autore Hanri Benazus "Atatürk and Child Photographs Selection" u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli. I ritratti in a mostra sò stati scelti trà 20 ritratti donati da Hanri Benazus à a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Konak Abdül Batur, u scrittore Hanri Benazus, l'ex vice sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Sırrı Aydoğan, u cunsigliu municipale di Izmir Nilay Kökkılınç, i burocrati, i membri di u cunsigliu è l'amatori d'arte.

"L'amore di i nostri antenati per i zitelli hè in queste foto"

Parlendu à l'apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"I rapprisentanti di u populu, chì si sò riuniti sottu a presidenza di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, anu stabilitu a Gran Assemblea Naziunale Turca (TBMM) esattamente 102 anni fà. Gazi Mustafa Kemal hà rigalatu u ghjornu chì u populu turcu hà dichjaratu a so sovranità à tutti i zitelli di u mondu. Cari figlioli, quandu vi fighjemu, vedemu i vostri ochji radianti, chì sò a guaranzia di a Republica di Turchia è a nostra sovranità naziunale, chì avemu affidatu à i nostri antenati. Pruvamu di lascià un paese demucraticu, ghjustu, uguale è prusperu à i nostri figlioli, a nostra speranza. Hanri Benazus hà cunsacratu a so vita à truvà è cullezzione di ritratti mai cunnisciuti di u nostru Antenatu. A mostra, chì emerge da sta cullizzioni unica, riflette i mumenti chì u nostru antenatu passava cù i zitelli. Ognuna di sti ritratti ci mostra l'amore è a fiducia chì Gazi Mustafa Kemal hà per i zitelli ".

"A mo gratitudine à Benazus"

U presidente Soyer hà dettu ancu: "Oghje, sò ancu felice d'avè purtatu a Konak Metro Art Gallery in İzmir. U fattu chì a nostra nova galeria hè stata aperta cù sta preziosa mostra hà un significatu particulari. Vogliu sprime a mo gratitùdine una volta di più à u caru Hanri Benazus, chì hà fattu sta mostra pussibule cun donazione di l'archiviu di 20 mila metri quadrati di fotografie Atatürk à a nostra municipalità. Felice u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli à tutti i zitelli di u mondu.

"Un stabilimentu adattatu à a visione di u nostru presidente di bronzu"

U sindaco di Konak, Abdül Batur, hà dettu: "Oghje, apremu una sala di mostra chì hè assai impurtante in quantu à un timing assai bonu. Hè diventata una facilità chì si cunvene à İzmir è si adatta à a visione di u nostru caru presidente Tunç.

"U ghjornu hè ghjuntu per chjamà Izmir una cità di cultura è d'arte"

Hanri Benazus, chì hà dichjaratu chì u risultatu era un travagliu degnu di İzmir, hà dettu: "Passi assai impurtanti sò stati fatti, in particulare in u sforzu di u nostru presidente per fà İzmir un centru di cultura è arte. Hà fattu ogni tipu di sacrifici. Avà hè u tempu di chjamà İzmir una cità di cultura è arte ", disse.

A mostra serà aperta à i visitori trà 09:00 è 17:30 i ghjorni di a settimana è u sabbatu, è trà 12:00 è 17:00 dumenica.

galleria d'arte muderna

Konak Metro Gallery hè situata nantu à una zona di 2 mila metri quadrati in a sezione à l'entrata di a stazione di Kemeraltı. Ci hè un ingressu, magazzini, mantellu, toilette, un sistema di ascensore per i disabili, uffizii amministrativi è un caffè in a galeria d'arte, chì hè stata implementata da u Dipartimentu di Custruzzione di a Municipalità Metropolitana di Izmir cun un investimentu di 3 milioni 120 mila lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*