Turchia hà firmatu un primu in u mondu: Batteria di litiu prodotta da i rifiuti di boru

Turchia hà firmatu u primu in u mondu è hà pruduttu a batteria di lithium da i rifiuti di boru
Turchia hà firmatu una prima batteria di litio prodotta in u mondu da i rifiuti di boru

Fatih Dönmez, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, hà dettu: "Continuemu investimenti è prughjetti cun grande determinazione. Producemu queste batterie da i rifiuti di boru per a prima volta in u mondu. U minerale di boru cuntene lithium, u decomponemu è ricuperà. Facemu ancu un grande sforzu per catturà u gasu di u Mari Neru per u 2023. A settimana passata, avemu mandatu a nave di perforazione Yavuz à u pozzu Türkali-2 per mette l'equipaggiu di cuntrollu è i sistemi per esse abbassati à u fondu di u mari, in particulare l'equipaggiu di u pozzu. Parlemu di l'equipaggiu di pozzu di 65 metri d'altezza chì pesa 6 tunnellate. Avemu ghjuntu à questu locu di a nave è hà calatu a valvola di u pozzu in modu sicuru ". disse.

U Ministru Dönmez, in una riunione tenuta cù l'affari è i rapprisentanti di l'ONG in un hotel termale, hà dettu chì quandu sò ghjunti à u putere, a putenza tutale di l'electricità installata in Turchia era di 31 megawatt.

Inoltre, Dönmez hà nutatu chì hè un settore di l'energia chì hè sempre in lotta cù i taglii di energia per via di a so infrastruttura inadegwata, induve i tempi di rottura è di mantenimentu sò sempre allungati, è chì l'investimenti ponu esse fatti in spazii limitati sottu u cuntrollu statale. Avemu fattu u settore di l'electricità un settore più dinamicu, più vibrante cù un appetitu più forte per l'investimentu. Avemu ristrutturatu l'Autorità Turca di l'Elettricità cum'è generazione, trasmissione è distribuzione. Cù u settore privatu diventendu più implicatu in questu campu ogni annu, avemu guadagnatu un grande momentu in investimenti energetichi. Avemu ancu apertu più spaziu per l'investimenti in energia rinnuvevuli cum'è u ventu, u solare, a biomassa è a geotermia in u portafogliu energeticu prima guidatu da centrali idroelettriche, di gas naturale è di carbone. Spergu chì, cù a messa in funziunamentu di u primu reattore in u 2023, l'energia nucleare serà ancu inclusa in a nostra cartera ". disse.

Ricordendu chì, per via di sti investimenti intensi, a putenza installata in l'electricità hè aumentata più di 20 volte in l'ultimi 3 anni è hà righjuntu u limitu di 100 mila 100 megawatts, à l'oghje, più di 344 mila megawatts, Dönmez hà dettu:

"U puntu più impressiunanti in questa tabella sò i nostri investimenti in energia rinnuvevule. Risorse rinnuvevuli, a dimensione di quale ùn pudia ancu esse leghje 20 anni fà, fora di l'HEPP, oghje porta u pesu di a nostra cartera energetica significativamente. E risorse rinnuvevuli rapprisentanu u 5 per centu di l'investimenti totali di putenza installata di 25 megawatts chì avemu cumandatu in l'ultimi 478 anni. Duranti stu tempu, avemu investitu assai in u solare, seguitu da u ventu, e centrali idroelettriche, e piante di biogas è e risorse geotermale. In u periodu pandemicu, quandu parechji investimenti in u mondu sò stati ritardati o fermati, avemu cuntinuatu a nostra strada senza rallentà. Avemu implementatu i nostri investimenti di energia installata supplementari di 80 megawatt in 2019, 3.778 megawatt in 2020 è 4.944 megawatt in 2021 ".

"Spergu chì lasciaremu una bella eredità à u futuru di a Turchia"

Dichjarà chì anu aumentatu gradualmente a parte di l'energia domestica è rinnuvevule ogni annu cù un pianu d'investimentu equilibratu, Dönmez hà nutatu chì anu intrutu in un periodu induve questi investimenti paganu.

Dichjarà chì a parte di e fonti d'energia rinnuvevuli in a putenza instalata tutale era di 20 per centu 38,6 anni fà, stu numeru hà righjuntu u 54 per centu oghje. Spergu chì continueremu à rinnuvà l'energia di Turchia è cresce è diventemu più forte mentre hè rinnuvatu ". disse.

Argumentendu chì ci hè un muvimentu seriu in tutti i campi di l'energia, da u petroliu è u gasu naturale à u nucleare, da l'energia rinnuvevule à a minera, Dönmez hà cuntinuatu cusì:

"Continuemu investimenti è prughjetti cun grande determinazione. Facemu ancu un grande sforzu per catturà u gasu di u Mari Neru per u 2023. A settimana passata, avemu mandatu a nave di perforazione Yavuz à u pozzu Türkali-2 per mette l'equipaggiu di cuntrollu è i sistemi per esse calatu à u fondu di u mari, in particulare l'equipaggiu di u pozzu. Parlemu di l'equipaggiu di testa di pozzu di 65 metri d'altezza chì pesa 6 tunnellate. Avemu ghjuntu à questu locu di a nave è hà calatu a valvula di u pozzu in modu sicuru. 2 mila 200 metri sottu à l'acqua. Ùn ci hè micca ghjente. Avemu aduprà i veiculi sottumarini senza pilota. Ci sò droni, ci sò robots sottumarini senza pilotu, è muntemu quellu equipamentu à a testa di u foru chì avemu perforatu senza toccu umanu. Cù l'aiutu di i braccia robot. Cusì, cù l'inaugurazione di Yavuz, per a prima volta, avemu cuminciatu à cuntinuà u nostru travagliu in u Mari Neru cù i nostri 3 navi à u stessu tempu. Dopu à Türkali-2, Yavuz andarà à altri pozzi è ripetiri i stessi operazioni chì chjamemu cumpiimentu superiore. Dopu stu prucessu, culligaremu a pipeline à i pozzi chì avemu perforatu. Spergu chì vene in pipi. Semu à 75 per centu. Forse serà finitu da lugliu. Puserà u fondu di l'acqua cum'è di lugliu è d'aostu, vinarà una grande nave è i mette sottu à l'acqua.

Dichjarà chì u scopu hè 2023, Dönmez hà dettu: "Spergu chì u scopu serà di portà u nostru gasu domesticu à a nostra nazione in u 100 anniversariu di a Republica. Eramu in Filyos 2 settimane fà, eramu nantu à u campu. Ci hè una squadra quì chì travaglia ghjornu è notte, literalmente. Sò assai motivati ​​​​è pieni di fede. Spergu chì lasciaremu una bella eredità à u futuru di Turchia. Avemu vicinu à a fine di u nostru primu investimentu, a pianta di carburu di boru, chì prucederà u nostru minerale di boru cù alta tecnulugia è trasfurmà in un pruduttu finitu. Spergu chì compiemu a nostra facilità è cumminciamu e teste di prestazione in 2022. da l'altra parte

Ponemu i fundamenti di u Ferrobor Production Facility in 2022. Cumpiteremu l'indagine è i studii di prughjetti necessarii per a creazione di a Facilità di Produzzione di Carbonate di Lithium à a fine di u 2022. Spergu chì implementeremu l'installazione di a pianta pilota di u nostru Prucessu di Disegnu, Pilotu è Pruduzzione di Pruduzzione di Ossidi di Terra Rara in 2023 ". disse.

Ricordendu chì si preparanu per u 2023 cun grande energia, Dönmez hà dichjaratu chì tutti i prughjetti chì aumentanu l'energia di Turchia cuntinueghjanu à cresce in tuttu u paese.

Difendendu chì l'indipendenza energetica di a Turchia hè diventata in carne è ossa cù questi prughjetti, Dönmez hà dettu: "Semu cuscenti chì e mosse chì finiranu a dependenza di Turchia da l'energia straniera sò a più grande garanzia di una Turchia grande è putente. Ci hè ancu una longa strada da fà, a sapemu. À questu scopu, continueremu à travaglià ghjornu è notte per purtà a fiducia chì ci hè affidata da a nostra nazione ancu più altu. disse.

"Avemu a più grande riserva di u mondu nantu à u bordu"

U Ministru Dönmez, in u so discorsu à a cena fast-breaking di u quartiere urganizata da a municipalità in u Distrettu di Kanlıca, hà dettu chì Afyonkarahisar hè stata una di e stelle brillanti in questa regione in l'ultimi anni, soprattuttu in termini di risorse sotterranee è di ricchezze sopra terra.

Nutendu chì a cità hà avà u putenziale è a capacità di esportà micca solu i prudutti chì appellu à u mercatu domesticu in Turchia, ma ancu à l'esteru, Dönmez hà dettu: "Spergu chì u numeru è a quantità di questu aumenteranu gradualmente. In l'ultimi 20 anni, cum'è ministeru, avemu investitu 4,1 miliardi di lire in Afyonkarahisar. L'investimenti continueranu ". utilizatu l'espressioni.

"Producemu Batterie Da Rifiuti di Boru Per a Prima Volta In u mondu"

Apuntendu chì cuntinueghjanu à sustene l'industria per a produzzione di risorse domestiche, Dönmez spiegò chì anu furnitu un totale di 6 milioni di lire di supportu di carbone in l'ultimi anni 761 per minimizzà l'aumentu di u costu in l'operazioni di carbone sotterranee.

Indittendu chì anu fattu un pagamentu di supportu di 60 milioni 395 mila lire à l'imprese affettate da l'epidemie l'annu passatu, cun un aumentu di 484 per centu cumparatu cù l'annu precedente, Dönmez hà dettu: "Avemu fattu un pagamentu di supportu di 3 milioni di lire in i primi 96 mesi di questu annu per minimizzà l'effetti di i prezzi di u carbone, chì anu affettatu negativamente per l'inestabilità glubale. 10 imprese chì impieganu circa 49 mila di i nostri minatori beneficianu di sti pagamenti. hà fattu a so valutazione.

Dönmez hà dichjaratu chì anu da piglià passi impurtanti quist'annu per u litiu domesticu, chì hà iniziatu a produzzione in u stabilimentu pilotu à a fine di u 2020, è hà dettu:

"Faremu l'offerta per a custruzzione di e nostre strutture chì pruduceranu 600 tunnellate di pruduzzione annuale in Eskişehir Kırka è 100 tunnellate in Balıkesir Bandırma quist'annu. Producemu queste batterie da i rifiuti di boru per a prima volta in u mondu. U minerale di boru cuntene lithium, u decomponemu è ricuperà. A R&D di stu prughjettu appartene interamente à noi, i nostri ingegneri. Avemu fattu un accordu di cuuperazione cù Aspilsan è Aselsan per l'usu di u carbonate di lithium pruduttu in a produzzione di batterie di lithium ion. Soddisfà i so bisogni da noi, in particulare u litiu domesticu, è daremu energia à a tecnulugia domestica di Turchia ".

Dichjarà chì u Partitu AK hà finitu l'investimenti infrastrutturali basi chì u paese hà bisognu in quasi tutti i campi da u trasportu à l'energia, da l'educazione à a salute in l'ultimi 20 anni, Dönmez hà dettu:

"Da avà, in cima à sta infrastruttura solida, a Turchia aspetta un periodu in quale avemu da ghjucà un rolu di primura in quasi tutti i campi di u mondu è scriveremu a storia di successu inseme. Speremu, custruiremu sta Turchia inseme in 2023 è oltre. Avete fiducia in noi finu à oghje. Avemu pruvatu à esse degni di sta fiducia è micca à imbarazzà. Semu cuscenti chì ùn ci mancate micca in e vostre preghiere. Mentre a nostra squadra sudava nantu à u campu 7/24, in particulare cù u nostru travagliu in u Mari Neru è u Mediterraniu, avete apertu e mani è pricatu per noi. Diu ùn hà micca lasciatu e vostre preghiere senza risposta. Sapete, 2 anni fà in u 2020, avemu fattu una di e più grandi scuperte di idrocarburi di gas naturale sottumarini in u mondu. Spergu esattamente 540 miliardi di metri cubi. Travagliemu per purtà u gasu naturale di u Mari Neru à i citadini. In u 100 anniversariu di a Republica, vi vede u nostru gasu quandu accende a stufa è prepara u tè in casa.

Enfatizendu chì anu da cuntinuà à scrive novi storie di successu in a minera, Dönmez hà dettu: "Avemu riduzzione di l'esportazione di materie prime, avemu turnatu à i prudutti cù un valore aghjuntu più altu ch'è i prudutti finali intermedi. Avemu a più grande riserva di u mondu à bordu. L'annu passatu avemu battutu un record. Avemu battutu un record esportendu più di 1 miliardi di dollari. Speremu chì questu annu, aspittemu chì ghjunghje à 1,2 miliardi di dollari. Avemu focu annantu à i prudutti finali. Apriremu a Fabbrica di Carburu di Boru ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*