1919 A ​​ghjente scappa da Izmir à u so "antenatu"

A persona corre da Izmir à u so antenatu
1919 A ​​ghjente scappa da Izmir à u so "antenatu"

Urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, u Izmir 19 May Road Run hè stata tenuta per a 9ª volta. 10 atleti di tutte l'età anu participatu à a corsa di 1919 km in memoria di l'annu Atatürk andò à Samsun.

A 19th Izmir May 9 Road Race, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per commemorate u 19 May Commemoration of Atatürk, Youth and Sports Day, hà vistu una grande eccitazione. 1919 ghjente hà participatu à a corsa, chì hè tenuta à rapprisintà l 'annu lu gran capu Mustafa Kemal Atatürk andò à Samsun. L'atleti, chì anu cuminciatu à curriri da Cumhuriyet Square, passanu per Mustafa Kemal Sahil Boulevard è sò tornati da a fermata di Sadık Bey Tram. A corsa hè stata cumpletata in Cumhuriyet Square.

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u Presidente di u Club di Ghjuventù è Sportu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ersan Odaman, è l'amministratori di a Municipalità Metropolitana anu presentatu i premii à quelli chì si sò classificati in l'età 14-18, 19-35, 36-75+ categorie d'età. In parte di l'avvenimenti di u 19 di maghju, 5 chilometri di skating è skateboarding sò stati ancu fatti cum'è razzi di prova.
Esprimendu chì era una ghjurnata assai piacevule, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ertuğrul Tugay, hà dettu: "Hè stata una corsa assai significativa in una bella mattina di İzmir. Era assai piacevule per correre per questu ghjornu significativu. A corsa in strada, chì hè stata fatta per cummemore i 103 anni di a partenza di u nostru Ata in Samsun, era una corsa in diverse categurie. Chì sia un rigalu per a nostra ghjuventù. Chì ci sia speranza per Izmir, per a Turchia. Questi ghjorni significativi ci portanu gioia ".

Ersan Odaman, presidente di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club, hà dettu: "U 19 di maghju hè un ghjornu datu à noi da u nostru Ata. Avè una participazione cusì intensa hè una bellezza speciale. Avemu urganizatu l'ultima corsa di e gare di strada di a Municipalità Metropolitana di Izmir stu termu. Una cultura corsa hà cuminciatu à emerge in İzmir. A ghjente di Izmir assiste à ogni avvenimentu chì urganizemu cù un numeru significativu di participanti ", disse.
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerOrganizzata in cunfurmità cù a visione di incuragisce i ghjovani à participà à u sport è di fà İzmir una cità di ghjuventù è sport, a corsa hè a prima è l'unica corsa stradale in Turchia à esse premiata in a categuria di età 14-35.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*