The Voice of Two Sides, Alexandra Gravas è Ruhi Su Friends Choir Shared the Same Stage

A voce di i dui lati Alexandra Gravas è u coru di l'amici di l'acqua spirituali anu spartutu a listessa scena
The Voice of Two Sides, Alexandra Gravas è Ruhi Su Friends Choir Shared the Same Stage

À u cuncertu urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, l'artista di fama mundiale Alexandra Gravas è u Coru Ruhi Su Dostlar anu spartutu u palcuscenicu. Parlendu à a notte induve a pace è l'amicizia di e persone in i dui lati di l'Egeu hè stata rinfurzata, u sindaco Soyer hà dettu: "A lingua più bella di a pace hè a musica".

"Voice of Two Sides" hè stata tenuta in Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM) in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Associazione per a Pace è a Comunicazione Egea. Ruhi Su Dostlar Choir è Alexandra Gravas urganizate u Cuncertu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU cuncertu ospitatu da u presidente di l'Associazione per a pace è a cumunicazione di l'Egeu è l'ex sindaco di a municipalità di Çankaya Bülent Tanık, u Consul Generale grecu in Izmir Despoina Balkiza, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir Prof. Dr. Adnan Oğuz Akyarlı, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, Vicepresidente Provinciale di CHP İzmir Özcan Durmaz, Partitu Populare Republicanu (CHP) ex-deputatu di İzmir è ex presidente provinciale Alaattin Yüksel, ex-deputatu İzmir İzmir, membri di l'ufficiu municipale Zeynep, costituenti municipali. i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è l'amatori d'arte anu assistitu.

capu Tunç Soyer, hà visitatu u backstage è hà parlatu cù l'artisti prima di u cuncertu sohbet fattu. U sindaco Soyer, chì dopu hà fattu u discorsu di apertura di u prugramma, hà dettu: "Durante l'anni quandu era u sindaco di Seferihisar, u sgiò Bülent Tanık era u sindaco di Çankaya. Seguiraghju cun admirazione. "Eru assai inspiratu è hà amparatu assai da ellu", disse.

"Avemu assai in cumunu"

In riferimentu à l'amicizia di i populi di i dui lati di l'Egeu, u sindaco Soyer hà dettu: "Quest'annu hè u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir, u simbulu di a fundazione è a liberazione di stu paese. In fatti, a più grande vittoria di l'annu 100 hè a pace. U fattu chì mantenemu a pace dapoi 100 anni... A più bella lingua di pace hè a musica. Perchè ancu s'è e persone parlanu lingue diverse, se a melodia cumuna di a musica risona cù u stessu accordu, significa chì ci hè assai in cumunu in u cori di e persone di sti dui lati. Ruhi Su Choir è Alexandra Gravas, chì ascolteremu sta sera, ci ricorderanu veramente questu una volta. Siate assicurati chì ascoltemu a musica chì chjappà a listessa corda in e persone di i dui lati. "Spergu chì questu ci ricorderà una volta di più quantu avemu in cumunu", disse.

"Lasceremu sta sera in pace".

U presidente di l'Associazione per a pace è a cumunicazione di l'Egeu, Bülent Tanık, hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerIn u cuncertu ospitu è ​​sustinutu da , ascolteremu e belle voci chì sprimenu l'amore, i brami, l'alegrie, i dolori, e passioni è l'entusiasmi di u nostru populu da i dui lati di l'Egeu. "Credu chì andemu da quì sta sera cù i nostri sentimenti d'amicizia più forti è i nostri cori pieni di pace", disse.

L'amicizia eterna di i dui lati si scontra in Izmir

A notte, induve a ghjente di Izmir hà avutu a so musica, principia cù u Concertu Alexandra Gravas. Dopu à u cuncertu custituitu di 5 opere in turcu è grecu, u coru Ruhi Su Dostlar hà pigliatu a scena. U coru hà realizatu 7 opere in turcu è grecu. Infine, Alexandra Gravas è Ruhi Su Dostlar Choir anu spartutu u stessu palcuscenicu è prisentanu 3 opere à l'amatori d'arte.

I cuncerti cuntribuiscenu à a pace mundiale

Per rinfurzà a pace è l'amicizia di e persone chì campanu da i dui lati di l'Egeu, a seconda tappa di u cuncertu, induve opere turche è greche è canti folklori di l'Egeu sò previste in Grecia. In questu modu, hè destinatu à cuntribuisce à a pace mundiale.

Quale hè Alexandra Gravas?

Alexandra Gravas, chì hà ancu ricevutu u premiu grecu di l'UNESCO per a so cuntribuzione à l'arte in 2017 è u premiu di l'Unione di attori è musicisti grechi in 2019, hè cunnisciuta in u mondu sanu cum'è un artista chì interpreta l'opere di cumpusitori grechi cuntempuranei. L'artista, chì hà realizatu cù successu l'opere di i cumpusitori grechi di a nova generazione chì combinanu i canti classici tradiziunali di l'Occidenti cù a musica greca, hè cunnisciutu com'è "imbasciadore culturale" in Grecia. A casa induve l'antenati di Alexandra Gravas campavanu prima di u scambiu di pupulazione si trova in u distrittu Söke di Aydın.

Ruhi Su Culture and Art Association è Ruhi Su Friends Choir

L'Associazione Culturale è Arti Ruhi Su, chì opera in Istanbul, hè stata fundata in April 2012, chì coincide cù u centenariu di a nascita di Ruhi Su. Ruhi Su Culture and Art Association cuntinueghja u so travagliu per a ricerca di a so identità artistica è opere è di cuntribuisce à a cultura folk è a musica sottu à a guida di sti travagli. Dapoi u so stabilimentu, parechji avvenimenti sò stati urganizati in u scopu di l'associu, cum'è cuncerti di u Coru Ruhi Su Dostlar, mostre, notti commemorative è proiezioni documentaliste. Dostlar Choir, chì hà cuminciatu cù una sessanta persone, inseme cù Ruhi Su; Hà registratu trè album, El Kapıları (1976), Sabahın sahibi Var (1977) è Semahlar (1978). Hà fattu cù parechji artisti finu à avà; Hà datu innumerevoli cuncerti in casa è à l'esternu è hà furmatu più di cinque centu coristi. Ruhi Su Dostlar Choir hè trà i pochi cori chì mantenenu a so esistenza in Turchia è anu un riccu repertoriu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*