I tram di Samulaş anu stabilitu un record purtendu 1 mila 98 passageri in 352 ghjornu

Samulas Trams batte u record di passageri
I tram di Samulaş anu stabilitu un record purtendu 1 mila 98 passageri in 352 ghjornu

Municipalità Metropolitana di Samsun SAMULAŞ A.Ş. I Trams gestiti da Trams anu battutu u record di passageri u venneri scorsu. 1 mila 98 passageri sò stati trasportati in 352 ghjornu. U Gran Sindaco Mustafa Demir hà dettu: "Facemu un intensu sforzu per un trasportu più fluidu è affidabile".

Trams, chì anu servitu in Samsun per circa 13 anni, anu purtatu u più altu numeru di passageri u venneri 20 di maghju, da u ghjornu chì sò stati stabiliti. Servindu 1 mila 98 passageri in 352 ghjornu, SAMULAŞ A.Ş. hà fattu 65 viaghji cù 28 treni è 311 tram. E tappe cù a più alta densità eranu Türk-İş è Cumhuriyet Square.

SAMULAS INC. U General Manager Gökhan Beler hà dettu: "I tramways cuntinueghjanu à furnisce servizii di trasportu di qualità è còmode à i residenti di Samsun. U numeru record di passageri vistu in i nostri veiculi di trasportu publicu u venneri mostra ancu a satisfaczione di a nostra ghjente à u puntu di serviziu. Cù a pianificazione chì avemu fattu, avemu righjuntu u numeru massimu di passageri è hà rispostu à a densità senza prublemi. SAMULAŞ hè u sistema ferroviariu chì porta u più altu numeru di passageri per veiculu in Turchia. Questu hè in realtà un'indicazione di l'usu efficiente di e risorse pubbliche ", disse.

PRESIDENTE DEMIR: WE SENSU SFORT INTENSU PER UN TRANSPORT AFFIDABILE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Facemu un intensu sforzu per un trasportu più fluidu è affidabile. U pilastru più impurtante di u trasportu in Samsun hè u sistema ferroviariu. Cuntinuemu i nostri sforzi per offre à i residenti di Samsun un viaghju più còmode cù l'investimenti necessarii. Felicitate à tutti quelli chì anu travagliatu in SAMULAŞ u ghjornu chì avemu battutu u record di passageri, per a so prestazione intensa è senza prublemi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*