U presidente İmamoğlu Parla à a Cerimonia di Distribuzione di Titulu di Titulu di Kazlıçeşme

U presidente Imamoglu Parla à a Cerimonia di Distribuzione di Title Title di Kazlicesme
U presidente İmamoğlu Parla à a Cerimonia di Distribuzione di Titulu di Titulu di Kazlıçeşme

U prublema di zonificazione di 30 anni in Kazlıçeşme, chì hà servitu cum'è u centru di a produzzione di pelle in Istanbul per anni, hè stata risolta cù u travagliu cumuni di IMM è di a Municipalità di Zeytinburnu. Parlendu à a "Cerimonia di Distribuzione di Title di Kazlicesme", u presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu"U nostru interlocutore ùn hè micca suppostu individui reputabili. Fighjemu l'avvenimentu cum'è i nostri 16 milioni di citadini reputabili, è priurità u so usu ". Indittendu chì İBB hè un gruppu di pianificazione urbana efficace cù tutti i so gestori è unità pertinenti, İmamoğlu hà dettu: "In questu sensu, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti i mo cumpagni di viaghju, cumpagni di squadra, in nome di a ghjente di Istanbul, in nome di stu prucessu, è di prisentà sti rializazioni cum'è un rigalu à u mo caru amicu di viaghju Tayfun Kahraman. Iu ", disse.

A municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) è a municipalità di Zeytinburnu risolve u prublema di zonificazione di 1988 anni in a piazza Kazlıçeşme, chì era cunsiderata u centru di a pelletteria in Istanbul per seculi è hè stata demolita da i guverni lucali trà 92-30. "Cerimonia di Distribuzione di Title Title Kazlicesme", Presidente IMM Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Zeytinburnu Ömer Arısoy. Fendu un discorsu à a ceremonia, İmamoğlu hà enfatizatu chì a pianificazione urbana hè un prublema impurtante. Dicendu: "A nostra cità ùn hè micca stata capace di dà una bona prova quandu avemu cunsideratu una storia di 60-70 anni", İmamoğlu hà dettu: "In questu sensu, di sicuru, ci sò stati boni sforzi, sforzi eccezziunali sò stati fatti. Ogni periodu puliticu hà pruvatu à fà u so megliu, ma oghje u prucessu di pianificazione di a nostra cità hè in una situazione induve hè criticatu cù elementi chì disturbanu è ùn ci piacenu micca tutti.

"Mi diverte à cumpiendu u nostru impegnu per trè anni"

Esprimendu chì anu fattu passi serii in u campu di a pianificazione urbana dapoi u so postu, İmamoğlu hà sottolineatu chì anu realizatu u prucessu in modu participativu è trasparente. Dicendu: "Ùn avemu mai fattu è ùn faremu mai questu", İmamoğlu hà dettu, "Mi piace ancu cumpiendu u nostru impegnu per trè anni. Ùn avemu mai purtatu una dumanda individuale o una sola dumanda annantu à l'affittu di un gruppu persunale à l'Assemblea Municipale Metropolitana di Istanbul. Vogliu dì questu davanti à tutti voi ", disse. Cumparendu a cunniscenza chì anu risoltu i prublemi di zoning in Avcılar Yeşilkent, Ataşehir, İçerenköy, Kayışdağı, İnönü, Küçükbakkalköy quartieri, u centru di Çekmeköy, Pendik Kavakpınar, İçerenköy, Çınardererisenyi, e Çınardererisenyi, 3, XNUMX, XNUMX, XNUMX, XNUMX, XNUMX, XNUMX, XNUMX Eyüpsultan, Kemerburgaz, Kadıköy Hà dichjaratu chì sò vicinu à una suluzione in regioni cum'è Acıbadem, Centru Şişli, Sarıyer, Üsküdar, Ümraniye, Alibeyköy, Ferhatpaşa è u nordu di Kartal.

"U NOSTRE CONTATTACI 16 MILIONI DI CITTADINI"

Dicendu: "U nostru interlocutore ùn hè micca presuntamente individui reputabili", İmamoğlu hà dettu, "Fighjemu l'avvenimentu cum'è i nostri 16 milioni di citadini rispettabili, è priorità u so usu. I prucessi di pianificazione sò preziosi. È in questu spaziu, seguitemu i prucessi in i ministeri è altre istituzioni è urganisazioni pubbliche à u livellu naziunale, in favore o contru Istanbul, in una manera trasparente. Utilizemu i nostri diritti legali quandu hè necessariu. È à questu puntu, sicuramente informemu u publicu se ne necessariu ". Indittendu chì İBB hè un gruppu di pianificazione urbana efficace cù tutti i so gestori è unità pertinenti, İmamoğlu hà dettu: "In questu sensu, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti i mo cumpagni di viaghju, cumpagni di squadra, in nome di a ghjente di Istanbul, in nome di stu prucessu, è di prisentà sti rializazioni cum'è un rigalu à u mo caru amicu di viaghju Tayfun Kahraman. Iu ", disse.

"U NOSTRE ORGOGLIO SEI TUTTI NOI"

Dichjarà chì anu avutu u piacè di finisce u prucessu di 30 anni in Kazlıçeşme, İmamoğlu hà dettu: "Un prublema di pruprietà assai seriu hè statu risoltu quì. Avemu permessu un prucessu chì implica più di mille persone per trasfurmà in un attu di titulu cù a so accettazione pacifica. Vecu chì forse avemu persone chì anu passatu i so anni quì è aspittendu. Quì, ci vole à felicità u prucessu chì parechje istituzioni pubbliche facenu cù u rispettu è a cooperazione di e persone in quellu ambiente di trasparenza. Enfatizendu chì travaglianu in cooperazione cù a municipalità di Zeytinburnu in questu prucessu, İmamoğlu hà dettu:

"Questa hè esattamente l'attitudine è l'attitudine chì i nostri compatrioti di Zeytinburnu o i nostri compatrioti di Istanbul aspettanu da i pulitici eletti cum'è noi. L'orgogliu di questu hè tutti noi. Ùn avemu micca propiu u travagliu chì facemu. U pruprietariu di u travagliu chì facemu hè a nostra nazione, u populu. Dunque, oghje avemu u sindaco di Zeytinburnu. Sò quì oghje cum'è merre di a cità. Dumane ci saranu altri. Più tardi altri. Cum'è cù l'altri ieri. Dunque, ogni bona azione chì facemu vene cun noi. In questu sensu, vogliu annunzià sia à i mo stimati citadini quì è à tutti i Istanbuliti chì ci seguitanu chì continueraghju à esse un seguitore di questu in ogni distrittu cù u più altu livellu di tolleranza, bona vuluntà è cù u più grande sforzu per stabilisce mutuale. dialogu".

ARISOY: "SIAmu PARTE DI A SOLUZIONE, NON U PROBLEMA"

U sindaco di Zeytinburnu Ömer Arısoy, in u so discorsu, hà dettu: "Una serencam chì dura 30 anni; simu ghjunti à u tempu felice di una serencam piena di obiezioni è annullamenti. Di sicuru, sò felice ancu. In questu prucessu, per a suluzione di stu prublema, per a suluzione di u prublema di i titulari di diritti è i pruprietarii; Sò quì in a pace di esse una parte di a suluzione, micca u prublema. Avemu ghjuntu à una fine felice da u travagliu cù altre istituzioni è urganisazione micca solu in affari chì toccu nantu à a nostra cumuna, ma ancu in altri affari. Pò esse benefica per u nostru Kazlıçeşme, u nostru Istanbul, u nostru Zeytinburnu ". Gürkan Akgün, Capu di u Dipartimentu IMM di Ricostruzione è Urbanismu, hà ancu spiegatu in dettagliu u so travagliu in a regione.

PROPRIETARI GIURI: "U NOSTRE GIORNU PIÙ FELICI"

Dopu à i discorsi, İmamoğlu è Arısoy anu consegnatu simbolicamente i so atti di titulu à 6 titulari di diritti. Parlendu in nome di i titulari di diritti, Figen Öztemir hà manifestatu i so sentimenti: "Sò assai felice. 30 anni, Facile à dì. Sò a figliola di Cezmi Öztemir, chì hà servitu cum'è u presidente di l'Associazione Turchia di l'Industriali di u Curu per parechji anni è hà travagliatu duramente per Kazlıçeşme è l'industria di a pelle. Vulariu chì u mo babbu era vivu è quì oghje. U nostru stimatu Sindaco di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, chì hà truvatu una soluzione à i nostri prublemi chì ùn pudianu esse risolti per 30 anni, hà apertu i nostri terreni per u sviluppu, hà travagliatu per dà i nostri novi atti di titulu, Ekrem İmamoğluVogliu ringrazià ellu è tutti l'impiegati chì anu cuntribuitu ". U pruprietariu dirittu İlhami Yüksel, chì hà ricevutu u so novu attu di titulu, hà dettu: "Sgiò presidente Ekrem İmamoğlu U mo cumpatriotu ci hà dettu assai bè chì chjassu duvemu seguità per esse guvernati da a demucrazia. Ti ringraziu assai. Aviu 51 anni quandu sò cuminciati sti demolizioni, avà sò 83. Aghju avutu u ghjornu più felice ", disse.

Cù a ceremonia, un totale di 550 azionisti anu ricevutu i so novi atti di titulu. Durante a cerimonia, İmamoğlu era accumpagnatu da u Vicepresidentu di u Gruppu İBB CHP Doğan Subaşı è u Sicritariu Generale İBB Can Akın Çağlar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*