U 11u Trenu di merci chì porta e so esportazioni à u mondu in a Zona Industriale Organizzata di Manisa cù applausi

U Trenu Mille Perle, Purtendu e so Esportazioni à u Mondu in Manisa OIZ, Benedettu cù Applausi
U trenu 11 chì porta l'esportazioni di Manisa OSB à u mondu benedettu cù applausi

1964 Esportazioni di a Zona Industriale Organizzata di Manisa (MOSB), chì hè stata stabilita in u 224 da l'imprenditore Hasan Türek è i so amichi cum'è a seconda Zona Industriale Organizzata di Turchia, impiega 60 stabilimenti industriali è 11 mila persone, induve a maiò parte di l'investituri internaziunali sò oghje, à u mondu, addiu à u trenu di perle cù applausi.

U PRIMU CENTRU LOGISTICO PRIVATU DI TURCHIA

Sait Türek, presidente di l'industria organizzata di Manisa, TCDD Taşımacılık A.Ş. U General Manager Hasan Gezük, i membri di u Cunsigliu OSB, u MOSB Regional Manager Funda Karaboran, MOSB President Advisor Nihat Akyol, MOS Lojistik A.Ş dirigenti è industriali anu assistitu. Finu a data, 100 mila cuntenituri sò stati trasportati in modu sicuru per ferrovia trà i porti circundanti è a Regione in 2010 viaghji in trenu.

"Avemu rializatu 9 MILIARDI 600 MILIONI DOLLARS ESPORTAZIONI"

Nutendu chì cum'è MOSB, anu righjuntu un volume di cummerciu esteru di 2021 miliardi 9 milioni di dollari in 600, u presidente di l'industria organizzata di Manisa Sait Türek hà dettu: "A nostra Zona Industriale Organizzata di Manisa, chì hè stata stabilita in 1964 cum'è a seconda Zona Industriale Organizzata di Turchia, hè sempre statu un pioniere cù ogni prughjettu chì hà realizatu finu à avà, hè diventatu una zona industriale urganizata. Oghje, cum'è una di e Zone Industriali Organizzate più forti di u nostru paese, offremu opportunità di travagliu à 224 mila persone cù e nostre strutture 60 attualmente operate. Cum'è una Regione chì accoglie 14 investitori stranieri da 39 paesi, simu una Zona Industriale Organizzata di preferenza internaziunale. Raggiungendu un volume di cummerciu esteru di 2021 miliardi 9 milioni di dollari in 600, a nostra Regione hà pruduttu 1 miliardi 400 milioni di dollari di surplus di cummerciu esteru producendu prudutti à valore aghjuntu. L'ecunumia chì sò forti in i mercati internaziunali sò quelli chì anu strategie efficaci in u mondu cummerciale. Trà queste strategie, a logistica è a gestione di a supply chain sò in prima linea per creà un vantaghju cumpetitivu. U nostru Centru Logisticu, chì aghjunghje forza à a nostra forza oghje è hè una iniziativa esemplare di a nostra Regione, hè statu stabilitu nantu à una superficie di 306 mila metri quadrati in a quinta parte di a nostra Regione, cum'è una filiale interamente di proprietà di a Zona Industriale Organizzata di Manisa. . U nostru Centru Logisticu, chì hè "u primu Centru Logisticu Privatu di Turchia", apertu cù a participazione di u nostru presidente, u Signore Recep Tayyip Erdoğan, è i nostri ministri, serve à i nostri industriali dapoi u 2010. disse.

A PELLE DI MANISALI INDUSTRIALE

Türek hà dettu: "I Ferrovii sò un investimentu in superstruttura chì offre un trasportu sicuru, ecologicu è pianificatu. Dapoi a creazione di u nostru Centru Logisticu, u numeru di servizii di treni hà righjuntu 11 500 in totale, è u trasportu ferroviariu di 388 mila cuntainer trà i porti circundanti è a nostra Regione hè stata cumpletata in modu sicuru. U cuntinuu pienu di prudutti per e 388 mila unità chì mandemu à u mondu hè u sudatu di l'industriale di Manisa. TCDD Transportation Inc. Mentre chì u 25 per centu di i cuntenituri caricati nantu à a locomotiva è i vagoni attaccati attribuiti à i nostri trasporti ferroviari sò custituiti da cuntenituri vacanti, u 75 per centu di i cuntenituri sò custituiti da cuntenituri carichi di prudutti pieni è u trasportu scaricatu di vagoni hè impeditu. 80 per centu di a pruduzzione, chì cuntinueghja à aumentà ogni annu in a nostra Zona Industriale Organizzata di Manisa, hè mandata à 155 paesi diffirenti di u mondu cum'è merchenzie d'esportazione. U nostru scopu hè di trasportà tutte e spedizioni à i porti per ferrovia. U nostru cumpagnu cummerciale TCDD Taşımacılık A.Ş. Semu felici di esse inseme cù a so famiglia per l'addiu di u nostru trenu 11 mila 500 oghje. Speremu chì sta forte cooperazione darà un esempiu per tuttu u nostru paese. Stabbiliemu altre boni cullaburazioni cum'è noi ", disse.

ESEMPIU MODELU ROL

Sottulineendu chì Manisa OSB hè un grande mudellu esemplariu per altre urganisazioni industriali in u trasportu ferroviariu, TCDD General Manager Pezük hà dettu; Spieghendu chì a cunnessione di e Zone Industriali Organizzate, chì sò i centri di produzzione, à a rete ferroviaria principale cù e linee di junction, hè di grande impurtanza in quantu à u trasportu di merchenzie, Pezük hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, una cunnessione di linea di junction hè fatta à l'OIZ è à i grandi stabilimenti industriali per aumentà u trasportu porta à porta in ferrovie. Cusì, una riduzzione significativa di i costi di trasportu, chì anu una parte significativa di i costi, è u fattu chì i nostri industriali consegnanu i so prudutti à i mercati economicamente è rapidamente, aumenta a competitività è face una cuntribuzione significativa à u sviluppu di u paese. L'esempiu più cuncrettu di sta urganizazione di successu hè u trasportu di 11 milioni 500 mila tunnellate di merci cù 4 600 servizii di treni di merci operati finu à a data. U trasportu, chì hà cuminciatu trà Manisa OIZ è Alsancak in a prima tappa, hà avà aumentatu ancu più cù a cunnessione cù i porti Aliağa è Nemprot. A data d'oghje, 4 treni di merci sò operati regularmente è una capacità di trasportu annuale di 53 mila cuntainer è 830 mila tunnellate hè furnita, cuntribuiscenu à u sviluppu di u nostru paese, a nostra regione Egea è i nostri industriali. Manisa Organized Industrial Zone Logistics Center ghjoca un rolu chjave in l'apertura di l'imprese logistiche à i mercati internaziunali. Manisa Organized Industry Logistics Center hà un grande rolu à ghjucà in u trasportu di e carichi chì venenu da l'Anatolia à l'Europa via u portu di İzmir è a cummercializazione di i prudutti di i nostri pruduttori Manisa à i mercati domestici è stranieri. U scopu più grande di Manisa Organized Industrial Zone Logistics Center è TCDD Transportation hè di fà Manisa, a perla di l'Egeu, una marca in Turchia è in u mondu, cù i so prudutti agriculi è l'industria avanzata. ", hà dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*