Cumu capisce a depressione in i zitelli è l'adulescenti?

Cumu capisce a depressione in i zitelli è l'adulescenti
Cumu capisce a depressione in i zitelli è l'adulescenti?

A depressione hè diventata recentemente un prublema micca solu per l'adulti, ma ancu per i zitelli è l'adulescenti. Dichjarà chì i primi sintomi di depressione appariscenu à una età prima di l'espertu, u Specialista di Psichiatria di l'Infanzia è l'Adolescente Dr. Melek Gözde Luş dichjara chì a pandemia di Covid-19 hà ancu cambiatu a vita di i zitelli. Dr. Melek Gözde Luş; Ellu indica chì i tentativi cum'è a ribellione, a mancanza di cuncentrazione, a retirazzione suciale, l'usu di sustanza è di l'alcohol sò sintomi di depressione. Luş cunsiglia à i genitori di avè principalmente conversazioni centrate in l'emozioni in casa è di riorganizà e rutine chì sò disturbate in casa.

Università Üsküdar NP Etiler Medical Center Specialista in psichiatria per i zitelli è l'adulescenti Dr. Melek Gözde Luş attirò l'attenzione à i sintomi di depressione, chì hè ancu vistu in i zitelli è i ghjovani, è hà datu cunsiglii assai impurtanti à i genitori.

A depressione hè ancu un prublema maiò per i zitelli.

Dichjarà chì hè statu capitu pocu tempu chì a depressione ùn hè micca solu un prublema sperimentatu da l'adulti, ma ancu un prublema sperimentatu da i zitelli, u Specialista di psichiatria di u zitellu è di l'adulescente Dr. Melek Gözde Luş hà dettu: "In fattu, a prima apparizione di depressione si trova à una età prima di ciò chì si pensa. Quandu si tratta di l'adolescenza, a depressione diventa un avvirtimentu per a sucità, in particulare cù u risicu aumentatu di suicidiu. I studii nantu à a ricunniscenza è a prognosi di a depressione di prima iniziu, cuminciendu cù e persone in u gruppu d'altu risicu, acquistanu più è più impurtanza oghje ". disse.

E misure pandemiche anu cambiatu i stili di vita

U psichiatra di l'infanzia è l'adulescente Dr. Melek Gözde Luş, "Dopu à a dichjarazione di a pandemia, l'UNICEF (Fondu di i Nazioni Unite per i zitelli) hà spressu l'opinione chì i zitelli chì a so vita hè stata cambiata per via di COVID-19 pò esse trà e più grande vittime di sta epidemia". disse è cuntinuò :

"L'esposizione constante di i zitelli à situazioni negativi è nutizie nantu à l'epidemie in casa, l'isolamentu suciale durante l'epidemie, u stress è u cambiamentu di stili di vita pò causà paura, ansietà, depressione è parechji prublemi psicosociali in i zitelli. I metudi di isolamentu cum'è a chjusura di e scole è i curfews, chì anu da esse implementati per prevene a pandemia, anu purtatu cambiamenti significativi in ​​u stilu di vita di i zitelli. Hè statu vistu chì i zitelli chì ùn ponu micca esce, alluntanati da l'ambiente educativu, anu un cuntattu limitatu cù i so amichi è sperimentanu sta situazione cum'è esse tenuti sottu arrestu casale furzatu deve esse trattatu soprattuttu durante u periodu pandemicu. Hè stimatu chì sta situazione duverà assai tempu per certi zitelli ".

A terapia di ghjocu beneficia à i zitelli

U Specialista di Psichiatria di i zitelli è di l'adulescenti, Dr. Enfatizendu chì, à u cuntrariu, ignurà a tristezza è l'ansietà di i ghjovani à pruvà à dà cunsiglii cum'è "ùn vi preoccupate, pudete batte, site forte", l'ansietà face chì a persona si sente. ch'elli ùn sò micca capitu. Melek Gözde Luş hà dettu: "A psicoterapia hà un postu assai impurtante in particulare in l'adulescenti quandu si vedenu segni clinichi di depressione. A psicoterapia pò esse usata in cunghjunzione cù a terapia di droga, o pò esse efficace solu. Ascoltà l'adulescente, pruvà à capisce è aiutallu à cunnosce e so caratteristiche per mezu di frequenti riunioni sò i scopi principali di u trattamentu. A terapia di ghjocu pò esse benefica per i zitelli più ghjovani. Inoltre, u trattamentu di droga hè applicatu à i zitelli à partesi da u periodu di scola ". disse.

Questi sintomi indicanu a depressione

U psichiatra di l'infanzia è l'adulescente Dr. Melek Gözde Luş; Ellu disse chì soprattuttu a ribellione, l'aumentu di i cumpurtamenti di risichi, a mancanza di cuncentrazione, fallimentu in lezioni di a scola, ritirata suciale, diminuzione di l'interessu è di l'attività, deteriorazione di l'amicizia, evitendu a scola è a casa, tendenza à aduprà sustanzi è alcolu, è pinsamenti suicidari. è i tentativi ponu esse cuntatu cum'è sintomi di depressione. Luş hà dettu: "I ghjovani sperimentanu cambiamenti bruschi in i so sentimenti, pinsamenti è relazioni, è l'adulescenti depressi ponu sperimentà questi cambiamenti più rapidamente. A depressione deve esse cunsiderata quandu i prublemi fisichi, cum'è i cumbattimenti di i fratelli, l'inquietudine, u timore, l'aggressione, a nausea è u vomitu, l'evitazione di rispunsabilità, a difficultà di fucalizza è i prublemi di u sonnu sò vistu in i zitelli chì partenu da l'età di scola. disse.

E rutine rotte anu da esse riorganizzate

Dichjarà chì i genitori si tenenu rispunsevuli di a cundizione di u zitellu parechje volte, u Specialista di Psichiatria di u zitellu è l'adulescente Dr. Melek Gözde Luş hà dettu: "Infurmà e famiglie nantu à questu prublema ghjoca un rolu impurtante. I genitori ùn deve micca culpèvule per sta situazione di i so figlioli. In particulare da l'età di ghjucà, e famiglie duveranu risparmià u tempu per u zitellu è fà ellu sente chì u valore. disse.

Dr. Melek Gözde Luş hà cunclusu e so parolle cusì: "In particulare in l'ambiente di casa, deve esse sforzu per avè conversazioni orientate à l'emozioni quantu pussibule. Un ambientu deve esse creatu in quale u zitellu pò sprime i so sintimi u più faciule pussibule è deve esse assicuratu ch'ellu sprime ciò ch'ellu sente. I rutine sò assai impurtanti per i zitelli è l'adulescenti. Per quessa, hè necessariu di pruvà à riurganizà e rutine disrupted cum'è manghjà è beie, ore di dorme è attività di fine settimana in a famiglia quantu pussibule. Quandu si vede chì i zitelli anu sintomi cum'è tristezza, ansietà, perdita di l'appetite, prublemi di u sonnu è ùn si sentenu micca bè, hè utile cunsultà un specialista di salute mentale per i zitelli è l'adulescenti senza perde u tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*