Tintin in Istanbul Exhibition in RED Art

Tintin in Istanbul Exhibition in RED Art
Tintin in Istanbul Exhibition in RED Art

RED art Istanbul accoglierà a mostra "Tintin in Istanbul" di l'artista cuntempuraneu Hamid Tolouei Fard trà u 4-18 di ghjugnu.

Hamid Tolouei Fard, unu di i più famosi artisti cuntempuranei in Iran è ancu un calligrafu di talentu, pitture u famosu caratteru comicu Tintin in diversi paisaghji di Istanbul in a so nova mostra chì principiarà u 4 di ghjugnu à RED art Istanbul.

Hamid Tolouei Fard, chì l'esibizioni sò tenute in parechje cità di u mondu è chì l'opere sò in musei, reinterpreta l'elementi di a cultura pop d'oghje cù a so calligrafia, chì hà ammaistratu à una età precoce, è mette a figura di Tintin in u centru in u so ultimu. travaglia. L'artista, chì hà seguitu l'avventura di u caratteru in Istanbul da una perspettiva diversa in u filmu "Tinten in Istanbul" publicatu in u 1961; cuntinueghja à dì à l'Istambul in i so ochji per Tintin.

U viaghju artisticu di Fard; "Aghju pigliatu furmazione di calligrafia classica per 14 anni. Dopu à l'età di 20, aghju scupertu novi mondi in l'ambiente digitale. L'attuale tappa di a mo carriera artistica, chì aghju pruvatu à sviluppà per 16 anni, hè pop-art. Aghju pruduciutu in questa direzzione per 7 anni ". cum'è riassume.

Stu prughjettu, chì si terrà per a prima volta in Turchia, include ancu opere digitale assai impressiunanti di l'opere in l'applicazione RED art Istanbul. Tintin in Istanbul pò esse vistu à RED art Istanbul trà 4-18 June.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*