Baja Troia Turchia Candidatu à a Copa d'Europa

Baja Troia Turchia Candidatu à a Cuppa d'Auropa
Baja Troia Turchia Candidatu à a Copa d'Europa

Baja Troia Turkey, urganizata da Istanbul Offroad Club (İSOFF) cù i cuntributi di u Governatore di Çanakkale, a Municipalità di Çanakkale è a Municipalità di Bayramiç, hè stata cuncessa u statutu di candidatu di razza per a Cuppa Europea di Cross-Country da a Federazione Internaziunale di l'Automobile (FIA).

Baja Troia Turkey, chì hè una tappa di a Serie Offroad di l'Europa di l'Est, chì si svolge da u 2017 è hè custituita da 4 razzii quist'annu, si svolgerà in tappe magnifiche trà e ricchezze visuali è storiche di Çanakkale trà 21-25 settembre 2022. L'urganizazione, chì serà una tappa ufficiale di a Copa d'Europa FIA Cross Country Baja 2023 s'ellu hè cumpletata cù successu, si terrà nantu à una pista cù una lunghezza tutale di 950 chilometri.

U presidente di TOSFED, Eren Üçlertoprağı, hà spressu a so felicità chì Baja Troia Turkey, una di l'urganisazioni impurtanti di a disciplina Baja, chì hè statu u valore crescente di u ramu offroad in l'ultimi anni, hè un candidatu per a Copa d'Europa, è hà dettu chì stu sviluppu hè un valore impurtante in quantu à u turismu sportivu dopu à a Formula 1 è u Campionatu Mundiale di Rallye.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*