Operazione terrorista Narco Lanciata in Diyarbakir

L'operazione Narco Terror hè stata lanciata in Diyarbakir
Operazione terrorista Narco Lanciata in Diyarbakir

U persunale di 15 participanu à l'operazione di u Ministeru di l'Internu di u Ministeru di l'Interior, Specialist Gendarmerie Sergeant Mehmet Çelik, Eren Blockade-1.165.

Per caccià l'urganizazione terrorista PKK da l'agenda di u paese è neutralizà i terroristi chì sò cunsiderati rifuggiati in a regione, "EREN ABLUKA-15 (DİYARBAKIRYALAZA/BAĞLAN) J.UZM.ÇVŞ. L'operazione di narco-terrurismu MEHMET ÇELİK hè stata lanciata.

In l'operazione, da u Cumandante di Gendarmeria Provinciale Diyarbakır; 1.165 persunale è 75 squadre operative, custituiti da Gendarmerie Commando Operations (JOPER), Gendarmerie Special Operations (JÖH), Gendarmerie Commando and Security Guard.

U primu ghjornu di l'operazione, i punti 136 nascosti in arbusti è boschi sò stati rilevati in e zone rurali di i Quartieri di Bağlan è Yalaza in u distrittu di Lice. In u risultatu di a ricerca fatta à i punti;

  • 3 fucili di fanteria AK-47,
  • 20 kg di nitratu d'ammoniu usatu in a fabricazione di splusivi artighjanali,
  • 989 kg di polvere di cannabis,
  • 62 kg di cannabis,
  • 2.144.570 radiche di cannabis sò state sequestrate.

EREN BLOCK OPERATIONS, chì sò realizati per sradicà completamente u terrurismu in u paese, cuntinueghjanu cù successu cù u sustegnu di u nostru populu, cun CONFIDENCE è RISOLUZIONE.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*