Baklali Bridge Junction Messa in serviziu in Adana

Adanada Baklali Koprulu Junction Messa in serviziu
Baklali Bridge Junction Messa in serviziu in Adana

Baklalı Köprülü Junction, chì furnisce una cunnessione sicura è còmuda di a Zona Industriale Organizzata Hacı Sabancı à l'Autostrada Tarsus-Adana-Gaziantep in Adana, hè stata aperta u luni 20 di ghjugnu da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, deputati, istituzioni pùbliche è cuntratturi, hè statu messu in serviziu cù una cerimonia tenuta cù a participazione di rapprisentanti di a cumpagnia. Parlendu à l'apertura, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Adana riceve a parte chì merita da i nostri grandi passi d'investimentu". disse.

"U costu tutale di 12 prughjetti stradali diffirenti in Adana righjunghji 5 miliardi 334 milioni di lire"

Dichjarà chì anu spesu 15 miliardi 517 milioni di lire per l'investimenti di trasportu è cumunicazione di Adana finu à avà, Karaismailoğlu hà dettu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa in Adana à 431 chilometri è aumentatu a sicurezza di guida nantu à e strade. Karaismailoğlu hà dettu ciò chì segue nantu à l'investimenti autostradali fatti in Adana: "Durante i nostri guverni, in Adana; Avemu finitu 238 chilometri di custruzzione di strada unica è migliurà. Avemu cumpletu è messu in serviziu 2 ponti cù una lunghezza tutale di 482 mila 37 metri. Avemu aumentatu a spesa per l'autostrade in Adana à 10 miliardi 450 milioni di lire. U costu tutale di 12 prughjetti stradali diffirenti in Adana righjunghji 5 miliardi 334 milioni di lire.

"Baklalı Köprülü Junction hè una parte di u prughjettu di l'autostrada di 213 chilometri"

Rimarchendu chì Baklalı Köprülü Junction custituisce una parte di u prughjettu di l'autostrada di 213 chilometri, u Ministru Karaismailoğlu hà annunziatu chì 86,5 chilometri di questa quantità si trovanu in e fruntiere provinciale di Adana.

"L'intersezzione accelerà u sviluppu di Adana Hacı Sabancı OIZ"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì Baklalı Köprülü Junction alleviarà significativamente a densità di trafficu di veiculi di a regione. Dichjarà chì a Zona Industriale Organizzata Hacı Sabancı, chì custituisce una grande parte di u putenziale cummerciale di Adana, s'hè sviluppata principarmenti in a direzzione est è a Misis OIZ Junction hè diventata incapace di scuntrà a densità crescente, Karaismailoğlu hà dettu: "Per questa ragione, u Baklalı. Köprülü Junction, chì avemu cuncepitu in a parti orientale di l'OIZ Hacı Sabancı accelerà u sviluppu di l'OIZ. Cù l'apertura di Baklalı Junction, faciliterà ancu l'accessu à u Baklalı Village è altri insediamenti. disse.

U direttore generale Uraloğlu: "U voluminu di trafficu di Misis Junction hè statu riduttu"

Parlendu à a ceremonia, u General Manager Uraloğlu hà spiegatu chì Baklalı Köprülü Junction hè stata custruita perchè a Misis Junction esistente chì serve in a regione era luntanu da a Zona Industriale Organizzata.

Furniscendu infurmazioni nantu à u prugettu, Uraloğlu hà dichjaratu chì a crucivia hè custituita da un'isula rotativa di 53 m di lunghezza cù ponti 2 485 m è un rami di intersezzione di dui corsie di 2.960 m. 137 mila metri cubi di scavi di trinchera, 6 mila 500 metri cubi di cemento armatu, 766 tunnellati di cemento armatu, 34 mila tunnellati di fundazione plantmix è sub-base, 29 mila tunnellate di mistura calda bituminosa sò stati fabbricati. Baklalı Köprülü Junction hà furnitu una cunnessione sicura è còmuda di a Zona Industriale Organizzata Hacı Sabancı à l'Autostrada Tarsus-Adana-Gaziantep, è u voluminu di trafficu di Misis Junction hè statu riduttu. utilizatu l'espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*