Formanu u staffu espertu per participà à i disastri

Formanu u staffu espertu per piglià a carica in i disastri
Formanu u staffu espertu per participà à i disastri

In Adapazarı Vocational School, hè destinatu à riduce a carica di travagliu di e squadre di ricerca è salvata furmendu un staff espertu chì pò travaglià in u campu durante è dopu u disastru cù l'educazione à distanza è i prugrammi applicati di novu lanciatu. L'Università Sakarya (SAU) Adapazarı Vocational School furna u persunale furmatu per risponde à i bisogni in e zone di disastru. U Dipartimentu di Gestione di Emergenza è Disastru riceve furmazione per risponde à i bisogni di risorse umane in u campu di a gestione di l'emergenza è di i disastri.

Cù i furmazioni datu in u dipartimentu, u persunale chì hà a cunniscenza è e cumpetenze per esse necessariu in i zoni di disastru, chì ponu participà à i studii necessarii per assicurà a salvezza di a vita è di a pruprietà, chì ponu furnisce supportu cù a so cunniscenza, chì pò piglià parte in a prevenzione di l'avvenimenti di a catena è di i disastri secondari chì ponu accade, è chì ponu assume un rolu in piglià e misure necessarie per prevene l'interruzzione di u serviziu è a continuità di l'affari destinati à cultivà.

U dipartimentu, chì hà datu i so primi laureati quist'annu, hà datu certificati "Gestione d'urgenza è di disastru" à i studienti chì anu participatu à i prugrammi di furmazione applicati urganizati cumuna cù l'AFAD, è dinò l'educazione à distanza.

Avemu Preparatu Certi Programmi Orientati à l'Applicazione

Direttore di a Scola Professionale Adapazarı Assoc. Dr. Osman Hamdi Mete hà dettu chì u Dipartimentu di Gestione di Emergenza è Disastru hè statu stabilitu in 2015 è ùn puderanu micca ammette studienti à u dipartimentu per uni pochi d'anni perchè l'infrastruttura accademica ùn era micca pronta.

Dichjarà chì anu accettatu i primi studienti à u dipartimentu in 2020 dopu chì i preparativi sò stati finiti, Mete hà dichjaratu ch'elli vulianu furmà u staffu intermediu cum'è una scola, postu chì a Turchia hè un paese induve i disastri sò spessu.

Nutendu chì anu scontru cù lochi chì furnenu serviziu attuale cum'è cumpagnie, AFAD, UMKE, Mete hà dettu:

"Ci sò qualchi lezioni in u nostru dipartimentu nantu à a ricerca è u salvamentu, u focu è i primi aiuti. Siccomu simu educazione à distanza, spieghemu tutti in teoria. Siccomu pensemu chì questu hè insufficiente, avemu preparatu alcuni prugrammi per l'implementazione. Quist'annu, per a prima volta, avemu invitatu i nostri studienti à a nostra scola per fà attività di ricerca è salvezza prima di graduate. Avemu preparatu un prugramma inseme cù l'AFAD. In questu prugramma, i nostri studienti anu travagliatu veramente è ricevutu a so educazione. Avemu datu certificati à i nostri studienti di successu ".

Mete enfatizatu chì ci sò studienti da parechji punti di Turchia, a so cartera studiente hè generalmente cumpostu di persone chì anu graduatu da l'università è sò travagliendu, è dunque u numeru di participazione à l'attività di implementazione hè bassu.

Dichjarà chì 20 studienti anu participatu à l'applicazione, Mete hà dettu: "A Turchia hè una zona di disastru. U nostru scopu hè di attirà l'attenzione nantu à sta questione è di furmà i culleghi chì anu da travaglià nant'à sta questione. In situazioni di disastru, ci hè bisognu di persunale furmatu in operazioni di ricerca è salvezza. Facemu u nostru megliu per furnisce sta furmazione ". usatu a frasa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*