U Novu Veiculu Marinu Armatu Unmanned MIR si unisce à a Missione!

Un novu muru MIR di imbarcazioni armate senza pilota si unisce à a missione
U Novu Veiculu Marinu Armatu Unmanned MIR si unisce à a Missione!

A Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) hà intrutu in una nova fase in u prughjettu di i veiculi marittimi senza pilotu chì u paese ùn hè micca. Mentre u novu membru di a famiglia Sürü İDA, MİR İDA hà fattu u so debut, ALBATROS-S hà realizatu inseme cù l'İDA.

U presidente di SSB, Demir, hà dettu: "Infine, avemu sviluppatu una architettura di mandria composta da diverse IDA in u nostru prughjettu. Avemu realizatu cù successu a prova di campu cù IDA in duie dimensioni è capacità diverse ".

A Presidenza di l'Industria di a Difesa (SSB) cuntinueghja i so prughjetti di veiculi navali senza pilotu à piena velocità. U travagliu cuntinueghja nantu à u prugettu Herd Unmanned Marine Vehicle (IDA), iniziatu da u SSB è realizatu da Aselsan è i so subcontractor SMEs. Dopu à l'ALBATROS-S Herd IDA, chì hè statu sviluppatu prima in u scopu di u prugettu, u novu è più grande membru di a famiglia, u MIR Armed Humanoid Marine Vehicle (SIDA), hè statu sviluppatu in cuuperazione cù Aselsan-Sefine Shipyard. I dui İDA anu servitu inseme per a prima volta.

L'ultimi sviluppi nantu à u prugettu, presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. Ismail Demir spiegò. Dichjarà chì anu u scopu di usà i veiculi marittimi senza pilotu cù diverse formazioni è missioni cù u prugettu, Demir hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à furnisce novi capacità à i Swarm IDAs.

E dichjarazioni di u presidente SSB Demir sò i seguenti:

"Continuemu à sviluppà i nostri veiculi marittimi senza pilota da parechji rami. Inoltre, cuntinuemu à a piena velocità cù u nostru prughjettu in quale l'IDA si move in massa, cum'è noi facemu cù UAV. Comu hè cunnisciutu, avemu realizatu prima una prova di 4-pack cù ALBATROS-S IDA in u nostru prughjettu Herd IDA. Travagliemu duramente per sviluppà più sta banda è include capacità più cumplesse. Avemu aghjustatu MIR İDA cum'è una putenza nova è più grande à a nostra versione.

MIR IDA hè sviluppatu in un altru prughjettu chì simu realizatu per portà una carica utile significativa è per dimustrà una capacità impurtante per u nostru paese in u campu. In u nostru Prughjettu Herd, avemu aghjustatu l'abilità di diverse IDA per unisce à a mandria cum'è una nova capacità à l'architettura di a mandria. Avemu realizatu cun successu a prova di campu cù IDA in duie dimensioni è capacità diverse. Avemu creatu a nostra versione İDA da ALBATROS-S è MİR İDAs. L'infrastruttura sviluppata permette à qualsiasi IDA per esse aghjuntu cum'è un elementu di a mandria o per esse separati da a mandria. In u scopu di i studii, attività dettagliate sò realizate nantu à a cuscenza ambientale, a navigazione è e tecnulugia di sensazione. A rilevazione automatica di l'ostaculi / l'ughjettu è a manuvra dinamica pò esse fatta cù dati da diversi sensori. Grazie à a tecnulugia implementata cù algoritmi migliurati, a spartera di u travagliu trà IDA hè realizatu.

I nostri IDA capaci di swarm anu capacità cum'è u sistema di cumunicazione originale lucale è naziunale, u sistema di cuntrollu, l'architettura di sistema di cumunicazione multipla è redundante, è esse capaci di cuntinuà u so duvere sottu interferenza GNSS. Felicita à tutti quelli chì anu cuntribuitu à un tali prughjettu chì solu uni pochi di paesi in u mondu travaglianu. Credu chì l'IDA offre una capacità operativa significativa in a prutezzione di a Patria Blu in droves. Continueremu l'attività di a seconda fase in u prugettu induve diverse attività è formazioni sò state testate ".

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*