Bullets Shot on African Americans Vergogna per u ghjornu di l'Indipendenza

I Bullets Shot on African Americans Vergogna per u ghjornu di l'Indipendenza
Bullets Shot on African Americans Vergogna per u ghjornu di l'Indipendenza

Cù a frasa "Ùn possu micca respira" ferma sempre in l'arechje di George Floyd, chì hè statu uccisu dui anni fà, u record di l'applicazione di a lege chì abusa di l'Africani americani cuntinueghja à gonfià.

L'autorità di a pulizzia in a cità di Akron, Ohio, USA, anu publicatu una registrazione video di a morte di un afro-americanu chjamatu Jayland Walker cù una pistola da a polizia u 3 di lugliu.

In u video, si vede chì Walker, chì hà saltatu da a so vittura durante u cuntrollu di u trafficu, hè statu espostu à u focu cuntinuu di 8 pulizzeri durante a persecuzione. Hè statu annunziatu chì più di 90 ferite di fucile sò state truvate nantu à u corpu di Walker, chì hè statu sparatu à circa 60 volte.

U 4 di lugliu hè celebratu cum'è u ghjornu di l'Indipendenza in i Stati Uniti. Ma u sangue di Walker hè "Tutti l'omi sò creati uguali", scrittu in a Dichjarazione di l'Indipendenza. Trasformò a so spressione in un scherzu spiacevoli.

L'articulu in "The Boston Globe" dici: "Chì ci hè da celebrà u 4 di lugliu (ghjornu di l'Indipendenza) dopu un cattivu ghjugnu?" l'espressioni sò state usate.

Mentre e prutestazioni sò state tenute contr'à a viulenza di a pulizzia in a cità di Akron, e celebrazioni di u ghjornu di l'indipendenza sò state annullate.

Sicondu i dati nantu à u situ web di a "Mappa di a Violenza di a Pulizzia" (MPV), u numeru di persone uccise da a polizia in i Stati Uniti dapoi u 2020 hè aumentatu à 2 mila 563. L'Africani americani cuntavanu 22 per centu di questu.

In questu annu solu, 49 afro-americani sò stati sparati è uccisi da a polizia. U situ web di MPV dichjara ancu chì l'Africani americani in u paese sò 2,9 volte più probabili di esse uccisi da a polizia cà i bianchi.

A parti di l'attività di l'infurzazioni di a lege, a discriminazione razziale sistematica hè arradicata in ogni aspettu di a sucetà di i Stati Uniti. A discriminazione è l'oppressione "taglianu u soffiu" à e minurità. Dopu à questu sò sia a storia di l'esclavità, l'atmosfera suciale di a supremazia bianca, è ancu a preoccupazione di i pulitici americani cù i cunflitti inter-partiti è u fallimentu di u guvernu.

U presidente di i Stati Uniti Joe Biden hà dettu: "U razzisimu sistematicu hè una macchia nantu à l'anima di a nazione". disse. Finu a ora, sta macchia ùn hè micca stata sguassata, ma hè diventata più prominente.

I slogans chjamati "ugualità" è "inclusione" di i pulitichi americani ùn ponu più copre e macchie nantu à u chjamatu "difensore di i diritti umani".

Hè una questione di curiosità cumu risponderanu i pulitichi americani à i fundatori di u paese, ancu u 4 di lugliu, nantu à a crisa derivante da a viulenza è u separatismu etnicu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*