E persone disabili chì spariranu saranu più faciuli cù u prughjettu di "Compass Police".

E persone disabili chì spariranu seranu più faciule cù u prughjettu di a polizia di a bussola
E persone disabili chì spariranu saranu più faciuli cù u prughjettu di "Compass Police".

Cum'è parte di u prughjettu implementatu in Hakkari, l'impronte digitali, l'identità è l'infurmazioni di medicazione di e persone disabili sò registrate in u sistema per esse restituite à e so famiglie u più prestu pussibule in casu di perdita.

Cù u prughjettu di a "Pulizia Pusulam", implementatu da u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale di Hakkari, hè destinatu à ghjunghje à e persone disabile, chì e so impronte digitali sò pigliate è registrate in u sistema, più facilmente quandu sò persu è per prevene e lagnanze chì queste persone puderanu. sperienza.

A Branca di Pulizia Comunitaria (TDP) hà preparatu un prughjettu per ghjunghje in pocu tempu à e persone chì ùn ponu micca sprimesi per via di a so malatia è chì ùn ponu micca signalà u so locu quandu si spariscenu, in pocu tempu senza scuntrà situazioni negativi.

In u scopu di u prugettu, chì era cuminciatu à esse implementatu in a cità, i squadre di TDP è Crime Scene Investigation Branch visitanu e case, piglianu impronte digitali di i disabili, è registranu a so identità è l'infurmazioni di medicazione in u sistema.

Hè destinatu chì e persone disabili registrate in u sistema saranu consegnate à e so famiglie in pocu tempu ghjunghjendu à i so indirizzi di casa da e so impronte digitali in casu di perdita.

"Avia un feedback pusitivu"

L'ufficiale di pulizie Seda Köroğlu Kindar, chì travaglia in a Direzzione di a Pulizia Comunitaria, hà dettu chì cù u prugettu, cercanu di prevene a vittimizazione è i prublemi chì i gruppi svantaggiati ponu sperimentà.

Nutendu chì anu iniziatu u prughjettu basatu annantu à e so sperienze è avvenimenti, Kindar hà dettu: "Avemu vistu chì i nostri individui disabili chì ùn ponu micca sprimesi è chì sò sottumessi à l'educazione speciale anu patitu diverse lagnanze, in particulare casi di sparizioni. Hè per quessa chì avemu sviluppatu un tali prughjettu. In u scopu di u nostru prughjettu, visitemu l'individui chì identificemu in e so residenze. Demu infurmazione nantu à u nostru prughjettu à i so guardiani. In u risultatu di l'accunsentu di u guardianu, ricevemu impronte digitali è informazioni di indirizzu.

In casu di perdita di i nostri individui, li consegnamu à i so parenti u più prestu pussibule, in modu sanu è sicuru, basatu annantu à l'impronte digitali registrate. Ricevemu feedback pusitivi nantu à u nostru prughjettu da istituzioni, urganisazioni è citadini pertinenti. Grazie à stu prughjettu, avemu trovu un zitellu chì hè sparitu pocu fà è l'hà datu à a so famiglia u più prestu pussibule.

"Un bon travagliu per a nostra regione"

L'ufficiale di polizia Kübra Yücekaş, chì travaglia in a Branca di Investigazione di Scena di Crime, hà ancu dichjaratu chì anu registratu l'impronte digitali chì anu pigliatu, inseme cù l'infurmazioni di l'indirizzu, in a basa di dati di u sistema d'identificazione automatica di dita è palma.

Esprimendu chì u prugettu copre tutta a pruvincia, Yücekaş hà dettu: "Demu infurmazioni nantu à u prugettu à e famiglie chì visitemu. Avemu u scopu di piglià l'impronte digitali di circa 1200 individui. Finu a ora, avemu ricevutu boni reazzioni da i nostri citadini nantu à u sughjettu. Pensemu chì hè un bonu travagliu per a nostra regione ". disse.

Gurbet Temel, chì u zitellu mancante hè statu trovu da a polizia, hà capitu chì u so zitellu ùn era micca in casa mentre travagliava, è disse: "Aghju subitu chjamatu e forze di sicurezza. Fortunatamente, l'anu trovu prestu. Questu hè un prughjettu assai bonu per truvà i zitelli senza scuntrà alcuna negatività. Grazie à tutti per u so sforzu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*