7. U Trenu di a Bontà Parte da Van à Pakistan

U trenu di a gentilezza parte da Van à Pakistan
7. U Trenu di a Bontà Parte da Van à Pakistan

I materiali d'aiutu cuntinueghjanu à esse furniti in Pakistan, chì hà patitu grandi perdite per via di u disastru di inundazioni, cù i "Treni di a Bontà". Una cerimonia d'addiu hè stata tenuta in Van Train Station per u Seventh Goodness Train, chì porta materiale d'aiutu per guarì e ferite di u populu Pakistani.

Sottu a coordinazione di l'Uffiziu di u Guvernatore di Van, 21 mila 811 pacchi alimentari, chì pesanu 330 tunnellate è 53 kilogrammi, preparati da a Direzzione Pruvinciale di Disastru è Emergenza in cooperazione cù a Direzzione Generale di Trasportu TCDD, sò stati mandati in Pakistan cù una ceremonia da a Van Train Station cù carri di trasportu TCDD.

À a ceremonia; U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Vahit Kirişci, a moglia di u Ministru Kirişçi, Hanife Kirişci, i deputati di AK Party Van İrfan Kartal, Osman Nuri Gülacar, Abdulahat Arvas, u sindaco di Gürpınar Hayrullah Tanış, u sindaco di Çaldıran Şefik Ensari, u direttore provinciale di l'AFAD TCörpeh è u direttore provinciale di u trasportu Ali Kİş anu assistitu.

Finu a data, 4 mila 1 tunnillati di materiale d'aiutu umanitariu sò stati mandati in Pakistan da 6 treni di bontà, 2 di quali sò da Ankara è 988 da Mersin è Izmit.

In i nostri 39 vagoni, in l'aiutu chì avemu cullatu da 21 pruvince, e preghiere di i nostri citadini è u sustegnu di a nostra amata nazione sò veramente quì.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Vahit Kirişci, hà manifestatu u so piacè di esse in Van per a cerimonia d'addiu di u trenu chì porta l'aiuti.

Dichjarà chì u so più grande duvere cum'è nazione hè di esse cù i so fratelli pakistani in tempi difficili, di sparte è di sparte u pane chì anu, Kirişçi hà dettu: "U nome di u paese chì spartemu quì hè u nostru amicu è fratellu Pakistan. Una volta, spartemu u dulore di i nostri fratelli per via di stu disastru di inundazione. Sparte stu dulore ùn hè micca abbastanza. In i nostri 39 vagoni, avemu l'aiutu chì avemu cullatu da 21 pruvince, a preghiera di i nostri citadini è u sustegnu di a nostra amata nazione. Ùn pò micca alleviare tuttu u dulore, ma almenu duvemu dimustrà una volta di più chì stemu da i nostri fratelli Pakistani. Perchè sti fratelli eranu i primi fratelli chì avemu vistu cun noi ogni volta chì eramu in guai ". disse.

Questu hè un trenu chì porta u sensu di u populu turcu di amabilità, bellezza, benevolenza è sulidarità à i nostri compatrioti pakistani.

U guvernatore di Van è u vice sindaco di a municipalità metropolitana, Ozan Balcı, hà dichjaratu chì u populu turcu hè una di e nazioni più utili in u mondu, è hà dettu: "Avemu riunitu i pacchi d'aiutu raccolti da a nazione turca da i so cori cù u so core. populu di Pakistan. In fatti, ùn mandemu micca solu pacchi d'aiutu da quì. Questu hè un trenu chì porta u sensu di u populu turcu di amabilità, bellezza, benevolenza è sulidarità à i nostri compatrioti pakistani. U Pakistan hè u nostru fratellu, a nostra anima hè u nostru fegatu. Semu assai felici di esse inseme in i so ghjorni difficili è di sprime i nostri sentimenti di cooperazione ". usatu e frasi.

Dopu à i discorsi, u 7u Trenu di a Bontà hè statu mandatu cù preghiere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*