Rail Industry Show hè un grande valore per Eskişehir

L'industria ferroviaria mostra un grande valore per Eskisehir
Rail Industry Show Fair hè un grande valore per Eskişehir

Metin Güler, presidente di a Camera di Cummerciu di Eskişehir (ETO), Rayhaber Rispunniu à e dumande di a rivista.

Chì tippu di studii faci ETO Railways?

Cum'è a Camera di Cummerciu di Eskişehir, attachemu una grande impurtanza à u putenziale di i sistemi ferroviari è strivemu per aumentà a parte di a nostra cità in a produzzione di sistemi ferroviari. Inoltre, ci interessa u sviluppu di Eskişehir per ferrovia è a cuntribuzione di a ferrovia à Eskişehir. Per esempiu, un studiu accademicu hè statu iniziatu da a nostra camera in 2015. Cù u sustegnu di l'accademici di l'Università Anadolu, avemu realizatu un studiu accademicu nantu à l'Effetti di u Trenu d'Alta Velocità in Eskişehir. In questu studiu, avemu revelatu l'effetti multifaccettati di u Trenu d'Alta Velocità nantu à a nostra cità, u cambiamentu qualitatiu è quantitatiu risultatu, e tendenze è indizi per u futuru. Paragunendu a cuntribuzione di u Trenu d'Alta Velocità à e cità in u mondu, avemu fattu una proiezione di quali benefici ponu esse furniti à l'ecunumia di Eskişehir. Avemu publicatu stu studiu in scrittura è u prisentatu à u publicu. Perchè, cum'è ETO, credemu chì Eskişehir pò mantene in modu efficau a so sperienza è a tradizione di pruduzzione prufonda in a ferrovia in u futuru, è avemu pruvatu à attivà l'energia di a nostra cità in questa direzzione. Eskişehir hè a cità chì produce a prima locomotiva domestica è a prima automobile domestica cù a so infrastruttura in sistemi ferroviari. Vulemu purtà sta sperienza è infrastruttura più in là è cunsulidà ulteriormente u putere di Eskişehir in i sistemi ferroviari.

Metin Guler, presidente di a Camera di Cummerciu di Eskisehir ETO

Chì cumpagnie ligate à e ferrovie operanu sottu u paraplu ETO?

Avemu 34 cumpagnie chì sò membri di a Camera di Cummerciu Eskişehir è operanu in u campu di i sistemi ferroviari. Imprese impurtanti cum'è Estram, Esray, Albayrak Makine operanu in u campu di i sistemi ferroviari è i sistemi di ferrovia ligera. Per d 'altra banda, hè necessariu apre a parentesi è ancu dà un locu separatu à TÜLOMSAŞ, chì cuntinueghja a so attività sottu u tettu di TÜRASAŞ da 2020. Ancu s'ellu pare chì TÜLOMSAŞ ùn esiste micca veramente oghje, l'infrastruttura, l'esperienza è u putenziale di TÜLOMSAŞ cuntinueghjanu.

U Pianu di Trasportu è Logistica di Turchia 2053 hè statu annunziatu. Sicondu stu pianu, chì pensate di u trasportu di passageri intercity è intracity ?

Hè statu dichjaratu da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura chì a reta stradale divisa serà aumentata à 2053 mila 38 chilometri è a lunghezza di a linea ferroviaria à 60 mila 28 chilometri in 590. Di sicuru, crede chì sta pianificazione cuntribuisce à u putere di Turchia in u putenziale di trasportu è logistica. Perchè u nostru paese, cum'è locu, face cum'è un ponte trà l'Europa è l'Asia. Tuttavia, ci hè un puntu assai impurtante per Eskişehir; hè chì u prughjettu di a strada circundante Nord-Sud di Eskişehir deve esse implementatu u più prestu pussibule. Perchè a strada circundante chì cunnetta Eskişehir cù Ankara, Bilecik, Bursa, Kocaeli, Sakarya è Istanbul sfurtunatamente restava in a cità è per quessa, u prublema di trafficu in a cità hè diventata inestricabile. Eskişehir OSB, City Hospital è Eskişehir Fair Convention Center custruitu da a nostra camera sò ancu nantu à a strada di sta strada. Dunque, in a matina, in certi parti di u ghjornu è à a fine di a sera, ci sò fila assai longa di veiculi. Questu, di sicuru, causa una perdita di soldi per a ghjente di Eskişehir è i nostri cummercianti è industriali di Eskişehir per via di i costi di tempu è di energia. Aspittemu chì u prughjettu di a strada circundante Nord-Sud, chì hè di vitale importanza per Eskişehir, sia implementatu u più prestu pussibule.

Eskişehir hè cunnisciutu cum'è u centru di i sistemi ferroviari. Chì farai cum'è ETO per aumentà l'impurtanza data à a ferrovia ?

Eskişehir hà una storia di quasi 130 anni in l'industria ferroviaria. Avemu una industria di sistemi ferroviari chì hà iniziatu cù Anadolu - Cumpagnia Ottomana, hà cuntinuatu cù Cer Atölyesi, è hè cresciutu cù TÜLOMSAŞ. Sta capacità di produzzione cuntinueghja sottu u nome di a Cumpagnia Joint Stock Company (TÜRASAŞ) di l'industria di i veiculi di u sistema ferroviariu turcu.

Tuttavia, Eskişehir hè una di e prime cità induve i servizii di Treni d'Alta Velocità si facenu. I servizii di treni d'alta velocità cumincianu trà Eskişehir è Ankara. Dopu, e rotte chì cunnessu Eskişehir cù Konya è Istanbul sò state finite. Pensemu chì Eskişehir deve esse cunnessu rapidamente cù Bursa, İzmir è Antalya da un trenu d'alta velocità. In questa direzzione, trasmettemu e nostre richieste à i nostri burocrati è pulitichi eletti è numinati.

Grazie à u Rail Industry Show tenutu in a vostra cità, parechje cumpagnie è visitatori anu visitatu Eskişehir. Chì sò i vostri piani per tali fieri è avvenimenti ?

Hè assai impurtante per noi urganizà una fiera per l'industria ferroviaria in Eskişehir, chì hà un grande successu è storia in i sistemi ferroviari. Perchè i sistemi ferroviari di Eskişehir

Hè una cità cù una sperienza di pruduzzione chì risale à i tempi pre-repubblicani. In questu rispettu, u 2022 Rail Industry Show, chì avemu urganizatu per a prima volta in maghju, coincide cumpletamente cù questa sperienza è a nostra visione per i sistemi ferroviari. Ancu s'è a fiera hè stata fatta per a prima volta, era abbastanza produtiva. Migliaia di affari di 15 paesi anu visitatu a fiera. Inoltre, avemu avutu l'uppurtunità di guardà u putenziale è u futuru di l'industria di i sistemi ferroviari da una perspettiva diversa, à l'occasione di a cima tenuta simultaneamente cù a fiera. Avemu vistu una volta di più l'impurtanza di i sistemi ferroviari in u nostru paese è in u mondu. Inoltre, i prufessiunali chì anu visitatu a fiera anu avutu l'uppurtunità di scuntrà cù e cumpagnie unu à unu. Spergu chì u Rail Industry Show unisce un publicu assai più grande in l'anni à vene. Si farà un nome per ellu stessu cù riunioni d'affari è seminarii è avvenimenti informativi.

Metin Guler, presidente di a Camera di Cummerciu di Eskisehir ETO

Chì ne pensate di i Centri Logistici ? Chì tippu di travagliu avete fattu nantu à questu?

I centri logistichi ghjucanu un rolu chjave in l'usu integratu di strade, ferrovie è porti. Cuntribuisce à u sviluppu di u cummerciu naziunale è internaziunale è à aumentà l'impieghi. Inoltre, furnisce l'uppurtunità di riduce u trafficu stradale è di trasportà i prudutti di e nostre cumpagnie esportatrici più prezzu. In questu rispettu, i centri logistichi cuntribuiscenu à l'esportazioni è à i fabricatori è à l'ecunumia naziunale riducendu i costi di trasportu. Eskişehir Hasanbey Logistics Center chì serve in Eskişehir porta ancu una missione assai impurtante. Noi, cum'è ETO, crede chì u Centru Logisticu Hasanbey agisce cum'è un ponte chì permetterà à Eskişehir di apre à u mondu. Di sicuru, alcuni ostaculi vitali anu da esse superati per chì u Centru Logisticu Hasanbey possa cumplettamente stu compitu. À l'iniziu di questi, hè impurtante chì a cunnessione ferroviaria di Eskişehir cù u portu Gemlik hè cumpletata rapidamente. Solu allora, credemu chì u Centru Logisticu Hasanbey realicerà u so potenziale è farà una cuntribuzione assai impurtante à l'ecunumia di Eskişehir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*