L'atelier naziunale di centrali solari senza licenza si hè tenutu oghje

L'atelier naziunale di centrali solari senza licenza hè tenutu oghje
L'atelier naziunale di centrali solari senza licenza si hè tenutu oghje

Organizatu cù u sustegnu di l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia (EMRA) è l'Università di Gazi, u Workshop Naziunale nantu à Centrali Solari Senza Licenza hè sponsorizatu da l'Associazione Globale di l'Energia-EIF.

U Regolamentu di Generazione di Elettricità Senza Licenza publicatu da l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia (EMRA) hè entrata in vigore l'11 d'Aostu 2022. Stu regulamentu, chì permette à tutti i cunsumatori di pruduce l'"energia chì cunsumanu" da u sole, è chì hà un veru cunsumu, ma ùn pò micca stabilisce un stabilimentu di produzzione per via di limitazioni di capacità è di prublemi di spaziu, è chì permette à i cunsumatori di pruduce facilmente l'electricità necessaria, hè stata retroactively implemented as of May 2019. cuminciatu à esse implementatu.

Cullaburazione per una discussione cumpleta da tutti l'anguli!

In a dichjarazione fatta da a filiera di Ankara di a Càmera di Ingegneri Elettrici, "In u periodu passatu; In u risultatu di l'entrevista cù l'istituzione chì hà publicatu stu regulamentu, i cunsumatori, quelli chì anu investitu, quelli chì facenu investimenti, i nostri culleghi, i nostri urganisazioni prufessiunali è l'accademici, hè statu vistu chì sta questione deve esse discussa in modu cumpletu. è spiegazioni oggettive deve esse fatte à u publicu. Filiale di Ankara di a Càmera di Ingegneri Elettrici, chì travaglia sempre cù u scopu di informà u publicu in una manera obiettiva è precisa è sustene u Consensu Verde; Mettendu nant'à u tavulinu sta questione, hà vistu ch'ella deve esse discussa in modu cumpletu cù tutti i so aspetti è cù tutti i stakeholder, è hà decisu di sparte l'opinione di a Filiale, chì serà furmatu in cunfurmità cù tutte l'infurmazioni ottenute da l'urganizazione di un attellu. , cù u publicu ". si dicia.

I risichi scontri in a crisa energetica seranu valutati in modu più cumpletu !

U scopu di stu attellu hè; Per affruntà cumplettamente e situazioni pusitivi / negativi chì i cunsumatori d'energia (produttori) senza licenza affruntà o ponu scontru, riunendu pruduttori d'energia, distributori è cuntrolli, sviluppatori di pulitica, esperti, investitori, pianificatori, accademichi è soprattuttu membri di EMO Ankara Branch, induve u mondu sanu. vive una crisa energetica, pruducia idee, suggerimenti, critichi, cunsiglii è suluzioni cumplessi, rappurtalli è divulgà à u publicu per valutà i risichi incontrati in stu campu in modu più cumpletu è mette in luce i novi studii. da esse fatta da a valutazione di u regulamentu nantu à questu sughjettu in dettu.

A participazione à stu attellu, chì avemu urganizatu in cuuperazione cù u Dipartimentu di Ingegneria Elettrica è Elettronica di l'Università di Gazi, hè gratuita è serà aperta à tutte e parti interessate in u sughjettu. L'attellu sarà custituitu di 2 parti. In a prima parte, i parlanti invitati esamineranu u sughjettu da diverse prospettive. In a seconda parte, serà pussibule di fà dumande à i participanti è à i parlanti. Se i parlanti permettenu (cum'è KVKK), l'attellu serà ancu trasmessu in diretta.

U presidente di u gruppu EMRA Serkan Aktaş assisterà ancu!

Sponsorizatu da l'Associazione Globale di l'Energia-EIF, EMO Ankara Branch President Prof. Dr. Şeref SAĞIROĞLU è EMO Ankara Branch Board Member Hatice Bilge ALĞIN, Presidente di u Gruppu EMRA Serkan Aktaş, EMO Ankara Branch Board Member Tuncay Lamci, EMO Ankara Branch Member è Avvocatu Emin Uğur Divitçi, Università di Gazi Prof. Dr. Erdal IRMAK, espertu di u dirittu energeticu Güneşder President Attorney Çiğdem Dilek, Günder President Kutay Kaleli.

I membri di u Cumitatu di l'Organizazione di u Workshop sò; U presidente di l'EMO Ankara Branch Prof. Dr. Şeref Sağıroğlu, Vicepresidente di EMO Ankara Branch Cevdet Aslan, EMO Ankara Branch Clerk Hatice Bilge Alğın, EMO Ankara Branch Treasurer Engin Pekyılmaz, EMO Ankara Branch Board Member Ertuğrul Kadir Işık, EMO Branch Branch Member di Ankara Murat Subakaraşm Board Member, EMO Branch Member , EMO Ankara Branch Board Membru supplente Ayhan Şahin, EMO Ankara Branch Board Membru supplente Yeşim Eightelma, EMO Ankara Branch Board Membru supplente Kenan Erpir, EMO Branch Board Member supplente Salih Berkan Ateş, EMO Ankara Branch Technical Regulations Commission Member Ali Fuat Bilgin , EMO Aykut Açıkgöz, membru di a Cummissione di Veiculi Elettrichi di Ankara Branch.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*