Alstom furnisce 20 locomotive elettriche Traxx DC3 di prossima generazione per l'Italia

Alstom furnisce una Locomotiva Elettrica Traxx DC di prossima generazione in Italia
Alstom furnisce 20 locomotive elettriche Traxx DC3 di prossima generazione per l'Italia

Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, furnisce 494 locomotive elettriche Traxx DC20 di nova generazione chjamate E.3 in Italia à u primu operatore ferroviariu naziunale Polo Mercitalia (Gruppu Ferrovie dello Stato). A consegna di sti novi unità hè prevista per inizià à principiu di u 2024 è serà finita in quellu annu.

Quessi sò 2017 unità supplementari sottu u cuntrattu firmatu da Mercitalia Rail in dicembre 20. Alstom hà digià furnitu 40 locomotive Traxx DC3, chì anu iniziatu l'operazione cummerciale più di trè anni fà. E locomotive di a flotta saranu incluse in u prugramma di Manutenzione Full furnitu da Alstom Italia Service.

"Innuvà a nostra flotta di locomotive è di vagoni hè essenziale per rende u trasportu ferroviariu più sustenibile è efficiente", dice Gianpiero Strisciuglio, CEO di Mercitalia Logistics. "Avemu pensatu à cumprà 10 vagoni è più di 3.500 locomotive elettriche è ibride ecologiche di nova generazione, cumprese 20, per un periodu di 300 anni. Cunnette direttamente u trasportu ferroviariu cù l'altri modi di trasportu, penetrendu direttamente in e zone non elettrificate cum'è i terminali interni è i porti cù un cambiamentu rapidu di putere ".

"Semu estremamente fieri chì u nostru cliente di longa data è u primu investitore in a locomotiva elettrica Traxx DC3 d'alta putenza, Polo Mercitalia, hà decisu di implementà sta opzione di compra per 40 unità più in più di e 20 unità digià consegnate. ", dice Michele Viale, Managing Director di Alstom Italia è Presidente è CEO di Alstom Ferroviaria. "Questu accordu supplementu hè una prova ulteriore di a fiducia di i nostri clienti in u nostru Gruppu è in più di 90 prudutti Traxx DC160 venduti, circa 3 di i quali circulanu nantu à a reta ferroviaria italiana".

Traxx DC3 sò l'ultima generazione di locomotive elettriche d'alta putenza chì maximizanu l'efficienza, minimizzanu l'intervenzioni di mantenimentu è furnisce una capacità di carichi è di trazione più altu cù un cunsumu energeticu più bassu. A locomotiva Traxx DC3 face parte di a piattaforma Traxx 3, a locomotiva di quattru assi più moderna d'Europa. L'ultimi 20 anni in Europa anu vistu a vendita di più di 20 locomotive Traxx cù omologazione in 2400 paesi, cù una distanza tutale di più di 300 milioni di km annu.

Tutte e locomotive Traxx DC3 pensate per u mercatu talianu seranu prodotte in l'impianto Alstom di Vado Ligure. Cù più di centu anni di sperienza in u disignu è a custruzzione di locomotive, cumprese l'ultima generazione di locomotive elettriche Traxx, a facilità hè u centru di fabricazione è mantenimentu di materiale rotabile è sottosistemi. Un situ storicu induve più di 400 impiegati producenu attualmente l'ultima generazione di locomotive elettriche Traxx, è ancu rivisioni maiò di unità di trazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*