Mille è Una Panacea Nespola Tè!

Mille è Una Cure Musmula Tea
Mille è Una Panacea Nespola Tè!

Dr.Fevzi Özgönül, 'Muşmula; Reduce a sete, regula a circulazione di sangue, taglia a diarrea, impedisce a dissenteria, pulisce u fegatu, rinforza u stomacu. 'dissi.

Medlar hè un fruttu chì certi pirsuni piace dura, mentri àutri piace più maturu è dolce. Hè un fruttu chì certi pirsuni ùn cunsumu assai caru è ancu ùn cunnosci micca assai. Di solitu fiurisce in fiori bianchi è rosati. I frutti anu un gustu pocu amaru. A cugliera principia à a fini d'ottobre è u principiu di nuvembre. Ci vole parechji mesi à cugliera. Per quessa, a cugliera cuntinueghja durante i mesi di l'invernu è a so guariscenza pò esse usata. In ogni casu, stu fruttu, chì hà assai benefizii, ùn deve esse cunsumatu prima ch'ellu hè cumplettamente maturu. Ancu s'ellu si ferma in a vostra casa per un tempu dopu a compra, matura è si stende un pocu più. Sarà ancu un gustu megliu.

U duttore Fevzi Özgönül, chì ùn pudia finisce di cuntà i beneficii di u nespulu, hà dettu: "Medral hè assai benefica per u corpu perchè cuntene calciu, ferru, fosforu, potassiu è àcitu ascorbic. Dà rinfrescante à u corpu cum'è rinfrescante. Grazie à e so proprietà antioxidanti, elimina e tossine dannusu. L'estrattu di foglia di medlar rinforza u sistema immune, dà forza à u corpu. Quelli cù diabete anu ancu cunsumà stu fruttu curativu. Inoltre, e foglie di medlar benefiziu ancu u fegatu. Prutege u fegatu da sustanzi tossichi. Fornisce un effettu calmante, prevene u cancer di a pelle. Esse bonu per a depressione hè ancu trà i beneficii di u medlar. U vomitu aiuta ancu à prevene a nausea, disse.

E donne incinte anu ancu cunsumà stu fruttu curativu in abbundanza. In particulare in questi ghjorni quandu entremu in i mesi di l'invernu, hè una grande chance per e donne incinte di truvà stu fruttu in abbundanza in i mercati è i mercati. Stu fruttu benefica reduce u risicu di l'abortu. E donne incinte à risicu di l'abortu duveranu cunsumà stu fruttu. Hè ancu assai bonu per u mal di schiena. Havi ancu proprietà analgésiques. I pazienti di gotta ponu ancu cunsumà stu fruttu beneficu in abbundanza. In ogni casu, hè benefica per i pazienti di pressione di u sangue à cunsumà menu.

Infine, Dr.Fevzi Özgönül hà dichjaratu chì u tè nespola hè ancu bonu per a perdita di pisu, sguassate l'elementi chì impediscenu a perdita di pisu da l'aumentu di u muvimentu di l'intestione, è per via di sta funzione, u tè nespola deve esse largamente cunsumatu da quelli chì volenu perdiri pesu.

RICETTA TEA MUSMULA

In un litru d'acqua, pudete bolliri una manciata di medlar finamente piccatu è struisce, poi addulcirà cù u meli strained è beie un vetru di tè trè volte à ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*