L'applicazione "My Flower Swap" riavvia in a capitale

L'applicazione Cicegim Swap si riavvia in u Baskent
L'applicazione "My Flower Swap" riavvia in a capitale

L'applicazione "Flower Swap", a prima di quale hè stata realizata da a Municipalità Metropolitana d'Ankara in ghjugnu, ricomincia.

Da u luni, u 26 di settembre, i residenti di Başkent anu l'uppurtunità di scambià o cura di i so fiori è e piante in i stands da esse stallati in a Stazione ANKARAY Kurtuluş.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à implementà i so prughjetti sensibili à l'ambiente unu per unu.

U Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale, a Direzzione Generale di l'EGO è u prughjettu di l'ANFA Plant House 'Flower Swap', un primu in a capitale, hè cuminciatu di novu.

PRIMU PUNTU : Stazione Liberazione

In l'avvenimentu "Flower Swap", u primu di quale hè statu tenutu in a stazione di metro di Batıkent è hà cuminciatu à esse realizatu in altre stazioni di metro in linea cù e richieste entrate, i citadini di a capitale anu l'uppurtunità di scambià i fiori in e so mani libere. di carica è li fate cura.

U primu di l'avvenimenti riiniziati cumminciarà u luni 26 settembre à a Stazione Kurtuluş di ANKARAY è finisce u sabbatu 1 d'ottobre. L'avvenimentu "Flower Swap", chì hè previstu di cuntinuà finu à dicembre, si svolgerà in stazioni Dikimevi, İvedik, Hospital, Batı Merkez, Eryaman 1-2, Fatih, Çayyolu, Kuyubaşı è Dutluk per periodi di una settimana, rispettivamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*