Nave chì trasporta u granu da i porti ucraini à l'Afghanistan inspeccionatu

Nave chì trasporta u granu da i porti ucraini à l'Afghanistan inspeccionatu
Nave chì trasporta u granu da i porti ucraini à l'Afghanistan inspeccionatu

L'ispezioni di u granu chì andaranu à l'Afghanistan in u scopu di l'aiutu umanitariu di u Programma Alimentariu Mundiale (PAM) da u "Corridor di Granu", chì hè statu creatu da l'iniziativi di Turchia è hà cuntribuitu assai à a suluzione di u glubale. crisa alimentaria, sò stati cumpletati.

A nave di bandiera di Malta M / V ANHTEİA, chì a so ispezione hè stata cumpletata da u Centru di Coordinazione Congiunta (MKM), stabilitu per u trasferimentu sicuru di i prudutti di granu, hè partitu per l'Afghanistan. In u scopu di l'aiutu umanitariu di u Programma Alimentariu Mundiale (WFP), a nave chì trasportava circa 15 mila tunnellate di granu partì da u Portu di Chornomorsk in Ucraina u 2023 di ghjennaghju di u 16 è hè stata ispezionata da i funzionari MKM fora di Istanbul Zeytinburnu. A nave hà a distinzione di esse a 5a nave per andà in Afganistan.

Dopu à a diplomazia intensiva realizata da u nostru paese è u "Documentu d'iniziativa per a spedizione sicura di cereali è alimenti da i porti ucraini" firmatu trà Turchia, Russia, Ucraina è e Nazioni Unite u 22 di lugliu di u 2022 sottu a presidenza di u presidente Erdoğan è u Sicritariu di l'ONU. -Generale, u granu caricatu da u portu di Odessa l'aostu 1. Più di 674 milioni di tunnillati di prudutti di granu sò stati spediti da i porti ucraini da i navi 18 da Razoni, u primu battellu à partì.

Nave chì trasporta u granu da i porti ucraini à l'Afghanistan inspeccionatu

Cù l'accordu righjuntu, i navi chì aspittàvanu cù granu in i porti ucraini anu pussutu abbandunà i porti in modu sicuru, è a strada per i navi cuntrullati in Istanbul per andà in i porti ucraini è fà i trasporti di granu hè stata liberata.

U Centru di Coordinazione Comune, chì hè statu stabilitu in Istanbul per a spedizione sicura di prudutti di granu da l'Ucraina è apertu u 27 di lugliu di u 2022, hà trasmessu à l'ONU è l'autorità turche chì l'attività sò state temporaneamente sospese per via di l'attacchi in Sebastopol u 29 d'ottobre. i battelli surtiti da i porti di l'Ucraina sò stati firmati.

In cunfurmità cù l'iniziativi è l'istruzzioni di u nostru presidente, u sgiò Erdogan, Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà ancu realizatu studii intensivi per mantene u corridore di granu apertu, è u 19 di nuvembre 2022, hè statu decisu di allargà l'accordu per 120 ghjorni. .

U nostru presidente, a dichjarazione di u Signore Erdogan, "I paesi poveri seranu a priorità in u granu!" Dopu a so chjama cù e so dichjarazioni, a quantità di granu mandata à i paesi menu sviluppati hè stata aumentata. In questu cuntestu; L'alimentu hè statu furnitu à parechji paesi necessitanti in Africa è Asia, in particulare Yemen, Afganistan, Etiopia, Somalia è Djibouti, chì sò stati più affettati da e cunsequenze devastanti di a crisa di granu.

L'attività di u Joint Coordination Center (MKM) sò realizate in coordinazione cù a participazione di l'ONU è i partiti pertinenti, ospitati da u nostru paese, è cuntinueghjanu à cuntribuisce à a suluzione di a crisa alimentaria glubale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*