A Moschea Storica Eskipazar restaurata di 600 anni hè stata aperta à u cultu

A Moschea Storica Annuale Restaurata di Eskipazar Aperta à u Cultu
A Moschea Storica Eskipazar restaurata di 600 anni hè stata aperta à u cultu

A Moschea Eskipazar (Bayrambey) in u distrittu di Altınordu, chì hè stata restaurata da a Municipalità Metropolitana di Ordu, hè stata aperta à u cultu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Sottu a dirigenza di Mehmet Hilmi Güler, a Municipalità Metropolitana, chì hà realizatu travaglii chì purteranu u patrimoniu culturale di a cità à u futuru, hà fattu a Moschea Eskipazar, u primu stabilimentu di u distrittu Altınordu è custruitu trà 1380-1390 durante u Principatu di Hacıemiroğulları, pronta per u cultu.

A risturazione di u minaretu, a funtana è u paisaghju di a moschea storica, chì serà aperta solu per a preghiera tarawih durante u mese di Ramadan, cuntinua.

A Moschea Storica Annuale Restaurata di Eskipazar Aperta à u Cultu

GRAZIE AL PRESIDENTE GULER DA CITADINI

Eskipazar Neighbourhood Mukhtar İlhan Karaağaç è a cumunità anu ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a presentazione di a moschea storica, chì hè stata restaurata in cunfurmità cù a so forma originale cù u sustegnu di a Presidenza di Monitoraghju è Coordinazione di Investimenti di u Governatore di Ordu (YIKOB), à u cultu cù a so forma. faccia rinnuvata.

I citadini anu dettu: "In precedenza, era impussibile di pricà in a moschea, chì avia rane è scorpioni in questu. rutubeci era ancu furzendu. Avemu trasmessu l'affare à u merre di a cumuna metropolitana. Ellu disse ch'ellu hà da fà u mo megliu, è inseme cù u guvernatore, decisu di custruisce a moschea. Li ringraziemu assai. Diu benedica tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.