I Firefighters di Akkuyu NPP si sò piazzati primi in un avvenimentu sportivu multidisciplinariu

I pompieri di Akkuyu NGS si sò piazzati primi in un avvenimentu sportivu multidisciplinare
I Firefighters di Akkuyu NPP si sò piazzati primi in un avvenimentu sportivu multidisciplinariu

L'impiegati di l'Unità di Sicurezza Nucleare di Akkuyu anu participatu à e gare multidisciplinari nantu à l'invitu speciale di u Dipartimentu di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Mersin. In i cuncorsi, Yunus Çiftçi, 21-year-old firefighter class 3rd, chì hà travagliatu in u Dipartimentu di Sicurezza di u focu è era u più ghjovanu bomber di a pianta, è 46-year-old 1st firefighter Hüsnü Fil rapprisentanu Akkuyu NPP.

Yunus Ciftci hè stata prima in i cuncorsi è Hüsnü Fil hè stata seconda.

Duranti dui ghjorni, i squadre cumpetenu in 15 discipline diverse, cumprese esercizii di furmazione fisica chì coprenu elementi di a professione di u focu è curriri à diverse distanze. I risultati di a cumpetizione in u campu di u dipartimentu di u focu municipale sò stati decisivi in ​​a selezzione di candidati per u dipartimentu di u focu di a regione, è in stabilisce e norme attuali in quantu à a preparazione fisica.

U capu di l'Unità di Sicurezza di u focu Roman Melnikov hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu, "L'impiegati di l'Unità di Sicurezza Nucleare di Akkuyu sò constantemente in u prucessu di furmazione è furmazione. Questu include e cumpetenze di risposta d'emergenza è esercizii fisichi. Dunque, ùn hè micca surprisante chì Yunus Ciftci hè stata prima in a cumpetizione è Hüsnü Fil hè stata seconda. Vogliu ringrazià i nostri culleghi di Mersin per l'invitu è ​​l'accoglienza calda ".

Dopu à i cuncorsi, l'urganizatori valuteranu i risultati di i participanti è organizanu i criteri per l'esame di ingressu per a selezzione di u persunale per i dipartimenti di u focu di Mersin.

L'impiegati di l'Unità di Sicurezza di u focu di Akkuyu NGS sò stati ritenuti degni di diversi premii classifichendu parechje volte in avvenimenti sportivi internaziunali. I pompieri nucleari di Akkuyu anu participatu l'ultima volta à i Ghjochi Mundiali di u focu in Lisbona in u 2022 è vincenu 38 medaglie.

Stabbilitatu in u 2015, u dipartimentu di u focu nucleare di Akkuyu hè u primu dipartimentu di u focu à ottene u certificatu di u dipartimentu di u focu autorizatu operandu in una cumpagnia internaziunale in cunfurmità cù i normi di a Republica di Turchia in 2022.

L'impiegati dimustranu un livellu eccezziunale di prufessionalità, participanu constantemente à prugrammi di furmazione è esercizii di u dipartimentu di u focu turcu. I pompieri di l'Akkuyu NPP anu aiutatu ancu i so culleghi turchi parechje volte in l'estinzione di l'incendii.

L'unità era ancu cunsiderata degna di premii prufessiunali per a so bravura è u travagliu dedicatu à l'estinzione di u focu chì hà sbulicatu in u terminal di carica di u portu di Iskenderun in Hatay dopu à i terrimoti chì sò accaduti in u frivaru è anu affettatu 11 pruvince.