Operazione di sterminiu in Istanbul: 161 detenzioni

Operazione Per Asciucà u vostru Odore Detenutu In Istanbul
Operazione di Eradicazione in Istanbul 161 Detenutu

In u scopu di a lotta contr'à a droga, u Dipartimentu di Pulizia di Istanbul hà realizatu "Operazione di Eradiazione" cù a participazione di centinaie di Pulizzia in tutta a cità in a matina.

U Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu, chì hà fattu una dichjarazione di stampa in u Campus Vatan di u Dipartimentu di Pulizia di Istanbul dopu l'operazione, hà spartutu i dettagli di u studiu.

U Ministru Süleyman Soylu hà dichjaratu chì i seguiti tecnichi è u monitoraghju sò stati realizati in u scopu di l'operazione chì hè stata realizata per circa 16 mesi, è chì l'azzione hè stata presa in tutta Istanbul da 04.00:XNUMX.

900 persunale di Pulizzia anu participatu à l'operazione

Dichjarà chì 900 persone anu participatu à l'operazione, u Ministru Soylu hà dettu: "U mira era 175 persone è un totale di 16 persone sò stati arrestati in arresti interim fatti per 106 mesi. Un numeru significativu di elli sò stati ancu arrestati. 175 persone sò state arrestate in a 42ª Operazione di Eradicazione, chì hè stata urganizata per 161 persone in a matina. A funzione di sta operazione hè; A squadra chì distribuisce a cocaina in Istanbul hè u distributore di una reta chì pò guasi esse chjamata serviziu di casa, cù 60 taxis è 35 motor couriers. I dui arresti interim sò stati fatti in 16 mesi, è da sta matina, 161 persone, un totale di 266 persone, sò state arrestate in cunnessione cù questa operazione. "A ricerca di e 14 persone restante cuntinueghja". disse.

"Semu tutti inseme in a lotta contr'à a droga"

Dichjarà chì un travagliu meticuloso hè statu realizatu in u scopu di l'operazione, u Ministru Süleyman Soylu hà dettu:

"Un studiu assai meticulosu hè statu realizatu per detectà è dimustrà cumu a rete hà pruvatu à avvelenà Istanbul. Da quì, vogliu dì questu à a ghjente di Istanbul, iè, simu in a zona di u terrimotu, u numeru di e nostre forze di sicurezza ci hè un pocu di più, chì hè veru è per assicurà a sicurità, ma senza diminuisce o disturbà alcunu. rispunsabilità nant'à u statu, avemu cumpiendu i nostri duveri è rispunsabilità, a lotta contru à u crimine è i criminali, tuttu da u terrurismu à a droga à l'ordine publicu.Continuemu in a lotta contru i crimini cù a nostra fede, a nostra lealtà à a nostra nazione è a nostra capiscitura determinata. Vogliu soprattuttu sprimà questu à e mamme; Semu tutti inseme in a lotta contru a droga per i nostri ghjovani è zitelli. Ùn permetteremu mai quelli chì volenu arrubbari è scurisce u so avvene. "Avemu successu in sta lotta inseme".