Starship: SpaceX testa u sistema di missile più putente di sempre

Starship SpaceX testa u sistema di missile più putente di sempre
Starship SpaceX testa u sistema di missile più putente di sempre

A cumpagnia SpaceX di Elon Musk hà realizatu una prova impurtante nantu à u novu sistema di cohete Starship.

L'ingegneri anu realizatu un "focu staticu", chì simultaneamente ignited 33 di i motori 31 in u pianu di a parte bassa di u veiculu.

U focu hà pigliatu solu uni pochi di seconde, è tuttu hè stata chjappata in u locu per impedisce ogni muvimentu.

Quandu Starship faci u so primu volu, serà u sistema di missile operativu più putente di a storia.

Questu puderia accade in e settimane à vene, assumendu chì SpaceX hè felice cù u risultatu di a prova di ghjovi.

U focu staticu hè accadutu à a facilità di R&D di SpaceX in Boca Chica, à a fruntiera Texas / Messico.

In Twitter, Elon Musk hà dettu chì a squadra hà chjusu un mutore prima di pruvà, è un altru mutore si hè stallatu da sè stessu, accendendu un totale di 31 mutori.

Tuttavia, hà aghjustatu chì ci sò "ancora abbastanza mutori per ghjunghje in orbita".

Ancu s'ellu ùn era micca a quota sanu di i mutori, u numeru di mutori chì travaglianu in armunia era sempre notevuli. U parallelu più vicinu hè prubabilmente u cohettu N1960 sviluppatu da i Soviets à a fini di l'anni 1 per piglià cosmonauti à a Luna.

Avia 30 mutori disposti in dui anelli. Tuttavia, u N1 hà fiascatu in tutti i quattru voli è hè stata eventualmente annullata.

Comparazione di i missili Starship SpaceX
Comparazione di i missili Starship SpaceX

Cù tutte e 33 unità di putenza muderne, u booster SpaceX Super Heavy duveria generà circa 1% più di spinta da a piattaforma di lanciu cà l'N70. Ancu u Sistema di Lanciamentu Spaziale (SLS), u novu mega-rocket di l'agenza spaziale di i Stati Uniti, chì hà volatu per a prima volta in Novembre, hè eclissatu da a capacità integrata in Starship.

U Signore Musk hà assai speranze per u veiculu. L'imprenditore vole aduprà per mandà satelliti è umani in l'orbita di a Terra è fora.

A Nasa hà digià firmatu un cuntrattu cù SpaceX per sviluppà una versione chì puderia ghjucà un rolu in u prugramma Artemis per sbarcà astronauti nantu à a Luna una volta di più.

U Signore Musk stessu hè focu annantu à Mars. Hà longu avutu l'ambizione di andà in u Pianeta Rossu, stabilisce insediamenti è, in e so parolle, facenu di l'omu una "spezie multiplanetaria". Hà parlatu ancu di u viaghju puntu à puntu, chì porta i viaghjatori veloci da una punta di u nostru mondu à l'altru.

Se Starship hè operabile, cambierà e regule di u ghjocu, micca solu per via di a massa chì pò elevà in u spaziu.

U cuncettu hè pensatu per esse cumplettamente riutilizabile, cù e duie parti (u booster Super Heavy è a nave superiore) chì tornanu à a Terra per vola una volta è una volta.

Questu significa chì pò operà cum'è un aviò. U risparmiu di costu à longu andà serà enormu cumparatu cù i razzi tradiziunali, dispunibuli.

SpaceX rivederà avà i so dati per capisce perchè ùn pò micca sparisce tutti i 33 motori in questu avvenimentu. Inspeccionerà ancu u pad di lanciu per vede s'ellu hè accadutu un dannu durante u tiru curtu. I testi precedenti di u mutore à scala più chjuca avianu rottu u cimentu sottu à u lettu di lanciu è avianu bisognu di riparazioni.

U sgiò Musk hà parlatu di una prova orbitale di u sistema Starship cumpletu à a fini di ferraghju o di marzu.

A tappa superiore di a nave o di u cohete hè stata eliminata per a prova ghjovi in ​​casu di un fallimentu catastròficu di u booster.