The Last of Us: Cosa aspetta da a seconda stagione?

Cosa aspetta da The Last of Us a seconda stagione
Cosa aspetta da The Last of Us a seconda stagione

Dopu quasi nove settimane di dramma tensu, traumaticu è lacrime, a sequenza di apertura di The Last of Us hè per ghjunghje à u so culmine.

L'estenuante viaghju di Joel è Ellie à traversu l'America hà captivatu l'audienza è i critichi mentre cercanu una cura per una infezione fungina cerebrale chì devasta u publicu, è fughjenu da milizie spietate è mostri mostruosi.

Adupendu a serie da u video game originale, HBO hà annunziatu chì ci sarà una seconda serie immediatamente dopu à i primi episodi.

In questu articulu, avemu da piglià un ochju à cumu si pò vede. I spoilers seranu evitati, cum'è Joel è Ellie scapparanu di sti groteschi spori fungi.

I più grandi indizi venenu da a sequenza propria di u video game.

The Last of Us: Part 2 hè stata liberata in PlayStation 2020 in l'estiu 4 è piglia a storia cinque anni dopu l'avvenimenti di u primu episodiu. Cuntinueghja à espansione u mondu introducendu novi caratteri, fazioni è locu.

U ghjocu hè statu un grande successu per Sony, ancu s'è i so creatori anu da difende u so usu di a viulenza. Trè anni dopu, hè cunsideratu unu di i migliori ghjochi mai fatti è cuntinueghja cù successu u legatu creatu da l'uriginale.

In cunsiderà chì a prima serie di u spettaculu TV hè stata largamente fedele à u ghjocu, hè ragiunate per suppone chì u spettaculu cuntinuerà in questa strada.

U so direttore, Neil Druckman, hà ancu suggeritu chì questu seria u casu, dicendu à The Hollywood Reporter: "Ùn avemu micca piani di narrazione oltre l'adattazione di i ghjoculi".

Tuttavia, datu u scopu più largu di a sequenza, forse una seria ùn serà micca abbastanza per fà ghjustizia - cusì pò fucalizza solu nantu à un elementu di a storia (tornate quì in u futuru è "chì aspetta da a serie? "Trè" articuli ...)

Trauma

A sequenza di apertura di l'adattazione hè stata traumatica. Ùn hà micca salutatu l'audienza cusì regularmente da u Game of Thrones hà avutu più caratteri cintrali.

Sta tendenza continuarà in a seconda serie. Da u primu à l'ultimu, decisioni difficili è strazianti seranu prese. Più i caratteri esploranu questa America cambiante, più perderanu i so amati.

I telespettatori versanu una o più lacrime, è a minaccia constante di morte imminente è improvvisa perseguirà u spettaculu cum'è in a prima serie.

Temi

Temàticu, a sequenza di apertura toccu l'autoritarismu. Cumu si sente à esse guvernatu da una dittatura ? Chì avemu da fà dopu s'è no avemu pocu o nunda di dì in quantu a sucità hè gestita ?

A prossima serie esaminerà u fundamentalismu religiosu. Cum'è spessu u casu cù i drammi di zombie post-apocalittici (aghju apprezzatu esse chjamatu "infettatu" in questa serie, ma sapete ciò chì vogliu dì), l'omu sò spessu i nemici più spaventosi.

Hè certamente u casu quandu i Seraphites (cunnisciutu ancu com'è Scars), un gruppu di cultisti viulenti chì cumunicanu cù fischi minacciati, venenu à u screnu.

Finu a quale u spettaculu decide di scopra a rigidità di e so credenze fundamentali, è ciò chì significa per l'altri caratteri, avemu da aspittà per sapè.

Cume i creatori di mostra Neil Druckman è Craig Mazlin discutanu u so travagliu, hè chjaru chì u tema principale di a prima serie hè l'amore. Ogni episodiu hè pienu di persone chì facenu u megliu per salvà un omu amatu.

Ci sarà un cambiamentu per a seconda serie. Invece, dumandarà cumu a ghjente tratta u dulore. Duvemu esse arrabbiati ? sentu inturniatu? Pruvate à scurdà? O per vendicà ?

I caratteri rispundenu à sta quistione in modu diversu, è i telespettatori anu da decide quale approcciu sustenenu istintivamente.

cuntaminatu

Finu a ora, avemu scontru trè tippi di virus in Last of Us. "runners" casuale o di giardinu chì si riuniscenu quandu un sport hè interferitu; Mushroom face "clickers" ciechi ma mortali di risposta rapida; È u "bulge", un grande zitellu chì emerge da a terra in u quintu episodiu.

In a seconda serie, aspettate chì sta lista si espansione.

In u ghjocu, i ghjucatori scontranu un caratteru chjamatu "U Rat King", chì hè una versione gigantesca è ancu più grottesca di ciò chì hè statu mostratu finu à u screnu. Questu infettatu hè una cumminazione di parechje persone tricotate inseme in un locu di l'uspidale.

U ghjocu presenta una scena indimenticabile induve i caratteri sò emboscati da un rè di u mouse in un sotano scuru. Hè un scontru difficiule è inquietante chì serà difficiule di traduce in televisione.

Variazione
Neil Druckman hà dettu à a BBC chì i video games anu da fà un megliu travagliu di rapprisintà a sucietà quandu Last of Us: Part 2 hè stata prima. A diversità di genere, sessualità è etnia era impurtante per ellu è a squadra chì hà fattu u ghjocu.

A seconda serie ci presenterà u caratteru transgénero Lev, unu di i primi caratteri trans à apparisce in una versione di ghjocu maiò di altu prufilu. A so storia hè una storia emotiva, cusì aspetta chì u spettaculu spiegà l'attitudini suciali versu i diritti transgender.

Parsunaghji

Avemu digià scontru unu di i caratteri principali di a prossima serie. Dina, un residente di Jackson, face una apparizione fugace, fighjendu à Ellie è Joel mentre ghjunghjenu in cità in l'episodiu sei. Serà u core di a seconda serie: Intelligente, amante è leale.

Sta decisione di casting serà chjave per u successu di a serie.

I rumuri circulanu annantu à quale serà u rolu di Abby. Interpretata da Shannon Woodward in u ghjocu, hè una donna forte chì hà patitu un corru di core significativu. L'azzioni divisive sò cintrali in a storia di a seconda serie è fermanu in a vostra memoria assai dopu avè abbattutu u vostru controller.

Trè quarti di The Last of Us: Part 2 hà un mumentu chì ghjoca cù a perspettiva di u caratteru in una manera chì seria difficiuli di fà in TV. Stu episodiu hè un elementu impurtante di l'impattu emutivu generale di u ghjocu. Pò u so equivalente nantu à u screnu resiste à ellu?

Quandu

Ùn sapemu micca quandu a seconda serie serà pronta, cù Pedro Pascal insinuendu chì a filmazione puderia principià in u 2023. Se tuttu va cum'è previstu, prubabilmente rientreremu in a storia in u 2025.